Çamur olayına tamamen çözüm getirdi mi bu uygulamanız?Benim motoruma yaptığım çamurlık ve başka ilaveleri görebilirsiniz, aşağıda linkini atıyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=PbhRcgqQLJg&t=72s
birebir uyduracagım aksam evde yedek aku ıle denedım o devir saatinin digital calısması bıle ayrı bir güzellık ve hava verıyor bence en kısa zamanda motor üzerine baglantı yaptıgımda resim ve video ıle paylasacagım orjınal gosterge 700 tl honda cb500 f 31 dolar : )) hemde ful devırde dahıl dıjıtal
Hayırlı akşamlar beyler, bu yakıt meselesi benimde kafamı karıştırdı. Motorun üstünde gelen Buji Ngk CR7E, ancak kullanım kılavuzunda CR9EP Buji kullanın yazıyor. Avrupa kataloğunu indirdim ordada aynımı diye ordada Cr9ep kullanın yazıyor ama bizim Buji CR7E. Ngk'da Cr9ep Buji yok. Torch'da var. Benim motorum şuan 200km'de bu aralar fırsat bulabilirsem ilk Bakıma götürcem ordada CR9EP Buji takcam, ben hiç yakıt ölçümü yapmadım. yapan arkadaşlarda denese Cr9ep bujiyle acaba bi değişiklik Felan olcakmı, normalde yanlış Buji, yakıtı arttırır, performansı düşürür Felan diyolar, Sizide bilgilendireyim dedim arkadaşlar. Allah kazadan beladan Korusun İnşallah Hayırlı Akşamlar
Kardeş merhaba, bu konuda ben de son birkaç haftadır araştırıyorum ancak elle tutulur bir sonuca ulaşamadım. Muadilini bulmak için CR9EP'nin özelliklerine, elektrot aralığına falan bakayım dedim fakat hiçbir bilgi bulamadım. CR7E ile yakıt tüketimin kaç, titreşim sarsılma gibi şeyler hissediyor musun? Çünkü CR9EP bulmak imkansız gibi bir şey.
Merhaba arkadaşlar;
Arka çanta taşıma demiri yapan, yaptıran ya da bununla ilgili bilgisi olan var mı?
Youtube da bir video gördüm, ama farklı bir çalışma var mı?
arkadaşlar bende de 150 nk var kendi bakımlarımı kendim yapmak istiyorum azçok elimden gelir böyle şeyler yağ olarak hangi marka ve model yağ kullanıyorsunuz ,yağ filtresine internette rastlayamadım nereden alabilirim son olarak hava fitlresi depopnun altında galiba ama normal hava filtresi değil araştırdığım kadarıyla süngerli olanlardan diye biliyorm . Bilgisi olan arkadaşlar esirgemesinler. Teşekkürler şimdiden