- Katılım
- 3 May 2017
- Mesajlar
- 5
Çok teşekkür ederim bu motoru alicam herhalde
görünüşü ve firen sistemi benimde çok hoşuma gitti
Tmm. 29ön 30arka yapmıştım. DüşüreyimOn 25 arka 29
Selam arkadaşlar.CFMOTO kullanan bir arkadaşınız olarak kırmızı ışıkta veya biyere park ettiğimde yanıma gelip kaç cc abi diyip beğenen başka mmarka motosiklet kullanan çok arkadaşlar oluyor buda beni açıkçası memnun ediyor.tabi bu memnuniyet bununla kalmasın diyen arkadaşlar olabilir haklılar ama ben ilk ve ikinci bakımlarını yaptırmaya gittiğimde servisindende memnun kaldım.bi Arkadaş parça yok,servis yok demiş acaba Kendi motosikleti Cfmoto'mu değilse bu yorumu neyegore yapmış.kiskananlar çatlasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
[url=https://hizliresim.com/ld57yb][url]https://i.hizliresim.com/ld57yb.jpg[/url][/url]