CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
ön amortisörler alçaltılmıyor sanırım yani orjinalinde öyle bi özellik yok diye biliyorum oynamanı tavsiye etmem mühendisler onu yaparken düşünmüştür.
kazasız belasız kullan hayyırlı olsun
 
Katılım
16 May 2017
Mesajlar
5
Eyvallah bazı motosiklet lerde amortisör ayarı yapılıyor yumuşak veya sertlik diye. Şu amortisör üst ucunda ki 6 gen kapağın altında böyle bir ayar yapılmıyor mu acaba
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
yapılıyor mu bilmiyorum ama orjinalinde pren yaptın mı ön amortisötler bayılmıyor sen şimdi oynarsan ayarlarla frenleme performansını kötü etkileyebilir
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
96
Şuanlık ben de bu makineye bakıyorum, sizler memnun musunuz ? Uygun fiyata satan arkadaşım varsa İstanbuliçi özelden yazabilir.Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
8
480km de alarak bense araniza katıldım arkadaşlar benden önceki sahibi yağ değiştirmiş filtre takmamış filtreyi sonradan değiştirsem olurmu degistirince yağ eklemem gerekirmi sizce birde takoz yaptıran varmı bu motora bana lazım ilk motorum ? Bu arada soğukta gösterge sıfırlayıp 2014/06 r3 hatası veriyor aradım akü montajı yanlış servise götürün dediler servis uzak nasıl düzeltilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Takozu nasıl halletiniz hocam bilgi verirmisin kaç litre yağ koydunuz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.2 ile 1.4 litre arası koymanız lazım.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
480km de alarak bense araniza katıldım arkadaşlar benden önceki sahibi yağ değiştirmiş filtre takmamış filtreyi sonradan değiştirsem olurmu degistirince yağ eklemem gerekirmi sizce birde takoz yaptıran varmı bu motora bana lazım ilk motorum ? Bu arada soğukta gösterge sıfırlayıp 2014/06 r3 hatası veriyor aradım akü montajı yanlış servise götürün dediler servis uzak nasıl düzeltilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Takozu nasıl halletiniz hocam bilgi verirmisin kaç litre yağ koydunuz

Normal yağ değişimi 1,2 lt.

Yağ filtresi ile birlikte yağ değişimi, 1,25 lt

Karter falan açıp motoru komple boşaltırsan: 1,4 lt
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
8
Benim asıl sorum eski sahibi yağını değiştirmiş ama filtre degistirmemis 600kmde şuan filtre değiştirmem gerekirmi ? Filtre degistirirsem uste yağ eklemem gerekirmi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şart değil ama değişmesi iyi olurdu.İlk yağ değişiminde özellikle.Biraz erken yağ değiştirmiş kendisi.Sanırım garanti dışı kullanıyorsunuz.Öyleyse 1000 km'de tekrardan yağ ve filtre değişimi yaparsanız içiniz rahat olur.Klavuzda herşey yazıyor nerdeyse, okuyabilirsiniz.
 
Katılım
30 Ağu 2016
Mesajlar
8
Teşekkür ederim öyle yapayım garanti dışı kalmayacağım inşallah bin kmde gotururum bakimina takozu nasil yaparim fikir verebilirmisiniz
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
X0VO0o.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

AL4B1X.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Arkadaşlar, motorun lastiklerine kötü diyoruz ama son derece stabilize, dik ve uzun bir yayla yolunda beni hiç üzmedi. Yayla yolunun dönüşünde sağanak yağmura yakalandık yine bir problem olmadı çok şükür. Sağanak yağmur şehre asfalta inince şiddetini arttırdı. Yaklaşık 1 saat de sağanak yağmurda sürmek zorunda kaldım. Yine bir sıkıntı yaşamadım. Yol tutuşu çok da kötü değil gibi geldi. Virajda falan yatırmaya tırsıyorum ama bu lastikler kötü yorumu yüzünden. Yani tabii ki marka lastikler kadar iyi olmayabilirler ama abartıldığı kadar da kötü olmadığını düşünmeye başladım ben. Bilemiyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, motorun lastiklerine kötü diyoruz ama son derece stabilize, dik ve uzun bir yayla yolunda beni hiç üzmedi. Yayla yolunun dönüşünde sağanak yağmura yakalandık yine bir problem olmadı çok şükür. Sağanak yağmur şehre asfalta inince şiddetini arttırdı. Yaklaşık 1 saat de sağanak yağmurda sürmek zorunda kaldım. Yine bir sıkıntı yaşamadım. Yol tutuşu çok da kötü değil gibi geldi. Virajda falan yatırmaya tırsıyorum ama bu lastikler kötü yorumu yüzünden. Yani tabii ki marka lastikler kadar iyi olmayabilirler ama abartıldığı kadar da kötü olmadığını düşünmeye başladım ben. Bilemiyorum...

Aman diyorum, aman...Arka lastik berbat.Ön lastik için benim çok büyük bir rahatsizligim yok , büyük ihtimalle motorun ağırlık merkeziyle alakalı bir durum. Kesinlikle bu lastiğe güvenip değişik denemelerde bulunma.Arka lastik kesinlikle çizgi koruyamiyor.Bir çok kez sorun yaşadım. Bitmiş bir Michelin den daha iyi ama, test ettim, görüşüm budur.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
4500km deyim. 70-85 km hızla hatırı sayılır virajlara yatırıp giriyorum. Henüz düşmedim. Ama kışa girerken değiştireceğim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2500 km'lerdeyim.Buji temiz durumda, hava filtresi de keza öyle.Bu kilometrelerdeyseniz boşuna sokmekle ugrasmayin çünkü hava filtresini çıkarmak ter dokturuyor.Camurluk çalışması yapacağım bu aralar.Malzeme bakıyorum bunun için.Yapistirmak yerine percinlemeyi düşünüyorum .Yaptıktan sonra paylaşacağım çünkü hepimizin ortak sorunu bence bu çamur atma olayı.
 
Katılım
5 Haz 2016
Mesajlar
20
merhabalar

şu linkteki https://goo.gl/DhFr7I üründen almak istiyorum mavi renginden acaba uyar mı ? bir sıkıntı çıkartır mı ? bilen varsa bilgilendirebilir
 
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
11
!50 nk'nın piyasası az olduğu için hırsızların ilgisini çekmez diyebilir miyiz? Kapalı garajım yok, zincir alarm artık allah ne verdiyse kullanacağım. Çalınma hikayelerini öğrendikçe hırsızın zevkine göre motor seçecek hale geldim de. Yoksa cbr125 de var aklımda başlangıç için ne dersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst