Arkadaşlar, motorun lastiklerine kötü diyoruz ama son derece stabilize, dik ve uzun bir yayla yolunda beni hiç üzmedi. Yayla yolunun dönüşünde sağanak yağmura yakalandık yine bir problem olmadı çok şükür. Sağanak yağmur şehre asfalta inince şiddetini arttırdı. Yaklaşık 1 saat de sağanak yağmurda sürmek zorunda kaldım. Yine bir sıkıntı yaşamadım. Yol tutuşu çok da kötü değil gibi geldi. Virajda falan yatırmaya tırsıyorum ama bu lastikler kötü yorumu yüzünden. Yani tabii ki marka lastikler kadar iyi olmayabilirler ama abartıldığı kadar da kötü olmadığını düşünmeye başladım ben. Bilemiyorum...