Hayırlı Günler Şuan 70 Kmdeyim Eskişehirden Aldım Ben Motoru Servisde Motora Yağ Felan Koyulurken Motorun Yanına Bile Sokmadılar Daha İlk Dakkadan Notunu Aldı Zaten Servis Motora Bindik Geldim Motorun Vites Geçişleri Rahatsız Ediyordu Yağdan Çok İşkillendim Zaten Mondoil Diye Yarı Sentetik Yağ Koycaz Dedi Dedim Adama Sentetik Ne Alaka Rodaj Yapcaz Hesabı Adam Boş Boş Konuştu Dedim Eyvallah 20 Km Sürdüm Yağı Değiştirmem Gerektiğine Hiç değilse Bi Yağı Boşaltıp Bakmam Gerektiğine Karar Verdim Ben Asansör İşi Yapıyorum Elimiz Anahtar Tutuyor Allaha Şükür servis Motorun Hiç Bi Vidasını Civatasını Düzgünce Sıkmamış Hepsini Kendim Tek Tek Tekrardan Sıktım Bence Nerden Alırsanız alın Motoru Kendiniz Mutlaka Tüm cıvata Somun Vida Ne Varsa Tek Tek Sıkın Motorun Sağını Solunu Komple Gözden Geçirin Hiç Yoktan Sorun Çıkmasın Servisde Tanıdığınız Sağlam Usta Yoksa Her İşi Kendiniz Yapın Ustaya Sadece Arızada Gidersiniz Masrafta Olmaz Boşu Boşuna. Dün Gittim Shell Helix Hx5 15 - 40 Mineral Yağ Aldım. Motorun Yağını Boşalttım Çıkan Yağ Kapkara Bi Yağdı Ve Değişik Bi Kokusu Vardı Açık Yağmı Koydular Naptılar Bilmiyorum. servisin Koyduğu Yağda Motor Zor Devirleniyordu Felan Neyse Yağı Değiştirdim 1 2lt shelli Koyduk Şimdi Çok Fark Var Motorda Titreşim Yok Denecek Kadar Az Motorda Öyleki Sürerken Titreşimin Varlığını Bile Unutuyorsunuz Frenler Güzel Zaten Ön Arka Hidrolik Çelik Fren Hortumları Felanda Var Bunlar Güzel Detaylar Aslında Hızlanması Güzel Ses Tok Ve Dolu Dolu Kısacası Ciğerli Alet Valla Usta Ben 7000e Aldım Varsa 7000e Eculu Su Suğutmalı Ön Arka Hidrolik Disk Çelik Fren Hortumlu Konforlu Gösterişli Titreşimsiz Başka Bi Alet Herkesin Kafasına Göre Zaten Aleti Kullansa Çin Malı Felan Diyenler Japona Küserler Daha 10.000km Olsun Asıl Ozaman Belli Olacak Ama Allaha Şükür Tekerimiz Dönüyor Hadi Eyvallah
cevaplar icin hepinize tesekkurle.henuz 40 km deyim ve yag seviyem çok dusuk.belki de Civatalar sıkılı degil tam anlamiyla.Rodaja veriyorum o zaman bu titresimi.
Rodajda motoru rolantide biraz uzun calistiriyorum isinmasi adına.Bununla birlikte 40 km icin 10 tl civari bir benzin yaktim yani 2 litre.Rakam oldukca yuksek geldi.Umarim rodajdan sonra ciddi bir ekonomiye kavusurum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Sahsen arka camurlugu bu motora cok yakistiriyorum.Cikartilinca commuter havasi veriyor bana.Ayrica camuru camurluk varken bile cok iyi onlemiyorken cikartmak cok mantikli gelmiyor.sinyal de yok...Plaka aydınlatmasi cok güzel bir ayrinti.Ben en çok hergun kopruden geçeceğim icin plakayi nasil kapatsam dusuncesindeyim.cok altta kaliyor plaka
hocam sizin yaptığınız cok yanlış. sıfır bir motorun tüm vidalarını tekrar tekrar sıkmak vida yataklarını yalama yapar. o vidalar ölçülü bir torkta sıkılıyor.
ikincisi, yağdan şüphe duyduysaniz servis ile görüşüp orada işinizi halletmeniz gerekirdi. sen şimdi farklı bir yağ koymuşsun, servis bunu farkederse ne olacak?
o zaman motoru neden servise götürüyorsun? tüm işleri kendin hallet.
servis bunu farkederse garantiyi bozar aga, ben söylemiş olayım..
Yakıt düşmüyor, 209 km 7.5litre yaktı
Merhaba herkese
03.03.2017 tarihinde ben de bir tane CFMOTO 150 NK almış bulunmaktayım.
İlk motosikletim, 350 kilometre oldu, şimdilik bir sıkıntımız yok. O benden, bende ondan şikayetçi değilim
ileride tabi ki de tecrübelerimi paylaşırım sizinle.
sormak istediğim soru: motor çalışırken her daim yanan farını iptal ettirsen mi diye düşünüyorum ? sizin fikrinizi alabilir miyim ?
Selam arkadaşlar resim nasıl yükleniyordu bi yardımcı olsanız. Teşekürler
bir yanlısınız olm asın hocam bu 100 km de yaklasık 3,5 litre yapar.bu km ortalama 18 kurus kı bence bıraz cok gıbı
Selam arkadaşlar resim nasıl yükleniyordu bi yardımcı olsanız. Teşekürler
Selam arkadaşlar resim nasıl yükleniyordu bi yardımcı olsanız. Teşekürler
Bu motoru kullanan arkadaşlardan kullandığı yağ önerilerini alabilir miyim? Servisin koyduğu mondioil yağ dışında başka marka yağ kullanan varmı?
Hangisini önerirsiniz?
Ustam hayırlı günler. Ben o Mondoil Yağı 20.kmde değiştirdim Rodaj döneminde sentetik yağ kullanma bence ben şuan Shell Helix Hx5 15 40 Mineral Yağ Aldım 1 Litresi 20TL ben Yağdan memnunum vites geçişleri Felan gerçekten güzel zaten Mondoil Yağını çıkarıp başka yağ kullandığın zaman farkı fazlasıyla anlayacaksın. Ben Shelli beğendim öneririm
Başka marka motor yağı kullanımında garanti dışı kalınacağı söylendi. Rodajdan sonra 15w 40 mondioil koyuldu. Fazla geçmeden 10w 40 Castrol Power 1 ile değiştirdim.
Değiştirmeden önce de cfmoto çağrı merkezini arayıp kullanacağım yağlar konusunda bilgi vermişlerdi. görüşmeden sonra costrol ile değiştirdim.
3000km bakımında tekrar mondioil koyuldu başka marka kullanılırsa garanti dışı kalacağı söylendi.
Çağrı merkezini arayıp garanti dışı kalırmı onu öğreneceğim. Öğrenince buradan sizinle paylaşırım.
Başka marka motor yağı kullanımında garanti dışı kalınacağı söylendi. Rodajdan sonra 15w 40 mondioil koyuldu. Fazla geçmeden 10w 40 Castrol Power 1 ile değiştirdim.
Değiştirmeden önce de cfmoto çağrı merkezini arayıp kullanacağım yağlar konusunda bilgi vermişlerdi. görüşmeden sonra costrol ile değiştirdim.
3000km bakımında tekrar mondioil koyuldu başka marka kullanılırsa garanti dışı kalacağı söylendi.
Çağrı merkezini arayıp garanti dışı kalırmı onu öğreneceğim. Öğrenince buradan sizinle paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
Çağrı merkezi ile görüşmemden sonra bakım zamanı gelen motosikletlerinizde isteğiniz üzerine Mondioil Yağınızı farklı yağ ile değiştirebilirsiniz. Motosikletiniz Garanti Kapsamı Dışında Kalmayacaktır
Cfmotonun önerdiği yağlar;
1. Castrol
2. Shell
3. Mondioil
Ayrıca;
Hava şartlarına göre Kışın 10w 40, Yazın ise 20w50 Yağ kullanılabileceği söylendi.
Bulunduğunuz bölgedeki servis mondiolde ısarcı ve garanti dışı kalır derse çağrı merkezini arayarak şikayetinizi dile getirebilirsiniz.
Başka marka motor yağı kullanımında garanti dışı kalınacağı söylendi. Rodajdan sonra 15w 40 mondioil koyuldu. Fazla geçmeden 10w 40 Castrol Power 1 ile değiştirdim.
Değiştirmeden önce de cfmoto çağrı merkezini arayıp kullanacağım yağlar konusunda bilgi vermişlerdi. görüşmeden sonra costrol ile değiştirdim.
3000km bakımında tekrar mondioil koyuldu başka marka kullanılırsa garanti dışı kalacağı söylendi.
Çağrı merkezini arayıp garanti dışı kalırmı onu öğreneceğim. Öğrenince buradan sizinle paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
Çağrı merkezi ile görüşmemden sonra bakım zamanı gelen motosikletlerinizde isteğiniz üzerine Mondioil Yağınızı farklı yağ ile değiştirebilirsiniz. Motosikletiniz Garanti Kapsamı Dışında Kalmayacaktır
Cfmotonun önerdiği yağlar;
1. Castrol
2. Shell
3. Mondioil
Ayrıca;
Hava şartlarına göre Kışın 10w 40, Yazın ise 20w50 Yağ kullanılabileceği söylendi.
Bulunduğunuz bölgedeki servis mondiolde ısarcı ve garanti dışı kalır derse çağrı merkezini arayarak şikayetinizi dile getirebilirsiniz.