CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
24
Hayırlı Günler Şuan 70 Kmdeyim Eskişehirden Aldım Ben Motoru Servisde Motora Yağ Felan Koyulurken Motorun Yanına Bile Sokmadılar Daha İlk Dakkadan Notunu Aldı Zaten Servis Motora Bindik Geldim Motorun Vites Geçişleri Rahatsız Ediyordu Yağdan Çok İşkillendim Zaten Mondoil Diye Yarı Sentetik Yağ Koycaz Dedi Dedim Adama Sentetik Ne Alaka Rodaj Yapcaz Hesabı Adam Boş Boş Konuştu Dedim Eyvallah 20 Km Sürdüm Yağı Değiştirmem Gerektiğine Hiç değilse Bi Yağı Boşaltıp Bakmam Gerektiğine Karar Verdim Ben Asansör İşi Yapıyorum Elimiz Anahtar Tutuyor Allaha Şükür servis Motorun Hiç Bi Vidasını Civatasını Düzgünce Sıkmamış Hepsini Kendim Tek Tek Tekrardan Sıktım Bence Nerden Alırsanız alın Motoru Kendiniz Mutlaka Tüm cıvata Somun Vida Ne Varsa Tek Tek Sıkın Motorun Sağını Solunu Komple Gözden Geçirin Hiç Yoktan Sorun Çıkmasın Servisde Tanıdığınız Sağlam Usta Yoksa Her İşi Kendiniz Yapın Ustaya Sadece Arızada Gidersiniz Masrafta Olmaz Boşu Boşuna. Dün Gittim Shell Helix Hx5 15 - 40 Mineral Yağ Aldım. Motorun Yağını Boşalttım Çıkan Yağ Kapkara Bi Yağdı Ve Değişik Bi Kokusu Vardı Açık Yağmı Koydular Naptılar Bilmiyorum. servisin Koyduğu Yağda Motor Zor Devirleniyordu Felan Neyse Yağı Değiştirdim 1 2lt shelli Koyduk Şimdi Çok Fark Var Motorda Titreşim Yok Denecek Kadar Az Motorda Öyleki Sürerken Titreşimin Varlığını Bile Unutuyorsunuz Frenler Güzel Zaten Ön Arka Hidrolik Çelik Fren Hortumları Felanda Var Bunlar Güzel Detaylar Aslında Hızlanması Güzel Ses Tok Ve Dolu Dolu Kısacası Ciğerli Alet Valla Usta Ben 7000e Aldım Varsa 7000e Eculu Su Suğutmalı Ön Arka Hidrolik Disk Çelik Fren Hortumlu Konforlu Gösterişli Titreşimsiz Başka Bi Alet Herkesin Kafasına Göre Zaten Aleti Kullansa Çin Malı Felan Diyenler Japona Küserler Daha 10.000km Olsun Asıl Ozaman Belli Olacak Ama Allaha Şükür Tekerimiz Dönüyor Hadi Eyvallah
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar şu far sürekli çalışacak mı? Kontağı açınca direk yanıyor kapanmıyor.Gündüz farı diyeceğim ama normal fara geçiş yapınca ışığın şiddetinde değişim olmuyor.Otomatik bir olay falan mı var acaba karanlığa göre veya saate göre ?
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
24
Aynen Usta Sürekli Yanıyor Öyle Motor Çalışmayınca Sadece Farın Altındaki 6 Tane Led Yanıyor Park Lambası Olarak. çalışınca Kısalar Sabit yanıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekkurle cevap için.Bu sabah maslak giz 2000 önünde gördüm.Çevrede gordukce seviniyorum bu motoru :)
 
Katılım
8 Mar 2017
Mesajlar
9
merhabalar; Yakıtı ile ilgili bir kaç yerde 2,77 falan yazıyordu ancak benim ölçümüme göre 2,30 yakıyor bu da şu anda rodaj dayım 405 km deyim. 56 TL ye fulledim 377 km yaptım 8 litre daha benzin koydum fulledim, yani 2 litre içinde varmış buda 8 litre benzin le 377 km yapıyor km de 0,12 kuruş bence bu değerler çok uygun ben 100 cc motor ile bu değerleri yapıyordum.
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
24
Neden bütün kelimeleri büyük harfle ve noktalamasız yazıyorsun ?

El Alışkanlığı Usta Eskiden Söz Felan Yazardım Ordan Kalma Alışkanlık Olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

Tesekkurle cevap için.Bu sabah maslak giz 2000 önünde gördüm.Çevrede gordukce seviniyorum bu motoru :)
Rica Ederim Ustam Eyvallah
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
merhabalar; Yakıtı ile ilgili bir kaç yerde 2,77 falan yazıyordu ancak benim ölçümüme göre 2,30 yakıyor bu da şu anda rodaj dayım 405 km deyim. 56 TL ye fulledim 377 km yaptım 8 litre daha benzin koydum fulledim, yani 2 litre içinde varmış buda 8 litre benzin le 377 km yapıyor km de 0,12 kuruş bence bu değerler çok uygun ben 100 cc motor ile bu değerleri yapıyordum.

eger grcekten dogru bir çlçüm ise harıka bir değer.sanırım ekonomı modunda denedınız ve düşük devir ve hızlarda yaptınız bu degerı en yuksek kac km hıza cıktınız
 
Katılım
8 Mar 2017
Mesajlar
9
eger grcekten dogru bir çlçüm ise harıka bir değer.sanırım ekonomı modunda denedınız ve düşük devir ve hızlarda yaptınız bu degerı en yuksek kac km hıza cıktınız

ekonomi modda koyulan yakıt gidilen km belli bir hata olduğunu düşünmüyorum.Şuan rodajdayım 5000 deviri geçmeden 65 km hızla falan gidiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor geldiğinde yağını hiç kontrol etmedim nasılsa fabrikadan çıkış yağı diye.
25. km'deyim şuan ve yağ seviyesi L'nin de altında.Sizde yağ seviyeleri nedir? İlk çıkışta çok az mı yağ konuyor nedir bunun mühendisliği acaba?
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
24
Motor geldiğinde yağını hiç kontrol etmedim nasılsa fabrikadan çıkış yağı diye.
25. km'deyim şuan ve yağ seviyesi L'nin de altında.Sizde yağ seviyeleri nedir? İlk çıkışta çok az mı yağ konuyor nedir bunun mühendisliği acaba?

Ustam hayırlı uğurlu olsun Allah Kaza Bela Vermesin İnşallah. Yağ seviyesi (F) Yani Full anlamında F ye yakın Felan olması iyi olur motoru düz bir zeminde elinle düz tut ayakçıkda olmasın bi arkadaşın tutsun tek başına zor olur heralde belki motoru Felan düşürebilirsin Mazallah. Öyle bak. ayakçıkdayken L de gözükür. Yani servisin ne yağ koydu ne kadar koydu bilemem ama eğer Mondoil yarı sentetik koyduysa mavi Kutuda olandan bence değiştir. Benimkinede onu koydu ben mineralmi diye sordum evet dedi sonra kutuya bakabilirmiyim dedim orda kapalı olanı göstererek bundan dedi ondada yarı sentetik yazıyordu. Keşke koymasaydık Felan dedim ama, koydular geçtiler Servisin Koyduğu Yağda Motorun vites Geçişleri çok sertti ve motor devirlenemiyordu. Ben 20 Kmdeyken kendim Shell Helix Hx5 15 40 mineral yağ koydum. tam 1.2Litre Yağın Litresi 20 Tl Ustam. Şimdi motor rahatladı vitesler eskisine göre çok çok iyi, devirlenme çok Güzel titreşim zaten hiç yoktu hala yok Şuan güzel Allaha Şükür. Ayrıca İmkanın varsa Motorda Ne Kadar civata Somun Alyan başlı Civata Varsa hepsini Tek Tek Kontrol Et koltuklarına Kadar sök Kendin kontrol Et Güzelce Sık. ben Karşılaştım Hiç Biri Tam Anlamıyla Sıkılmamıştı
Hayırlı Geceler Ustam Allah Cümlenizi Kaza Beladan Korusun İnşallah
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
2000bakımını henüz yaptırdım, bence sınıfının en iyisi,. 9bin fiyata değer. Yok çinmiş yok falanmış gibi sözler bana boş geliyor, ben biniyorum bu yorumları yapıyorum. Beğenmeyen 16 bin verir, mt 125e biner.
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
24
Ustam Çin malı Felan olabilir ama ön yargılı davranmak yanlış birşey bence. Kıska'nın tasarımı bir alet fabrikasyon çelik fren hortumlarıyla geliyor Ngk bujiyle geliyor, malzeme kalitesi işçilik çok güzel, ön arka Hidrolik Disk fren Motorun iyice incelediğin zaman çok ince ayrıntılar düşünülmüş bunu fark edebiliyorsun zaten bakınca grenajların Felan tüm malzemelerin şaseye bağlantı yerlerine kauçuk plastik Felan koymuşlar titreşim olursa etkilenmesinler diye. herşey gayet güzel düşünülmüş bence
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Ustam Çin malı Felan olabilir ama ön yargılı davranmak yanlış birşey bence. Kıska'nın tasarımı bir alet fabrikasyon çelik fren hortumlarıyla geliyor Ngk bujiyle geliyor, malzeme kalitesi işçilik çok güzel, ön arka Hidrolik Disk fren Motorun iyice incelediğin zaman çok ince ayrıntılar düşünülmüş bunu fark edebiliyorsun zaten bakınca grenajların Felan tüm malzemelerin şaseye bağlantı yerlerine kauçuk plastik Felan koymuşlar titreşim olursa etkilenmesinler diye. herşey gayet güzel düşünülmüş bence

Ben de bunu anlatmaya çalışıyorum zaten. Fiyatı 9000 olmuş olsa da piyasada hala bu donanımda bir 150cc motor yok. Arkadaşlar sürün, deneyin, bakın, kararınızı ondan sonra verin. Malzeme kalitesinden ufak tefek detaylarına kadar gerçekten harika iş çıkarmış CF Moto.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
titresim 0 diyen arkadaslar, rolantide calistirdiginiz zaman artçı selesinde vs hic mi titresim gormuyorsunuz? kendi motorumdan suphe ettirdiniz valla
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
titresim 0 diyen arkadaslar, rolantide calistirdiginiz zaman artçı selesinde vs hic mi titresim gormuyorsunuz? kendi motorumdan suphe ettirdiniz valla

Kendine has ufak bir titreşimi var ama rahatsız edecek boyutun çok çok altında. CBF 150'den bir tık yukarı, bajajdan çok tık aşağı.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Uzun yolda motor ısısınınca sıfır neredeyse

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

Kendine has ufak bir titreşimi var ama rahatsız edecek boyutun çok çok altında. CBF 150'den bir tık yukarı, bajajdan çok tık aşağı.

Uzun yolda motor ısısınınca sıfır neredeyse
 
Katılım
14 Mar 2017
Mesajlar
24
Usta belkide Rodaj farklılığındanda olabilir, ama rolantide titremesi normaldir bence rolanti ayarı Felan düşükse belkide ondan dolayı titreşim yüksektir, birde motor yağının cinsi markası oda çok önemli hayırlı akşamlar ustam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

Arka çamurluk iptali.
Sizce nasıl görünüyor arkadaşlar, Yorumlarınızı alabilirmiyim.





 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cevaplar icin hepinize tesekkurle.henuz 40 km deyim ve yag seviyem çok dusuk.belki de Civatalar sıkılı degil tam anlamiyla.Rodaja veriyorum o zaman bu titresimi.
Rodajda motoru rolantide biraz uzun calistiriyorum isinmasi adına.Bununla birlikte 40 km icin 10 tl civari bir benzin yaktim yani 2 litre.Rakam oldukca yuksek geldi.Umarim rodajdan sonra ciddi bir ekonomiye kavusurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

Sahsen arka camurlugu bu motora cok yakistiriyorum.Cikartilinca commuter havasi veriyor bana.Ayrica camuru camurluk varken bile cok iyi onlemiyorken cikartmak cok mantikli gelmiyor.sinyal de yok...Plaka aydınlatmasi cok güzel bir ayrinti.Ben en çok hergun kopruden geçeceğim icin plakayi nasil kapatsam dusuncesindeyim.cok altta kaliyor plaka
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Usta belkide Rodaj farklılığındanda olabilir, ama rolantide titremesi normaldir bence rolanti ayarı Felan düşükse belkide ondan dolayı titreşim yüksektir, birde motor yağının cinsi markası oda çok önemli hayırlı akşamlar ustam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

Arka çamurluk iptali.
Sizce nasıl görünüyor arkadaşlar, Yorumlarınızı alabilirmiyim.

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/SUmhFX.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/923/FqeWjc.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/924/kOOAj2.jpg[/URL]

KATLANIR PLAKA OLURSA BENCE HEM SINYAL OLAYINIDA ÇÖZÜM OLMUŞ OLUR.direk 4 vidayı sökmek yeterlimi bende düşünmüştüm sökmeyi fırsat bulamadım.sokerken hiç resım cektınızmı yada sökülen plakalıgın alt kısmının resmını atarmısınız neler sökülmeli fıkır edıneyım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst