Hayırlı Günler Şuan 70 Kmdeyim Eskişehirden Aldım Ben Motoru Servisde Motora Yağ Felan Koyulurken Motorun Yanına Bile Sokmadılar Daha İlk Dakkadan Notunu Aldı Zaten Servis Motora Bindik Geldim Motorun Vites Geçişleri Rahatsız Ediyordu Yağdan Çok İşkillendim Zaten Mondoil Diye Yarı Sentetik Yağ Koycaz Dedi Dedim Adama Sentetik Ne Alaka Rodaj Yapcaz Hesabı Adam Boş Boş Konuştu Dedim Eyvallah 20 Km Sürdüm Yağı Değiştirmem Gerektiğine Hiç değilse Bi Yağı Boşaltıp Bakmam Gerektiğine Karar Verdim Ben Asansör İşi Yapıyorum Elimiz Anahtar Tutuyor Allaha Şükür servis Motorun Hiç Bi Vidasını Civatasını Düzgünce Sıkmamış Hepsini Kendim Tek Tek Tekrardan Sıktım Bence Nerden Alırsanız alın Motoru Kendiniz Mutlaka Tüm cıvata Somun Vida Ne Varsa Tek Tek Sıkın Motorun Sağını Solunu Komple Gözden Geçirin Hiç Yoktan Sorun Çıkmasın Servisde Tanıdığınız Sağlam Usta Yoksa Her İşi Kendiniz Yapın Ustaya Sadece Arızada Gidersiniz Masrafta Olmaz Boşu Boşuna. Dün Gittim Shell Helix Hx5 15 - 40 Mineral Yağ Aldım. Motorun Yağını Boşalttım Çıkan Yağ Kapkara Bi Yağdı Ve Değişik Bi Kokusu Vardı Açık Yağmı Koydular Naptılar Bilmiyorum. servisin Koyduğu Yağda Motor Zor Devirleniyordu Felan Neyse Yağı Değiştirdim 1 2lt shelli Koyduk Şimdi Çok Fark Var Motorda Titreşim Yok Denecek Kadar Az Motorda Öyleki Sürerken Titreşimin Varlığını Bile Unutuyorsunuz Frenler Güzel Zaten Ön Arka Hidrolik Çelik Fren Hortumları Felanda Var Bunlar Güzel Detaylar Aslında Hızlanması Güzel Ses Tok Ve Dolu Dolu Kısacası Ciğerli Alet Valla Usta Ben 7000e Aldım Varsa 7000e Eculu Su Suğutmalı Ön Arka Hidrolik Disk Çelik Fren Hortumlu Konforlu Gösterişli Titreşimsiz Başka Bi Alet Herkesin Kafasına Göre Zaten Aleti Kullansa Çin Malı Felan Diyenler Japona Küserler Daha 10.000km Olsun Asıl Ozaman Belli Olacak Ama Allaha Şükür Tekerimiz Dönüyor Hadi Eyvallah
Son düzenleme:


