CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
merhabalar;
dün itibatiyle motorumu aldım plaka ruhsat ıslemlerı suruyor naklıye ıle getırcektım ama hem ertesı gunu bekleyemedım hemde naklıye ucretı cok geldı bana hayatımda dıreksıyon sınavı harıc ılk kez motor kullandım fatih şehremınınden ümraniyeye kadar getırebıldım biraz heyecanlı bıraz acemı ama gayet keyıflı bı yolculuktu 30 km :) yolda birisi polis 3 ü motorcu arkadaslar olmak uzere 4 kere cevrıldım sordular gayetde begendıler semtımde uzun yıllar motor kullanan arkadaslarımda test surusu yaptı ve hepsıde cok begendı hatta ben motoru teslım alırken ıkı arkadas scooter bakıyodu vazgecırdım cok begendıler ve onlarda 150 nk aldı :) yagmurlar dınsın hava guzellessın deneyımlerımı sızınle paylasıcam tekrardan ALLAH kaza bela vermesın hıc bırımıze. bu arada celal89 kullanıcı ısımlı arkadasa cok tesekkurler ılgısınden dolayı :)

hayırlı olsun kardeş, tekerin düz bassın :)

Whatsapp grubumuz için numaranızı özelden iletebilirsiniz.
Bakım aralığı 2bin km.Bu büyük bir maliyet bence büyük şehirlerde çok km yol yapanlar için.

ben kendi bakımımı her zaman kendim yaptığım için pek umursamadım bakım aralıklarını. Bu arada yabancı kitapçıkla TR kitapçığın bakım çizelgesi ÇOK AMA ÇOK farklı. Değişimlerden tutun periyoda kadar. TR'de neden bu kadar farklı anlayamadım.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
merhabalar;
dün itibatiyle motorumu aldım plaka ruhsat ıslemlerı suruyor naklıye ıle getırcektım ama hem ertesı gunu bekleyemedım hemde naklıye ucretı cok geldı bana hayatımda dıreksıyon sınavı harıc ılk kez motor kullandım fatih şehremınınden ümraniyeye kadar getırebıldım biraz heyecanlı bıraz acemı ama gayet keyıflı bı yolculuktu 30 km :) yolda birisi polis 3 ü motorcu arkadaslar olmak uzere 4 kere cevrıldım sordular gayetde begendıler semtımde uzun yıllar motor kullanan arkadaslarımda test surusu yaptı ve hepsıde cok begendı hatta ben motoru teslım alırken ıkı arkadas scooter bakıyodu vazgecırdım cok begendıler ve onlarda 150 nk aldı :) yagmurlar dınsın hava guzellessın deneyımlerımı sızınle paylasıcam tekrardan ALLAH kaza bela vermesın hıc bırımıze. bu arada celal89 kullanıcı ısımlı arkadasa cok tesekkurler ılgısınden dolayı :)

Hayırlı ugurlu olsun,0 tecrube ıle o yolu gecebıldıysen nıspeten surusu ve hakımıyetı kolayda bır mtor demekkı,bende ılgılenıyorum cunku,bu arada merak ettım polıs standart cevırmemı yaptı yoksa motor dıkkatını cektıde soru sormak ıcınmı cevırdı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kendi bakımımı her zaman kendim yaptığım için pek umursamadım bakım aralıklarını. Bu arada yabancı kitapçıkla TR kitapçığın bakım çizelgesi ÇOK AMA ÇOK farklı. Değişimlerden tutun periyoda kadar. TR'de neden bu kadar farklı anlayamadım.
Gerçekten bu iş bildiğiniz ticari olaya döndürülmüş.2binde bakım mı olur 30 bine kadar 15 kez servise gidiorsunuz bence çok fazla

Orjinal kullanım klavuzu ise şöyle.
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
9
Merhaba siteye daha yeni üye oldum. Motor sevdası da yeni yeni başladı diyebilirim. Normalde Superlight 200 modelini çok beğeniyordum ama şans eseri yolda yürürken (İzmir) Cf Moto 150 NK modelini gördüm ve baya hoşuma gitti. Hoşuma gitme sebebi cahilliğime verin ama teknik konulardan anlamadığım için sadece dış görünüşü kastediyorum ki Superlightıda bu sebeple tercih edecektim. Ama Superlight sıfırı 9.150 TL dediler ve baya pahalı geldi cidden. 2. el mi alsam derken 150 NK sıfır fiyatı olması da ilgimi baya çekiyor. Kısacası kararsızlıklar kararsızlıklar.


Not: 26 yaşında 1.77 95 Kg. Yeni A2 ehliyet sahibi acemi motor sevdalısı. (8 Yıldır B ehliyetim mevcuttur.)
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Son zamlardan sonra Cfmoto 150NK da bundan nasibini aldı.

Fiyat 6999 TL fiyat bandından 8.899 TL'ye çıkmıştır.

İlgilenen arkadaşlara duyurulur.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Son zamlardan sonra Cfmoto 150NK da bundan nasibini aldı.

Fiyat 6999 TL fiyat bandından 8.899 TL'ye çıkmıştır.

İlgilenen arkadaşlara duyurulur.

bu bence zorunlu zamdan zıyade bıraz fırsattan yararlanma olmuş,dolar kuru bu nebze artmadı,6999 dan 7500 yada bılemedın 8000 olabılırdı,ayrıca motorun seklı semalı guzel olsada kısısel gorusum çin motoruna 9000 lıra verılmez,nedır yanı nerdeyse 2 CBF parasına bır tane cf-moto mu alınacak.
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
1
bu bence zorunlu zamdan zıyade bıraz fırsattan yararlanma olmuş,dolar kuru bu nebze artmadı,6999 dan 7500 yada bılemedın 8000 olabılırdı,ayrıca motorun seklı semalı guzel olsada kısısel gorusum çin motoruna 9000 lıra verılmez,nedır yanı nerdeyse 2 CBF parasına bır tane cf-moto mu alınacak.

Aynen, katılıyorum.. iş, terbiyesizlik boyutuna kaçmış.. çünkü 650'lik olanın fiyatı aynen duruyor, o değişmemiş.. 150 olanın fiyatını patlatmışlar.. muhtemelen forumları ve olumlu yorumları takip ediyorlar, ki kesin ediyorlar... öpelim milleti demişler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikleti bugün teslim alırken kaynanan seviyormuş dendi.Fiyatı gerçekten şişirmişler.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Durun beyler daha bunlar iyi günlerimiz :) Mevcut dolar ve euro kuruyla, ülkedeki siyasi durumu da hesaplarsanız daha çok zam yeriz bu memlekette.

İpin ucu kaçmış diyorsunuz, Çin motoruna 9000 fazla ona da eyvallah. Ancak yakında CBF 7500, YBR 8500'den kapı açacak bilesiniz. Satıcılar mevcut kurla dengeleyemiyorlar fiyatları. Arkadaşlar farkında değilsiniz belki ancak ülkede gizli DEVELÜASYON var. Üstelik 1999 krizinden çok çok daha üst seviyede. Paramızın malesef değeri yok ve günden güne daha da düşüyor. Bizde anca dolar yakıp... neyse bundan sonrası siyasete girecek. 9 senelik forum kariyerimi yakmayayım :)

Sözün özü, motorun fiyatı aynı. Ancak artan kurlar yüzünden malesef kurtarmıyor... Kızacağınız kişi ise kesinlikle motosiklet firmaları değil. Bakın birkaç aya CBF'ler bile 7000-7500 bandında satılmaya başlanacak. Karbüratörlü, 10 senelik motor 7500 TL!!! Ahanda çinli diye attığımız bu motor 9000 TL!!! Paramızın değeri düşerken, kazancımız aynı kalıyor. Elin oğlu 2-3 maaşıyla 650cc binerken, biz bir senelik kazancımızı 150cc motora bayılıyoruz.

Allah sonumuzu hayır etsin...
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Son zamlardan sonra Cfmoto 150NK da bundan nasibini aldı.

Fiyat 6999 TL fiyat bandından 8.899 TL'ye çıkmıştır.

İlgilenen arkadaşlara duyurulur.

Ben an itibariyle hala 6.999 olarak bir cok bayide goruyorum. Pesin fiyatta indirim de var.. Nisan Mayis gibi zam gelir bence . Sizin o fiyat aldiginiz yerler firsatcilarin dukkani olmasin?
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Onlar eski stoklardır hocam.Aynı fiyattan satılanlar.2017ler söylenen fiyattan geliyordur sanırsam.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Onlar eski stoklardır hocam.Aynı fiyattan satılanlar.2017ler söylenen fiyattan geliyordur sanırsam.

Hocam o bayii bilerek oyle yazmis, ilani arastirdim gordum . Model 2016 ,2017 degil, pazarlama taktigi o fiyati goren zam gelmis korkusuna kapilip arayacak , bayii de diyecek ki yukarda yazan arkadasa dedikleri gibi ; "oo kaynanan seviyormuş kardes zam gelecek 2017 modellere gel sana 2016 verelim 6999 a " yani bir nevi essegini kaybettirip geri bulduracak akillarinca. Surada cebinde nakit parasi olan 100 kisiye anket yapalim 8.900 e 150nk alir misiniz diye bir kisi cikmaz alacak olan.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
233
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şöyle bir gerçek var ki stok sorunu oldukça yüksek bir motosiklet.Bayilerde bulmak oldukça zorlaştı.Belki de kalmadı çoğunda.Fabrikada motor yok diyor bayiler.Eğer stok kontrolünü sahibinden üzerinden yapıyorsanız o kişileri tek tek arayın(ben yaptım).Nerdeyse hiçbirinde stok yok.Balcı motor var mesela o da sipariş alıyor motor varmış gibi, kim bilir ne zaman teslim edecek motorları.
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
7
eyvallah :) önce plakam olmadığı için çevirdi -hop! nereye plakan yok dedi bende - yarım saat önce aldım pazartesiye cıkıyo plaka dedım sonra motoru ıncelemeye aldı honda mı bu dedı :) masallah kaza bela vermesın ALLAH dedı cok guzel cok hosuma gıttı vs vs sonra ugurladı benı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

gençler abiler kardeşler bayilerin yok çekme sebebi bu motora zam gelecek olması olabilir mi?? nitekim liste fiyatı 8.899 tl olmuş
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Ben Aralık'ın sonlarına doğru aldım motoru, yeni yılda zam gelecekti üst düzey yetkili bir ağabeyimiz söylemişti. Hatta kısa bir süre UMA bayiler motosiklet siparişi veremiyordu CF Moto zam konusunda toplantılar yaptığı için satış yapmıyordu. Derken zam gelmedi. Şimdi gecikmeli olarak gelmiş. İyi yırttık. :) Keşke gelmese tabii ki ama bunun nedeni CF Moto değil bence. Birçok şeye zam geldi.

Bu arada bu fotoğraf da benden olsun. Karadeniz'in dik ve kıvrımlı yokuşlarını bilirsiniz. Bana mısın demedi.

brJL58.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Ben an itibariyle hala 6.999 olarak bir cok bayide goruyorum. Pesin fiyatta indirim de var.. Nisan Mayis gibi zam gelir bence . Sizin o fiyat aldiginiz yerler firsatcilarin dukkani olmasin?

Cfmotonun sitesinde güncellenen fiyatı söyledim. Bunu fırsata çevirip elinde stok bulunanlar zamlı fiyattan satışa sunarlar. Eski Fiyattan satıp stoklarını bitireceklerini asla sanmıyorum.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Durun beyler daha bunlar iyi günlerimiz :) Mevcut dolar ve euro kuruyla, ülkedeki siyasi durumu da hesaplarsanız daha çok zam yeriz bu memlekette.

İpin ucu kaçmış diyorsunuz, Çin motoruna 9000 fazla ona da eyvallah. Ancak yakında CBF 7500, YBR 8500'den kapı açacak bilesiniz. Satıcılar mevcut kurla dengeleyemiyorlar fiyatları. Arkadaşlar farkında değilsiniz belki ancak ülkede gizli DEVELÜASYON var. Üstelik 1999 krizinden çok çok daha üst seviyede. Paramızın malesef değeri yok ve günden güne daha da düşüyor. Bizde anca dolar yakıp... neyse bundan sonrası siyasete girecek. 9 senelik forum kariyerimi yakmayayım :)

Sözün özü, motorun fiyatı aynı. Ancak artan kurlar yüzünden malesef kurtarmıyor... Kızacağınız kişi ise kesinlikle motosiklet firmaları değil. Bakın birkaç aya CBF'ler bile 7000-7500 bandında satılmaya başlanacak. Karbüratörlü, 10 senelik motor 7500 TL!!! Ahanda çinli diye attığımız bu motor 9000 TL!!! Paramızın değeri düşerken, kazancımız aynı kalıyor. Elin oğlu 2-3 maaşıyla 650cc binerken, biz bir senelik kazancımızı 150cc motora bayılıyoruz.

http://www.cfmoto.com.tr/model/touring/150-nk

evet şimdi siteye baktım şaka gibi sesli güldüm...




Allah sonumuzu hayır etsin...

kım ne derse desin bu iş arz talep meselesidir arkadaş zaten tutulmayan bir marka ve motora 9 bın tl veren ve milletı bu para verecek kadar enayı zanneden zihniyeti kınarım...koskoca G.antepde bayıde bıle bır tane yokken bayı para baglamak istemezken 6800 tl bıle satılamayan bır motora eger gerçekre 9 bın tl istemek sanırım bunlar kendisini kanıtlamıs baska markalarla yarısıyor sanıcak hangı kafa acaba.evet eleştiriyorum sanmayın sallıyorum isteyene özelden resimlerini atarım cf sahibi ve kullanıcısıyım ama herseyınde bir ederi var. fıyatı şişkin şey kaliteli ve oooo harıka vs diye tanımlanamaz olması gereken fıyat aralıgı asla ama asla 7 bını gecememesıdır.diğer bir konuda km bakımı servis parayı vurmak için her bin km bakımmı olur ya bu kadarmı motorlarınız guvensız ve bakıma muhtaç begenmedıklerı motorların bıle bakım aralıgı 3-4 bın km dir.arkadaşlar bunlar konusulması ki insanlar hatasından vazgecsin dandik 1,2 litre yag koyacagız diye bakım adı altında millet soyulmasın.bundan bahseden yok.150 cc bır motorun yedek parçasının bu kadar pahalı olmasıda cabası lafımın ortasından basından alacaklar için yeniden yazıyorum cf 150 kullanıcısıyım guzel harıka motor ama bulunmaz hınt kumasıda degıl su ankı ederını hak eden ama fazlasını için bir tırnak düşük kalan bır motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2017
Mesajlar
31
Ya bunun 250cc liğini getirmeden 400cc ye geçtiler türkiyede 250cc üstünde vergi yüksek çok satamazlar ama 250cc getirseler şekilli motor azda kaliteli olsa peynir ekmek gibi satar yok mu bu motorun 250cc liği arkadaşlar yoksada gündem oluşturalım belki yaparlar
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
10
Arkadaşlar ben alalı neredeyse bir sene oldu. Daha önce yazdığım gibi sadece arka fren lambası yanma sorunu yaşadım. Onun haricinde bi sorum yaşamadım. Soğuk günlerde bile marşa bas devam. Tekerlekler artık hoşuma gitmiyor. Bu konuda bi değişikliğe giden oldu mu ? Ya da bi önerisi olan var mı merak ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst