- Katılım
- 8 Ağu 2009
- Mesajlar
- 449
merhabalar;
dün itibatiyle motorumu aldım plaka ruhsat ıslemlerı suruyor naklıye ıle getırcektım ama hem ertesı gunu bekleyemedım hemde naklıye ucretı cok geldı bana hayatımda dıreksıyon sınavı harıc ılk kez motor kullandım fatih şehremınınden ümraniyeye kadar getırebıldım biraz heyecanlı bıraz acemı ama gayet keyıflı bı yolculuktu 30 kmyolda birisi polis 3 ü motorcu arkadaslar olmak uzere 4 kere cevrıldım sordular gayetde begendıler semtımde uzun yıllar motor kullanan arkadaslarımda test surusu yaptı ve hepsıde cok begendı hatta ben motoru teslım alırken ıkı arkadas scooter bakıyodu vazgecırdım cok begendıler ve onlarda 150 nk aldı
yagmurlar dınsın hava guzellessın deneyımlerımı sızınle paylasıcam tekrardan ALLAH kaza bela vermesın hıc bırımıze. bu arada celal89 kullanıcı ısımlı arkadasa cok tesekkurler ılgısınden dolayı
![]()
hayırlı olsun kardeş, tekerin düz bassın
Whatsapp grubumuz için numaranızı özelden iletebilirsiniz.
Bakım aralığı 2bin km.Bu büyük bir maliyet bence büyük şehirlerde çok km yol yapanlar için.
ben kendi bakımımı her zaman kendim yaptığım için pek umursamadım bakım aralıklarını. Bu arada yabancı kitapçıkla TR kitapçığın bakım çizelgesi ÇOK AMA ÇOK farklı. Değişimlerden tutun periyoda kadar. TR'de neden bu kadar farklı anlayamadım.

