çevrmdekiler ön yargılı yaklaşıyor.

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
selamlar ;

öncelikle motor hevesim 1 yıl öncesinde başladı diyebilirim. çok heves ettim fakat bir türlü adım atamadım. bazıları gösteriş için sever diye biliyorum fakat bendeki tamamen farklı. motor = özgürlük ilkesini benimsemiş durumdayım. ve artık kararımı verdim. birazcık tecrübemde var. şu an ehliyetimi alıyorum. peşinden de motorumu alacam Allah'ın izniyle.

gelelim asıl konuya. motor alacağımı söylediğimde ve bunun geçici bir heves olmadığını anlayıp iyice ısrarcı olduğumda çevremdekiler öyle bir tepki verdileriki anlatamam.

-canınamı susadın.
-motor senin neyine
-ya bırak çoluk çocuğun var başına bişey gelir
-bende araba istiyorum (eşim söyledi) :)

kısacası kimseden destek bulamadım.

tek destek bulduğum kişi ehliet kursunun saibiydi valla :)

ama ben yılmadım. hevesim aynen devam ediyor.

her pazar günü trabzon sahil yolundan bir grup geçiyor motorlarıyla. bende onlara katılmak ve özgürlüğün tadını çıkarmak istiyorum. hatta biraz daha tecrübe kazanırsam o ülke senin bu ülke benim gezmek istiyorum.

aceleci davranmıyorum herhalde?

tek bir hatam oldu. motora racing ile başlamak istedim fakat forumunuz bana bu konuda o kadar yardımcı olduki anlatamam. hemen vazgeçtim ve yamaha xt 660 x veya r ile başlamaya karar verdim.

bu konuyu niye açtım. valla darlandım ya... içimi dökeyim dedim.. size de böyle şeyler oluyordur muhakkak..

hadi sağlıcakla...Allah'a emanet
 
Katılım
15 Haz 2010
Mesajlar
29
ilk başlıyosanız 600 cc ler sizi bayağı aşar...hiç üstüne çıktınızmı ??? hiçde göründüğü gibi değil... trafikte virajı alırken bir yanlışınızın sonu vahim allah korusun....başlıcanız alet 150cc geçmemelidir. bu benim fikrim.... siz çok uçmuşsunuz...motosiklet şakası ve acemilik affetmez.... bende bir kardeş dost ahbap nasihatı....150cc bi alet...

saygılar
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
bu konuda herkez sıkıntılı o itiraz edenlerin genelde hiçbiri motor kullanmadığı için bunun nasıl bir duygu olduğunu bilmiyorlar
bence bir motorcuya motor kullanma demek , kuşa uçma demekle aynı şey
ama sen yinede sevenlerinin rızasını almaya bak gönüllerini kırma ( tabi bunu nasıl yaparsın hiçbir fikrim yok ) ben motor alırken kimse karışmadı bu konuda şanslıyım
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
bana kimse itiraz etmedi
itiraz edecek pek bir çevrem yok zaten de
bir de bu zamana kadar Allah'a şükür neye elmi attıysam alnımın akıyla çıktım Allah'ın yardımı dışında kimseden yardım almadım annem hariç
annem de sağolsun gönlüm yok diyor dikkat et diyor o kadar
bunların dışında motorla ilgili tüm hayallerini ben de paylaşıyorum
ve zor olan herşeyin güzel olduğunu düşünüyorum
nasipse olur nasip değilse olmaz
dikkatli olduktan sonra eğitimini aldıktan sonra kimler kullanıyor bu motorları arabaları
biz mi kullanamicaz
hayalinin peşinden git ne kadar zor olursa olsun
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Selam...

Özgürlük = motor. motor = özgürlük. içden dıştan çarpımlarıda aynı kapıya çıkıyor:p

Valla bunları banada söylediler,usuldendir dedim sabırla dinledim,ve gittim sırasıyla 3 tane motorum aldım,sattım,aldım,sattım,aldım:)

Onlarda pes ettiler,hatta onlara bir güzellik yaptım,en dar anlarında,sinirli,öfkeli,cannı sıtkın,neşeli anlarını kolladım,şöyle ufak çaplı aldığım gibi uçurdum.İndiklerinde,keşke resimlerini çekmek aklıma gelseydide çekseydim,uçmuşlar resmen:mrgreen:

Şimdi randevuyla :p bindiriyorum,peşimde dolanıyolar:mrgreen:...

Sen ilk önce kıyafetlerini alıp eve gel,aldığın kıyafetlerin önemini anlat ki ''heee bizimkisi tırışka motorcu değilmiş desinler'' (ama bunu gerçekten kendin ve sevdiklerin için yap)...

Nekadar dikkatli ve birokadarda bu işte kararlı olduğunu anlarlarsa,%75 seni kırmıyacaklardır...

Hakkında hayırlısı olsun,umarım hayalindeki motora kavuşursun:rendeer:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
24
bence aileni alıştırmaya çalış motosiklet ile ilgili yayınlar programlar izlemelerini dene ve küçük cc bir makine ile işe başla emin ol işe yarayacak... Kolay gelsin...
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Aynı sorun bende de var çevremde hiç motor kullanan arkadaşlar yok. Benim en sevdiğim böle anadolunun güzel köylerinde gezen motorcular bide böle şehir girişlerinde işte Afyon-Rakım bilmem kaç filan yazısının orda foto çektiriyosun ya diyosun işte özgürüm ben motor altımda takımlarım tamam ister dururum ister çay içerim ister foto çekerim karışan edenim yok oh be ne rahat fazla bi benzin parasıda harcamam ksıacası ucuza keyif yapıyorum kardeşim. Motorla ilgilenmesi onu ayda bir yıkaması bile zevkli =) Benide kimse desteklemiyor genelde verilen cevaplar şu

A=Motor almayı düşünüyorum..
B=Çok tehlikeli..

A=Motor almayı düşünüyorum..
B=Git aynı paraya şahin al (apaçi modeli bulurum bitane bide abart egzos tamam :queen::bounce: dimi çakaaal)

A=Baba motor alcam...
B=Düşücen sonra ölücen gitcen ölsen gitsen yine iyi sakat kalcan bide onca masraf birini arabasına çarptın 20.000TL masraf nasıl ödücen ahstanede yatarkende çalışcak halin yok ! :salut:

A=Anne motor alcam...
B=Nerden çıktı??

A=Kanka motor alcam?
B=Dayımda bi sukutır var çok rahat(içimden öle değil mal vitesli alcam bacağımın arasında olmayan motoru napim ben -demek gelsede tek destekçi adayım olduğundan bişe diyemiyorum)

...

bööle uzayıp gidiyor ne tanıdığım motor satan birisi var ne motorla ilgilenen arkadaşım var yani çevremde kimse yok anayolun D-130 un kenarında oturudğum için bütün gece hız yapmaya çalışan SS cilerin zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuvvvvvvv sesini duyuyorum birtek şahsen ben hız meraklısı değilim ya nese. Yani arkadaşım bende aynı dertten muzdaripim bende paylaşmak istedim eyvallah :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
tavsiyeleriniz için teşekkürler. özellikle ilk önce giysilerimi alıp aileme gösterme konusu çok işime yarayacak...

düşük cc motor olarak vitesli mobilet ve scooter deneyimim olduğu için yamaha xt660 r veya x serisini seçtim... ismi bile hazır ya.. siyah inci koyacam adını...

fikirleriniz tavsiyelerniz için çok teşekkürler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

Motor;hevesin değil,tutkun olsun

1 yıl önce sinde hevesti.. 1 ay içerisinde tutkuya dönüştü ve ilk adımı ehliyet almakla atıyorum. peşine giysiler , ve en sonunda da motorum..
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
A=Kanka motor alcam?
B=Dayımda bi sukutır var çok rahat(içimden öle değil mal vitesli alcam bacağımın arasında olmayan motoru napim ben -demek gelsede tek destekçi adayım olduğundan bişe diyemiyorum)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
A=Kanka motor alcam?
B=Dayımda bi sukutır var çok rahat(içimden öle değil mal vitesli alcam bacağımın arasında olmayan motoru napim ben -demek gelsede tek destekçi adayım olduğundan bişe diyemiyorum)

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

biz scooter ci arkafaşlara bi taş mı bu :silent:

boşver kardeşim sende bak kafanın rahatına.ben motoru alacağım zaman 3 yıl düşündüm sonuçta ne oldu ?
zaman kaybı + saçlarım dökülmeye başladı :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
biz scooter ci arkafaşlara bi taş mı bu :silent:

boşver kardeşim sende bak kafanın rahatına.ben motoru alacağım zaman 3 yıl düşündüm sonuçta ne oldu ?
zaman kaybı + saçlarım dökülmeye başladı :queen:

O dediğim lafı arkadaşa söyledim scootercı arkadaşlar alınmasın. Her mesajda dediğim gibi kimseyi küçümsemem kimseye niye scooter aldın yada ne biçim bu motor demem. Motorcudur benimle aynı fikirleri paylaşıyordur sorunlarımız hemen hemen aynıdır. Ama onun sevdiği tarzla benimkisi ayrıdır böylece konuya açıklık getirelim kimseye taş atma gibi bir niyetim yok amaç biraz arkadaşa yardımcı olmak birazda olaya mizah katmaktı sadece =)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
biz scooter ci arkafaşlara bi taş mı bu

yok olurmu sadece komik, iki teker olan herşeye ve bunları kullanan herkeze saygımız var
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Albert Einstein '' Ön yargıyı yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur '' der!..

Xetanor ve ayktcnknyr ön yargıları yıkarak, gönlünüzdeki motorlara kavuşmanızı dilerim..

Tabiki ciddi bir '' sürüş tekniği eğitimi '' almanız kaydıyla..:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
=) bende öyle düşünmüştüm, emin olmak istedim::blushani:rendeer:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Albert Einstein '' Ön yargıyı yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur '' der!..

Xetanor ve ayktcnknyr ön yargıları yıkarak, gönlünüzdeki motorlara kavuşmanızı dilerim..

Tabiki ciddi bir '' sürüş tekniği eğitimi '' almanız kaydıyla..:cat:

teşekkürler; sizlerinde yardımlarıyla bu işin üstesinden gelecem eminm..
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Xetanor abimiz bencede dediği gibi arkadaşın al şöle en ciksinden korumalı deri montunu al en beğendiğin sağlam kaskını tak eldivenlerini bide tanıdığın filan varsa onun motorunun üstünde bi foto çektir ailene göster nasılımm de :D
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
46
evvettt..........
xenator arkadaşım beni yanlız bırakmadığın için çok teşekkür ederim.
bu sayfayı okudukça ohh be benim gibi olanlar da var dedim içimden :mrgreen:
benim ilk karşı çıkanım annem oldu tabii çok ağır oldu "hakkımı helal etmem dedi" aha dedim kaldık ortada.
ee inat değilmi yapacaktık bişeyler, sonra bi duygu sömürüsü, yok öyle yok böyle
yok yine ikna edemedim :)
aradan bi kaç hafta geçti baş ağrıtmamak kaydıyla ilk fırsatta motor konusunu açıyorum ama asla sonunu getirmiyorum.
örnek; -oğlum nerde kaldın
- anne bilmiyormusun trafik işte altı buçukta çıktım işten valla baksana saat sekiz buçuk bak motoru bil alsam 15 dakkaya evdeyim :)
ama arkasını getirmiyor konuyu hemen geçiştiriyorum sanki "ya o kadar istiyorsan al motoru bak işine de yarayacak sanki" gibi bi hava vermek istiyorum yani motorun gerekli birşey olduğuna inandırmaya çalışıyorum.
ortak bi arabam vardı sırf motor için sattım az bi param var ver parayı diyor altın alacam evlendirecem seni diyor :)
yok diyorum motor alacam, olmaz diyor izin vermem diyor. tabii babamda aynı modda. bak diyor baban da izin vermiyor. olsun diyorum izin verene kadar beklerim diyorum.
zaten al deseler bile seneye alabilirim ancak blöf yapıyorum. :)
yeni taktikler geliştirmeye çalışıyorum şimdi sırada ehliyeti alıp kiralık motorla eve gelmek.
diyecekler bizi neden dinlemedin.
yahu diyecem almadım kiraladım sadece hmm ne kadar peki bu kiralama günlük 100 tl
tabii feryat figan olacak :) bir iki üç derken pes ederler diye düşünüyorum.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
Aynı sorun bende de var çevremde hiç motor kullanan arkadaşlar yok. Benim en sevdiğim böle anadolunun güzel köylerinde gezen motorcular bide böle şehir girişlerinde işte Afyon-Rakım bilmem kaç filan yazısının orda foto çektiriyosun ya diyosun işte özgürüm ben motor altımda takımlarım tamam ister dururum ister çay içerim ister foto çekerim karışan edenim yok oh be ne rahat fazla bi benzin parasıda harcamam ksıacası ucuza keyif yapıyorum kardeşim. Motorla ilgilenmesi onu ayda bir yıkaması bile zevkli =) Benide kimse desteklemiyor genelde verilen cevaplar şu

A=Motor almayı düşünüyorum..
B=Çok tehlikeli..

A=Motor almayı düşünüyorum..
B=Git aynı paraya şahin al (apaçi modeli bulurum bitane bide abart egzos tamam :queen::bounce: dimi çakaaal)



A=Baba motor alcam...
B=Düşücen sonra ölücen gitcen ölsen gitsen yine iyi sakat kalcan bide onca masraf birini arabasına çarptın 20.000TL masraf nasıl ödücen ahstanede yatarkende çalışcak halin yok ! :salut:

A=Anne motor alcam...
B=Nerden çıktı??

A=Kanka motor alcam?
B=Dayımda bi sukutır var çok rahat(içimden öle değil mal vitesli alcam bacağımın arasında olmayan motoru napim ben -demek gelsede tek destekçi adayım olduğundan bişe diyemiyorum)

...

bööle uzayıp gidiyor ne tanıdığım motor satan birisi var ne motorla ilgilenen arkadaşım var yani çevremde kimse yok anayolun D-130 un kenarında oturudğum için bütün gece hız yapmaya çalışan SS cilerin zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuvvvvvvv sesini duyuyorum birtek şahsen ben hız meraklısı değilim ya nese. Yani arkadaşım bende aynı dertten muzdaripim bende paylaşmak istedim eyvallah :)

abicim koptum ya:cherry: aynı durum bende de söz konusu
geçen sene ilk arabamı alıyorum krediyle benim hatun alma dedi aldım 4 teker tutkumu biliyor ne yaparsa yapsın alacaktım :cherry:
sıkıştım sattım geri kalan parayla krediyi kapatacagıma araba bakmaya başladım beni dövmeden beter etti ama gene aldım :cherry:
bu şimdi gene sıkıştım arabayı sattım motor aşkı başladı birden :cherry:
motor alacam dedim artık dayanamadı ya o ya ben dedi :cherry:
ama genede alacam ondan habersiz
ev arkadaşımın diycem :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:38 ----------

evvettt..........
xenator arkadaşım beni yanlız bırakmadığın için çok teşekkür ederim.
bu sayfayı okudukça ohh be benim gibi olanlar da var dedim içimden :mrgreen:
benim ilk karşı çıkanım annem oldu tabii çok ağır oldu "hakkımı helal etmem dedi" aha dedim kaldık ortada.
ee inat değilmi yapacaktık bişeyler, sonra bi duygu sömürüsü, yok öyle yok böyle
yok yine ikna edemedim :)
aradan bi kaç hafta geçti baş ağrıtmamak kaydıyla ilk fırsatta motor konusunu açıyorum ama asla sonunu getirmiyorum.
örnek; -oğlum nerde kaldın
- anne bilmiyormusun trafik işte altı buçukta çıktım işten valla baksana saat sekiz buçuk bak motoru bil alsam 15 dakkaya evdeyim :)
ama arkasını getirmiyor konuyu hemen geçiştiriyorum sanki "ya o kadar istiyorsan al motoru bak işine de yarayacak sanki" gibi bi hava vermek istiyorum yani motorun gerekli birşey olduğuna inandırmaya çalışıyorum.
ortak bi arabam vardı sırf motor için sattım az bi param var ver parayı diyor altın alacam evlendirecem seni diyor :)
yok diyorum motor alacam, olmaz diyor izin vermem diyor. tabii babamda aynı modda. bak diyor baban da izin vermiyor. olsun diyorum izin verene kadar beklerim diyorum.
zaten al deseler bile seneye alabilirim ancak blöf yapıyorum. :)
yeni taktikler geliştirmeye çalışıyorum şimdi sırada ehliyeti alıp kiralık motorla eve gelmek.
diyecekler bizi neden dinlemedin.
yahu diyecem almadım kiraladım sadece hmm ne kadar peki bu kiralama günlük 100 tl
tabii feryat figan olacak :) bir iki üç derken pes ederler diye düşünüyorum.

dostum benim anne baba duysa naparlar bilmiyorum 1999da bisikletle agır bir kaza geçirdim ama suç bende degildi:cherry: babam ondan sonra bisikleti yasaklamıştı şimdi motor alıcamı duysa ...... ( boşluga uygun ifadeyi siz düşünün :cherry:)( çokta agır olmasın :cherry:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:47 ----------

geçirdigim kazada ayagım kırılmış kafam iki yerden yarılmıştı hastaneye getirdiklerinde sadece bir yarıgı görüp dikmişlerdi digeri arka taraftaydı sedyede yattıgım için fark etmediler kan kaybında gidiyodum.kazadan önce akıllı uslu bi çocukmuşum kazadan sonra aklımda kanla akıp gitmiş öle derdi anacım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst