çevrmdekiler ön yargılı yaklaşıyor.

Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
46
abicim koptum ya:cherry: aynı durum bende de söz konusu
geçen sene ilk arabamı alıyorum krediyle benim hatun alma dedi aldım 4 teker tutkumu biliyor ne yaparsa yapsın alacaktım :cherry:
sıkıştım sattım geri kalan parayla krediyi kapatacagıma araba bakmaya başladım beni dövmeden beter etti ama gene aldım :cherry:
bu şimdi gene sıkıştım arabayı sattım motor aşkı başladı birden :cherry:
motor alacam dedim artık dayanamadı ya o ya ben dedi :cherry:
ama genede alacam ondan habersiz
ev arkadaşımın diycem :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:38 ----------



dostum benim anne baba duysa naparlar bilmiyorum 1999da bisikletle agır bir kaza geçirdim ama suç bende degildi:cherry: babam ondan sonra bisikleti yasaklamıştı şimdi motor alıcamı duysa ...... ( boşluga uygun ifadeyi siz düşünün :cherry:)( çokta agır olmasın :cherry:)
afferim kerataya, bak oğlum ne demiş atalarımız "at tan düşen ölmemiş, eşekten düşen ölmüş" bineceksen sağlam bişeye bin. gibi bişey söylese hiç fena olmaz.. :bounce:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
Yamaha, Türkiyede sorunları olan bir markadır .
Türkiye distribitörü beldeyama ile yolları ayırdıktan sona henüz oturtamadılar.
Yedek parça , servis sorunları yaşayacaksın .

Honda Transalp al derim ben .
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
afferim kerataya, bak oğlum ne demiş atalarımız "at tan düşen ölmemiş, eşekten düşen ölmüş" bineceksen sağlam bişeye bin. gibi bişey söylese hiç fena olmaz.. :bounce:

bu derece olumlu ince bir yorum beklemiyordum tşk :) ama babamın bunu diyecegini sanıyorum :cherry:
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
mavi prens Hocam üstünde polis kıyafeti var galiba yada ben öle gördüm. Yokmu bize Polis Memurundan temiz honda CGL125 6.500TL gibi bişe :D:D Polissin ya fiyatı artır istediğin kadar mübarek insan değil geçen böle bi ilan okudumda çok içime dokandı =)
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
biliyorum görmüştüm o muhabbeti az çok takip ediyorum forumu bende şahin bmw fiyatına verdim dermişim :cherry: müşteriye diyordum zaten bu arabayı kimse çevirmez herkez tanıyo :cherry: şekildi temizdi vesselam benzeri yoktu özel boyalı parlament mavi öyle bakkal modifiyeli şahinler gibi degildi yolda sarı dolmuşlar taksiciler 'abi satıyonmu die korna basıyolardı bide set yapmıştım açıyodum şebnem ferah rock'n roll ederekten kafa sallayaraktan 1 viteste e-5te pişiyoduk o sıcakta trafikte e birde resmiyim millet bakıyo ister istemez:cherry:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Söylenilen fiikirler oldukça makul. Bence de önce kask ve koruma giysilerini almalısın ki işin ciddiyetinde olduğunu tüm ailen anlasın.

Arkadaşlar bir de alakasız olacak ama forumun genelinde tüm üyeler HERKEZ yazıyor arkadaşlar doğrusu HERKES olacak lütfen dikkat edelim güzel Türkçe'mizi düzgün kullanalım.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Senin içinden ne geçiyorsa onu yap.
Dünyada herkes kendisi için yaşıyor. Aile, Çocuk vs. bunları geçeceksiniz.
Hür olmak istiyorsan bekar kalacaksın, kışın yatakta donacaksın. Ödülü büyük (ÖZgürlük)
Bazılarımız 10 dk için bu özgürlükten vazgeçiyor :)

Valla ailede motorla uçmayan yok. Baba-Anne-Kardeş herkes bir şekilde kervana katıldı.
Kenbo 125 cc aldığımda tamam bu küçük yavaş git dedi.

Sonra internetten hyosung gösterdim. Bundan satın alacağım diye.
Bu çok büyük, hızlı da gidersin. Boş ver senin motor daha güzel dedi.
Araba varken motora mı binilir dedi. Bu arada sürekli başıma dert olan Nissan Primera SW
vardı. Ya tüp arıza çıkarırdı. Yada diğer parçaları. Hem onu, hemde motoru sattım.

Elime güzel para geçince adam akıllı bir bilgisayar topladım. Birazda borç kapattım.
Annem hyosung alacağım sandı. Kalan para ile aldığım Kanuni Racer 200 ile eve geldim.

Ağzından çıkan kelime aynen şöle : Gösterdiğin motor daha güzeldi. Ondan niye almadın.
:pr: :pr: :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
ahahaha süper yorumlar bunlar ya
başka camiada yoktur böyle sıcak güzel muhabbetler
@Tolga Can arkadaşıma üzüldüm mü diyeyim bilemedim, iyi şaka yapmış anneniz size
ama en çok @mavi prens arkadaşın yorumuna güldüm
''kazadan önce akıllı uslu bi çocukmuşum kazadan sonra aklımda kanla akıp gitmiş'':mrgreen:

@Xetanor
hocam imrendirmek gibi olmasın bugün motorumla geziyorum hava çok güzel, ne çok güneşli ne de yağmurlu açık ama serin bir hava var
yavaş yavaş şehir içinde tur atıyorum
küçük bir şehirdeyim herkes başını bir çevirip bakıyor
arkadaşlara korna çalıyorum vs
(hava atmak için değil)
o kadar güzel bir duygu ki tarif edilemez
hayallerinden vazgeçme diyorum ben yine
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşeke biraz daha küçük bir makine tercih etseydin illa 600 lik bir makine dersen de lütfen eğitim al bu işin şakası yok kıyafet alırkende çin malından uzak dur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Al kardeş,
kimse bizim yerimize,nasıl yaşayacağımıza karar veremez
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Motosiklet üzerinde çok uzun mesafeler katetmiş biri olarak düşüncem;evli olsam çocuklarım olsa inan çok sevmeme rağmen sorumluluklarımı daha önde tutar ve motosikleti aklımdan çıkarmaya çalışırdım.

On yıldır yoğun şekilde kullanıyorum ve bana görede malesef bu bir gerçek
"motosiklet kullanmak tehlikeli bir şey" özelliklede ülkemiz gibi yerlerde sizce benimkidemi önyargı ?? bence iyi düşünün :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet üzerinde çok uzun mesafeler katetmiş biri olarak düşüncem;evli olsam çocuklarım olsa inan çok sevmeme rağmen sorumluluklarımı daha önde tutar ve motosikleti aklımdan çıkarmaya çalışırdım.

On yıldır yoğun şekilde kullanıyorum ve bana görede malesef bu bir gerçek
"motosiklet kullanmak tehlikeli bir şey" özelliklede ülkemiz gibi yerlerde sizce benimkidemi önyargı ?? bence iyi düşünün :)

bu da bir başka bakış açısı;

ben 30 yıldır kullanıyorum,çoluk çocuk sahibiyim,sadece bende değil,16 yaşındaki oğlumda da motosiklet var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu da bir başka bakış açısı;

ben 30 yıldır kullanıyorum,çoluk çocuk sahibiyim,sadece bende değil,16 yaşındaki oğlumda da motosiklet var.

bak abim ne güzel yazmış sonuç ta kafana göktaşı düşüp ölme ihtimalin de var her sen önlemini al takdir allahındır
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ailede senden başka motorbisiklet seven varsa işin her zaman kolaydır.
Yoksa eğer "ASİ" olmaktan başka çaren yok.

Benim babam çocukluktan beri motorbisiklet üzerinde.
Babam ilk P105 mi lise 1 de aldı. ben binmeyim diye parçalara ayırdığını söylemedi :)
Bende çok sevindim. Okulu bitir. Teşekkür yada takdiri getir. Motor senin dedi.
Motoru parçalanmış görünce ağlayacaktım. 1 sınıf bitmişti. 2 de kaldım :) bi sene de gitmedim. Ulan al motoru liseyi bari bitir dedi :) Bitirdim :) :)
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
bu da bir başka bakış açısı;

ben 30 yıldır kullanıyorum,çoluk çocuk sahibiyim,sadece bende değil,16 yaşındaki oğlumda da motosiklet var.

30 yıllık tecrübe yani bu süre motosiklet üzerinde hayatta kalmak ,oldukça dikkat, ciddi bir yetenek ve epey şans gerektirir ..herkeste olmayabilir.

Bütün bunlar motosikletin tehlikeli bir araç olduğu gerçeğini değiştirmez.Bunu reddetmek yerine farkında olarak kullanmak bence daha reel bir yaklaşım olur.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Arkadaslar sızlere katılıyorum ancak bılemıyorum bu onyargı nasıl sılınır sukurler olsun benım ailem sahsı hıcbır ısıme karısmazlar... yanlız cevre yav herkes okadar tek fıkırlıkı sankı dunyada tek arac OTOMOBIL....
Ben oncelıkle derımkı arkadasların onerılerıne dıkkat et dusuk cc lı makınalar konusu bırden ole 600cc seenı yorabılır ve korkutadabılır... yınede sen bılırsın...ben ıyı dusun derım :silent: ..........
Sımdı ben ALLAH ın ıznıyle bu kıs bır motosıklet alıcam 600 veya 1000cc honda hee bak arkadas benım motosıklet tecruben 15 yıl kadar km ye vursak ben dıyım 300 sende 500 bın km buna ramen 1000cc konusunda dusunuyorum...
Arkadaslarım ben yenı motosiklet alcam dıyorum CEVAP ya olum albı araba napcan motosıkletı:pr: kısın bınemezsın ailen le bıyere gıemessın ve buna benzer bır suru sacma sapan onyargılı teklıfler ve bende bu arkadasların sankı benı tanımıyorlarmıscasına konusmalarına sert bır selıklde karsılık verdım sımdı hepsı benımle hem fıkır decem okı ailen harıc bas FIRCAYI kardes valla benım mutlu olmamı ıstemeyen benım ne arkadasım nede yakınım olmasın..... cc olayına dıkkat!!!! Herkese iyi surusler saygılar...
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
hadi ayıkla pirincin taşını deyimi vardır ya.... işte ben o pirinçleri tek tek ayıkladım ve bitti... :))) alıyorum motoru..

hanımı da ikna ettim , annemi de , babamı da ve karşı çıkan diğer kişileri de :)

şu kafana göktaşı düşer muhabbetini açtım alayına :) öleceksek şayet herkes bir gün ölecek dedim...

hanımı ikna etmem zor oldu sadece.. hakkını helal etmiyordu bana valla.. trabzonda bir kaç motorcu arkadaş var ; çağırdım bunları bizim eve..

muhabbet arasında geçen konuşmalar..

- yenge bak , bu adamın birşeylerle meşgul olması gerekiyor. yoksa kafası başka şeylere kayıyor haberin olsun :)

- e yenge sana da araba alalım , şöyle micra , citroen c1 tarzı sende gez dolaş :))

- ya yenge Allah rızası için bırak şu adamı ya.. adam özgür olmak istiyor besbelli :)

- hem bak giysilerini de almış.. bu giysilerle 10.kattan atla hiçbişecik olmaz :)

böylelikle hanımı da ikna ettik. çok şükür şu anda bi sıkıntı yok valla :))

çalıştığım işyerinde vitesli acayip bi motor var (markası yazmıyor) , epey bi alıştırma yapıyorum gün içerisinde. hatta birazdan sürmeye gidecem yine.

ilerleyen zamanlarda aradığım motoru uyguna bulursam alacam inşallah..

kalın sağlıcakla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst