- Konu Yazar
- #1
selamlar ;
öncelikle motor hevesim 1 yıl öncesinde başladı diyebilirim. çok heves ettim fakat bir türlü adım atamadım. bazıları gösteriş için sever diye biliyorum fakat bendeki tamamen farklı. motor = özgürlük ilkesini benimsemiş durumdayım. ve artık kararımı verdim. birazcık tecrübemde var. şu an ehliyetimi alıyorum. peşinden de motorumu alacam Allah'ın izniyle.
gelelim asıl konuya. motor alacağımı söylediğimde ve bunun geçici bir heves olmadığını anlayıp iyice ısrarcı olduğumda çevremdekiler öyle bir tepki verdileriki anlatamam.
-canınamı susadın.
-motor senin neyine
-ya bırak çoluk çocuğun var başına bişey gelir
-bende araba istiyorum (eşim söyledi)
kısacası kimseden destek bulamadım.
tek destek bulduğum kişi ehliet kursunun saibiydi valla
ama ben yılmadım. hevesim aynen devam ediyor.
her pazar günü trabzon sahil yolundan bir grup geçiyor motorlarıyla. bende onlara katılmak ve özgürlüğün tadını çıkarmak istiyorum. hatta biraz daha tecrübe kazanırsam o ülke senin bu ülke benim gezmek istiyorum.
aceleci davranmıyorum herhalde?
tek bir hatam oldu. motora racing ile başlamak istedim fakat forumunuz bana bu konuda o kadar yardımcı olduki anlatamam. hemen vazgeçtim ve yamaha xt 660 x veya r ile başlamaya karar verdim.
bu konuyu niye açtım. valla darlandım ya... içimi dökeyim dedim.. size de böyle şeyler oluyordur muhakkak..
hadi sağlıcakla...Allah'a emanet
öncelikle motor hevesim 1 yıl öncesinde başladı diyebilirim. çok heves ettim fakat bir türlü adım atamadım. bazıları gösteriş için sever diye biliyorum fakat bendeki tamamen farklı. motor = özgürlük ilkesini benimsemiş durumdayım. ve artık kararımı verdim. birazcık tecrübemde var. şu an ehliyetimi alıyorum. peşinden de motorumu alacam Allah'ın izniyle.
gelelim asıl konuya. motor alacağımı söylediğimde ve bunun geçici bir heves olmadığını anlayıp iyice ısrarcı olduğumda çevremdekiler öyle bir tepki verdileriki anlatamam.
-canınamı susadın.
-motor senin neyine
-ya bırak çoluk çocuğun var başına bişey gelir
-bende araba istiyorum (eşim söyledi)
kısacası kimseden destek bulamadım.
tek destek bulduğum kişi ehliet kursunun saibiydi valla
ama ben yılmadım. hevesim aynen devam ediyor.
her pazar günü trabzon sahil yolundan bir grup geçiyor motorlarıyla. bende onlara katılmak ve özgürlüğün tadını çıkarmak istiyorum. hatta biraz daha tecrübe kazanırsam o ülke senin bu ülke benim gezmek istiyorum.
aceleci davranmıyorum herhalde?
tek bir hatam oldu. motora racing ile başlamak istedim fakat forumunuz bana bu konuda o kadar yardımcı olduki anlatamam. hemen vazgeçtim ve yamaha xt 660 x veya r ile başlamaya karar verdim.
bu konuyu niye açtım. valla darlandım ya... içimi dökeyim dedim.. size de böyle şeyler oluyordur muhakkak..
hadi sağlıcakla...Allah'a emanet