Çevirme Anılarınız

Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Rahmetli ortağım ile bir gün Şarköy'e gidiyorduk,yol üzerinde bir çardakta çevirmeci gördük
"hadi işimizi halledelim de geri dönerken birer kadeh içeriz,çevirme yeriz" dedik.İki saat sonra Şarköy'de işimizi halledip geri dönerken çevirmeciyi bulamadık.Az ileride jandarma çevirdi.Rahmetli ortağım sordu,"yav buralarda bi çevirmeci olacaktı"?."Çevirmeci kaçtı" dediler,kaçak olarak içki satıyormuş.Çevirme yiyemeden geldik böylece.

Harbiden ÇEVİRME anısıymış :)
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
hepsi eksiksiz olmasına rağmen, plaka, ruhsat ve ehliyet nasıl yanınızda yok? hadi ruhsat ve ehliyet taşınabilir materyaller, evde unutuldu diyelim de, plaka ne alaka? benim bildiğim plaka, araçlara sabitlenir ve araç üzerinde durur. sizinki seyyar mı? sök-tak cinsinden? :bounce:

bu çevirme deyince de benim aklıma ilkokul çocuklarının iğrenç esprilerinden birisi geliyor. hani şu, "geçen bir taksi çevirdim, hala dönüyor" şeklinde olanından... :mrgreen::mrgreen:

Bu shadow ve VTX'lerin kronik sorunudur... plakalik bir sure sonra titresim yuzunden dusuyor... benimkinin de plakayi tutan iki vidadan birisi dusmustu, ben de yolda dusmesin diye sokup, is yerinde birakmistim... ertesi gunde praktikerden civata somun vs. alip taktim...

Ruhsat ceketimin ic astarinin cebinde kalmis...

Ehliyetin akibeti mechul :pr:

Uzerimde universite kimligim vardi... ruhsati plakadan, ehliyeti isimden sorgulayip biraktilar :cat:
 
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
15
Bence kurallara uyalım, sonra başkasına görevini yaptı diye kızmak zorunda kalmayalım...

Ben her zaman ehliyet-ruhsat ve kasksız dışarı çıkmamaya çalışırım. Ne olur ne olmaz önce kendimize bakalım...
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
beni bi ara jandarma çevirmişti arakdaşta vardı gece yavaş yavaş geziyorduk ehliyet yok tabi ( :farao: ) jandarma ehliyet varmı dedi yok dedim sonra nerden dedi ben dedim evden arkadaş dedi amcamgilden felen epeybi sallamıştık ufaklık dönemi işte:cherry: fena korktumuşlardı jandarmalar, 2 yıl hapis 2 milyar para cezası baban gelsin motoru alsın demişlerdi sonra geleceğimiz parlak öğretmen olucaz sicilimiz temiz olması felen dedik sonra gittiler artık arkamızdan "nasıl dalga geçtik" demişlerdir korkudan o gece motoru çalıştırmadan eve kadar motoru ite ite gitmiştik:queen:
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Geçen yıl iş çıkışı eve gidiyorum. Büroda mesaiye kalmıştık saat 24:00,

O zamanlar ehliyetim yoktu. Birde o gün kask takmamıştım.

Hergün önünden geçtiğim va beni hiç durdurmayan polisin o gece durduracağı geldi. işaret etti motoru yanına çektim,

-Plaka var mı? dedi
- Var dedim.
-A2 Ehliyet var mı? dedi
-Yok dedim.
-B ehliyetin var mı? diye sordu
-O da yok dedim.
-Yahu bir git başımdan gece vakti, şimdi işlem yapacam altından kalkamayacaksın dedi.
bende sesimi bile çıkarmadan bastım gaza gittim.

Puhahaha :queen::queen::queen: Bu güzel işte...:cat:
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
32
Ayrıca , umut'un yaşı 13 'ün çok çok üstünde, arabası, motoru , kaskı ve A2+ B ehliyetinin olma ihtimali çok yüksek..

Hatta piknikte piliç çevirme dahi yapmıştır.


Geçen Seneki Konumda Yaşım 13 dü şimdi 14 Bildiğim 2 kesin şey Var;

1. Yukarıda Bahsettiklerinden Hiçbiri Şu An Bende Yok Gelecekde İnşalah..

2.Bunu En Çok Kesin olarak Söylüyorum Bazı Zamanlarda 14 Yaşındaki Çocuğun Aklı Düşüncesi Kendisinden Yaş olarak Kat kat Büyük Olan İnsanlardan daha büyük oluyor..

Öbür Seni Dövmek Lazım Diyen Mahlukat (Ben Saygılı Davranana Saygılıyımdır) Önce İnsanca yorum yap Sonra Konuşalım...


Diğer Bütün Abilerime Anlattıklarından dolayı teşekkürler ben bu topiki Sadece Eğlence Amaçlı Açmışdım Bazı Abilerim Yanlış Anlamış Ama Neyse :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mobilet için çevirmeden kaçabilmek zor, geçen 2 tanesi yarışıyordu ana caddede biri erkenden farketti frenleyip bir u dönüşü topukladı, ama arkadaşı kucağına düştü polisin.Yarıştığı arkadaşının da ensesine düşmüştür polis.:wiinkk:
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
32
Mobilet için çevirmeden kaçabilmek zor, geçen 2 tanesi yarışıyordu ana caddede biri erkenden farketti frenleyip bir u dönüşü topukladı, ama arkadaşı kucağına düştü polisin.Yarıştığı arkadaşının da ensesine düşmüştür polis.:wiinkk:

Ben Yarışmam Ki Asla Yarışmam Canımı Yerdemi buldum:mrgreen::mrgreen:

Ben Zevk İçin Alcam Dolaşmak için:)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Geçen Seneki Konumda Yaşım 13 dü şimdi 14 Bildiğim 2 kesin şey Var;

1. Yukarıda Bahsettiklerinden Hiçbiri Şu An Bende Yok Gelecekde İnşalah..

2.Bunu En Çok Kesin olarak Söylüyorum Bazı Zamanlarda 14 Yaşındaki Çocuğun Aklı Düşüncesi Kendisinden Yaş olarak Kat kat Büyük Olan İnsanlardan daha büyük oluyor..

Öbür Seni Dövmek Lazım Diyen Mahlukat (Ben Saygılı Davranana Saygılıyımdır) Önce İnsanca yorum yap Sonra Konuşalım...


Diğer Bütün Abilerime Anlattıklarından dolayı teşekkürler ben bu topiki Sadece Eğlence Amaçlı Açmışdım Bazı Abilerim Yanlış Anlamış Ama Neyse :)

Bak umut kırcalı kardeş, eğlence diye topik açıyorsun, başka bir zamanda farklı bir üye ciddi bir konuda gerçekten

bilgi almak istediği zaman; acaba bu mesajda eğlence amaçlımıdır diye cevap yazılmayabiliyor.

Bu nedenlerden dolayı ; bu ve benzeri eğlence amaçlı topiklerin forum dışı konu başlığı altına açılmasına yarar var.

Ben senin samimiyetine inandım. Birdaha ciddi konuları eğlence içerikli hale getirmeyeceğini umut ederim..

Bu arada '' The dude '' nickli üyenin espirisinide maalesef anlayamamışsın!..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
çocuk çevirmeden kaçıcam demiş, millette akıl veriyo yahu, ilginç. 3.sayfalarda polisten kaçan çocuk öldü/öldürdü haberlerini az okuyoruz heralde, fazlası gerek demek.
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
32
Bak umut kırcalı kardeş, eğlence diye topik açıyorsun, başka bir zamanda farklı bir üye ciddi bir konuda gerçekten

bilgi almak istediği zaman; acaba bu mesajda eğlence amaçlımıdır diye cevap yazılmayabiliyor.

Bu nedenlerden dolayı ; bu ve benzeri eğlence amaçlı topiklerin forum dışı konu başlığı altına açılmasına yarar var.

Ben senin samimiyetine inandım. Birdaha ciddi konuları eğlence içerikli hale getirmeyeceğini umut ederim..

Bu arada '' The dude '' nickli üyenin espirisinide maalesef anlayamamışsın!..

çocuk çevirmeden kaçıcam demiş, millette akıl veriyo yahu, ilginç. 3.sayfalarda polisten kaçan çocuk öldü/öldürdü haberlerini az okuyoruz heralde, fazlası gerek demek.



Herkez Beni Çok Yanlış Anladı :pale:

Tamam Sadece Eğlenmek Amaçlı Açmışdım Konuyu Yetkiller Silsin Yanlış Anlaşıldım..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Herkez Beni Çok Yanlış Anladı :pale:

Tamam Sadece Eğlenmek Amaçlı Açmışdım Konuyu Yetkiller Silsin Yanlış Anlaşıldım..

Üzme kendini, canını da sıkma. Bizlerin amacı seni üzmek veya hırpalamak değil..

Forum dışında eğlenceli bir konu açtığın zaman göreceksinki, sana kırıldığını zannettiklerin senin topiğe espirili yazılar yazacaktır..

Takma kafana! ama bundan sonra daha dikkatli ol.. Burada hata yap ama motor kullanırken hata yapma !..

Motor işine gelince, Allah gönlüne göre versin ve yolun açık olsun birader..
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
söylemeden geçemedim ne garip bi duygudur. çevirmek yada çevrilmek askerden gelir gelmez E ehliyeti aldım daha sonra kross motorumu aldım. ve neden yapıyordum bilmiyorum ama trafik olsun asayiş olsun polisi gördüğümde yanında yavaşlardım olur ya durdurur eder belki göremem diye. 2 yada 3 kişi durdurup ehliyeti sordu sadece. işin açıkcası ne o mobilet pejo gibi 2 tekerli apaçileri kullanırım. neden polis gördümmü kendimi kasarım. ii geceler :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkez Beni Çok Yanlış Anladı :pale:

Tamam Sadece Eğlenmek Amaçlı Açmışdım Konuyu Yetkiller Silsin Yanlış Anlaşıldım..

Yok yanlış anlaşılmadın :)
Buradaki bir çok kullanıcı kanunların koyduğu kurallar doğrultusunda hareket ederler. Unutmaki kurallarda belirtilen maddelerin bir çoğu bizim can güvenliğimiz içindir :)

En basit örneği ehliyetsiz bir insan doğal olarak trafik kurallarını bilmez, eğitim almamış çünkü. Hele bu 14-15 yaşlarında bi delikanlıysa sadece kulaktan duyma bilgilerle trafik kurallarına uyarlar. Yani bi nevi kendi kurallarını kendisi koymuş olur, buda yanlıştır zaten :)

''aslında seni evire çevire dövmek lazım'' kelimesini kullanan arkadaş senin eğlence amaçlı açtığın ''çevirme anıları'' isimli başlığa birazda kendi espirisi ekleyip bi yorum yapmış. Kızma ama çokta doğru bi tespit yapmış :)

Nedenmi?

Askerde jandarmaydım, Yarbay'dan tutta Orgeneral'e kadar bir çok üst düzey subayın makam şöförlüğünü yaptım. Askerliğimin bitmesine 4 ay kala antalyanın bir belde karakoluna gönderildim. O 4 ay içinde kaçtane motosiklet kazasına şahit oldum sayısını unuttum. Bir çoğu hepsi 16-17 yaşlarında fidan gibi delikanlılar. Ehliyetsiz, kasksız, bilinçsiz. Mobylette kullananlar genelde kask kullanmıyordu çünkü. Eminim sende kullanmayacaksın. Bu yüzden yapılan o yorumun haklılık payı var bende. O yüzden kızmana gerek yok :)

Konuyu biraz saptırdım kusura bakmayın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çatalca, karacaköyden dönüyordum, ormanlıda jandarma çevirdi, sadece kimliğe baktı, hisarbeyli yakınında yine jandarma çevirdi o da kimliğe baktı, yola devam ediyoruz, kestanelikte jandarma yine çevirdi o da kimliğe baktı, yine yola devam, ve çatalca girişinde yine jandarma çevirdi, noluyor yaa bu kaçıncı dedim, orada bulunan bir subay rütbesini göremedim muhtemelen teğmendi, ne o rahatsızmı oldun dedi, ben çevirmelerinden rahatsız olmamıştım ama onun o sorusuna fena halde içerledim, eğer şöyle o işlerde olupta yetkili birisi olsaydım, tek kelime ile onun canına okurdum...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Çatalca, karacaköyden dönüyordum, ormanlıda jandarma çevirdi, sadece kimliğe baktı, hisarbeyli yakınında yine jandarma çevirdi o da kimliğe baktı, yola devam ediyoruz, kestanelikte jandarma yine çevirdi o da kimliğe baktı, yine yola devam, ve çatalca girişinde yine jandarma çevirdi, noluyor yaa bu kaçıncı dedim, orada bulunan bir subay rütbesini göremedim muhtemelen teğmendi, ne o rahatsızmı oldun dedi, ben çevirmelerinden rahatsız olmamıştım ama onun o sorusuna fena halde içerledim, eğer şöyle o işlerde olupta yetkili birisi olsaydım, tek kelime ile onun canına okurdum...

sayın ''wanda '' ortalığı sakinleştirelim derken!.. yazdıkların!.. hele devletin askerine-subayına karşı böyle bir yorum; ben şahsım adına hoş karşılamadım.

Hergün şehit cenazelerine bizler nasıl tepki gösteriyorsak, devriye veya çevirme görevinde bulunan subay-astsubayın da etten kemikten oluğunu ve onların

devreleri,sınıf arkadaşlarının da teröre kurban gittiğini ve o psikikolojik yıkım içinde görev yaptıklarını göz ardı etmemek gerekir..

Ancak empati kurmamız haline hem kendimize hemde çevremize faydalı oluruz.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Bende yedim yaklaşık 3 sene önce o zaman ne ehliyet ne kask vardı bende..:pr:

motorda haliyle üstüme değildi, trafik jandarma durdurdu.. sordu tek tek yok dedim sonra gel bakm sen dedi arabanın kaputta bi güzel kesti cezayı kask,ehliyet vs vs.. bide motor üstüne olan ablamıza kesti.. :pr: ehliyetsiz kişiye araç vermekten..

şöyle söyleyeyim motoru almasak daha kâra geçecektik..:pr:

uçuk bi ceza.. Tabi akıllandık asla kasksız asla ehliyetsiz !

bence çok dikkat edilmesi gereken bi yer, çocukluktu yaptık işte ama pişmanız tabi heves vardı o zamanda biraz gezme hevesi haliyle böyle olsu..:pr: kafamız yerden daha sağlam değil kask ŞART !!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst