Çevirme Anılarınız

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Valla ben söyliyeck birşey bulamıyorum, bizden akıl istiyorsun ama yanlış yapıyorsun. Bence ehliyetini al kurtul o zaman çevirmeninde sana bir zararı olmaz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın ''wanda '' ortalığı sakinleştirelim derken!.. yazdıkların!.. hele devletin askerine-subayına karşı böyle bir yorum; ben şahsım adına hoş karşılamadım.

Hergün şehit cenazelerine bizler nasıl tepki gösteriyorsak, devriye veya çevirme görevinde bulunan subay-astsubayın da etten kemikten oluğunu ve onların

devreleri,sınıf arkadaşlarının da teröre kurban gittiğini ve o psikikolojik yıkım içinde görev yaptıklarını göz ardı etmemek gerekir..

Ancak empati kurmamız haline hem kendimize hemde çevremize faydalı oluruz.

Ben bir vatandaşım herşeyi sorgularım, üstüne üstlük güneydoğuda çarpışmış bu vatanın askerlerindenim, bizede çok şeyler soran oluyordu, kimseyi aşağılayıp cevap vermemezlik yapmadık, subay olmakla her hakka sahip demek değildir bu, netice itibariyle orada bir görevi ifa etmektedir, ben jandarma derken askeriyeyi değil, o şahsı hedef alarak söyledim, bir örnek daha vermek istiyorumki buda tam aksidir eyüp göktürk beldesinde arabamla giderken jandarma ekibi tarafından çevirildim, arabamın muayenesi geçmiş olduğundan ceza yazıldı, ancak kıdemli assubay çavuşun yaklaşımı öylesine sıcak ve insaniydiki gülerek ve gönül hoşluğu içerisinde ceza makbuzunu alıp kendilerine hayırlı görevler dileyerek oradan ayrıldım, oysa ceza alan bir kişinin neşesi kaçar yüzü asılır değilmi. ? buyrun iki olay arasındaki şahıs farkını sizlere bırakıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Sayın Wanda belliki o gün olağan üstü bir durum vardı ki birden fazla kez çevirmeye denk gelmişsiniz.

Bu nedenle size karşı olan hitap şeklini bir açık arama tepki ölçme olarak algılamanız gerekir.

Bundan fazlası olacağını sanmıyorum.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
1 kere cevirmeye girdim.oda bittigim gün oldu.temmuz3 de sınava giricez.motormun hiçbir eksigi yoktu ceket kask herseyi tamdı 1 eksik ehliyet.40 km hızla falan gidiyorum arkadası bi otobüse yetistirmem lazımdı o amacla cıkardm zaten motoru.cevre yolunda mobeseden görmüsler.benden 10-15 dk önce aynı tip bi motor bi cocuga carpmıs kacmıs.o diye tuttular beni neyse anlattık ondan yırttıkta ehliyetsizlikten sorun cıkardılar. 2 ekip geldi 1 ekip bırakalm yazmıyalm ceza dedi.dier ekipteki 2 polisten 1 ide yazmıyalm abi korkutalm yeter dedi.1 polis tutturdu yazılcak diye.sonradan ögrendim trafik sube komseriymis.600 bana 247 walideye yazdılar.sonrada bin git motoruna dediler.cok acayip bi durum.pasa pasa ödedik cezayı.akıllandık mı hala akıllanmadm.bianönce su ehliyeti alsamda diorum.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
Bir defa durduruldum, cezamı kestiler, motorumu bağladılar, paşa paşa ödedim 10 güne yakında uğraştım 1500 tl ye yakın tutmuştu. O gün bugundur motorumu şirketin garajından çıkartmıyorum. üç günde bir 15 dakika çalıştırıyorum. zaten motorumun ederi 1500 tl :) töbe daha ehliyet almadan sigortasız ruhsatsız motosiklet kullanmam....:salut:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Edirne'den bir çevirme anısı;

Polis çevirir, arabada 4 kişi 3 ü alkol sınırlarını aşmıştır. Aracın üzerinde ateşle yaklaşma yazılsa yeridir.

Polis sürücüye yaklaşır,

-Ehliyet, Ruhsat...
+Buyrun memur bey
-Nerden gençler?
+Düğünden...
-(Kokuyu almış olmalı, zaten Edirne'de düğününe gittiğin adam döver seni içmezsen:) Zaten aracın içinde hala içilmekte ) - Alkol var mı ?(gülerek)
Arkadaki güzel arkadaşlardan biri;
+ MEMUR BEY VAR AMA BİZE KADAR . . .

:) Yaşanmıştır :)
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
1 kere cevirmeye girdim.oda bittigim gün oldu.temmuz3 de sınava giricez.motormun hiçbir eksigi yoktu ceket kask herseyi tamdı 1 eksik ehliyet.40 km hızla falan gidiyorum arkadası bi otobüse yetistirmem lazımdı o amacla cıkardm zaten motoru.cevre yolunda mobeseden görmüsler.benden 10-15 dk önce aynı tip bi motor bi cocuga carpmıs kacmıs.o diye tuttular beni neyse anlattık ondan yırttıkta ehliyetsizlikten sorun cıkardılar. 2 ekip geldi 1 ekip bırakalm yazmıyalm ceza dedi.dier ekipteki 2 polisten 1 ide yazmıyalm abi korkutalm yeter dedi.1 polis tutturdu yazılcak diye.sonradan ögrendim trafik sube komseriymis.600 bana 247 walideye yazdılar.sonrada bin git motoruna dediler.cok acayip bi durum.pasa pasa ödedik cezayı.akıllandık mı hala akıllanmadm.bianönce su ehliyeti alsamda diorum.

Aslında motoru bağlamaları gerekiyordu. :) Gene insaf etmişler. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst