- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Valla ben söyliyeck birşey bulamıyorum, bizden akıl istiyorsun ama yanlış yapıyorsun. Bence ehliyetini al kurtul o zaman çevirmeninde sana bir zararı olmaz...
sayın ''wanda '' ortalığı sakinleştirelim derken!.. yazdıkların!.. hele devletin askerine-subayına karşı böyle bir yorum; ben şahsım adına hoş karşılamadım.
Hergün şehit cenazelerine bizler nasıl tepki gösteriyorsak, devriye veya çevirme görevinde bulunan subay-astsubayın da etten kemikten oluğunu ve onların
devreleri,sınıf arkadaşlarının da teröre kurban gittiğini ve o psikikolojik yıkım içinde görev yaptıklarını göz ardı etmemek gerekir..
Ancak empati kurmamız haline hem kendimize hemde çevremize faydalı oluruz.
1 kere cevirmeye girdim.oda bittigim gün oldu.temmuz3 de sınava giricez.motormun hiçbir eksigi yoktu ceket kask herseyi tamdı 1 eksik ehliyet.40 km hızla falan gidiyorum arkadası bi otobüse yetistirmem lazımdı o amacla cıkardm zaten motoru.cevre yolunda mobeseden görmüsler.benden 10-15 dk önce aynı tip bi motor bi cocuga carpmıs kacmıs.o diye tuttular beni neyse anlattık ondan yırttıkta ehliyetsizlikten sorun cıkardılar. 2 ekip geldi 1 ekip bırakalm yazmıyalm ceza dedi.dier ekipteki 2 polisten 1 ide yazmıyalm abi korkutalm yeter dedi.1 polis tutturdu yazılcak diye.sonradan ögrendim trafik sube komseriymis.600 bana 247 walideye yazdılar.sonrada bin git motoruna dediler.cok acayip bi durum.pasa pasa ödedik cezayı.akıllandık mı hala akıllanmadm.bianönce su ehliyeti alsamda diorum.