- Katılım
- 10 Nis 2009
- Mesajlar
- 735
Rahmetli ortağım ile bir gün Şarköy'e gidiyorduk,yol üzerinde bir çardakta çevirmeci gördük
"hadi işimizi halledelim de geri dönerken birer kadeh içeriz,çevirme yeriz" dedik.İki saat sonra Şarköy'de işimizi halledip geri dönerken çevirmeciyi bulamadık.Az ileride jandarma çevirdi.Rahmetli ortağım sordu,"yav buralarda bi çevirmeci olacaktı"?."Çevirmeci kaçtı" dediler,kaçak olarak içki satıyormuş.Çevirme yiyemeden geldik böylece.
Harbiden ÇEVİRME anısıymış