Çelik Çelik Motor'un Tiger 150

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
beto_977' Alıntı:
Hadi hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle, bu arada sen bu motoru hepimizden çok araştırdın bildiğim kadarıyla Duyduğun veya bildiğin kadarıyla nasıl bir motor bende düşünüyorum açıkçası.
eywallah sagolasın. bıldıgım kadarıyla en az soruın cıkartan cın malı motor. bılıyosun cın mallarının hepsı sorun cıkartıyo ama en az sorun cıkartan bu bence. tek sorunu arka balatada sorun cıkıyomus arasıra motor gelınce resımlerı koyacam . ALLAHA EMANET OLUN
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
slayer' Alıntı:
erman erkan kardeşim hayırlı olsun artık görüşlerini bizimle paylaşırsın Allah kazasız belasız sürüş nasip etsin.
amın kardesım motorum gelınce hem goruslerı hem resımlerı paylasıcam sızınle .
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
herkese selam.fuarda tigerı yakından inceleme şansım oldu.asya t1den fazla bir farkı yok gibi geldi bana ayrıca onun başka rengi de var mı o reklamdaki bal rengi olan tiger çok kötü bence tigera bence gri çok yakışır olmazsa siyah ama asla bal rengi değil.motorun tüm karizmasını öldürmüş.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
nurguldemirbay' Alıntı:
herkese selam.fuarda tigerı yakından inceleme şansım oldu.asya t1den fazla bir farkı yok gibi geldi bana ayrıca onun başka rengi de var mı o reklamdaki bal rengi olan tiger çok kötü bence tigera bence gri çok yakışır olmazsa siyah ama asla bal rengi değil.motorun tüm karizmasını öldürmüş.

bal köpüğü renginden başka kırmızı ile mavi var asya t1 den tek farkı ayak koyma yerlerinde maşpiyer olması başka göze batan bi özellik yok olmasınada gerek yok aynı çinli üretiyo bu arada bal köpüğü rengi benim hoşuma gitti :) altta metalik gri kullanmışlar çok güzel yakışmış ben alırsam o rengi alırım...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
nurguldemirbay' Alıntı:
herkese selam.fuarda tigerı yakından inceleme şansım oldu.asya t1den fazla bir farkı yok gibi geldi bana ayrıca onun başka rengi de var mı o reklamdaki bal rengi olan tiger çok kötü bence tigera bence gri çok yakışır olmazsa siyah ama asla bal rengi değil.motorun tüm karizmasını öldürmüş.
bugun celık fırması ıle konustum 1 mayıs'a kadar sıyah, grı, ve acık sarı rengıde surulecekmıs pıyasaya ama ben lacıvert alıyorum, bal kopugu konusunda sana katılıyorum bende hıc sevmedım o rengı
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
tamam kardeşim anladım dediğin yeri kadıköye işim düşünce mutlaka görmeye gelecem yerinizi...
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
erman_erkan' Alıntı:
yaw nıye kımse konusmuyo burada mıllet costu 50 sayfa yaptı bızde tık yok

ermancım motoru alan sensin sen görüşlerini ve resimlerini koyarsan konuşacak konu olur...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
slayer' Alıntı:
ermancım motoru alan sensin sen görüşlerini ve resimlerini koyarsan konuşacak konu olur...
walla motorumu bugun teslım aldım. motordanda servıstende memnunum tek soun farları acmak ıcın bastıgım dugmede temassızlık var kısaları actıgım da yanmıyo hafıf bastırınca yanıyo. tek sorunum bu motor daha 33 km de :p :p artık persembe gezıcemmmm:queen: :queen: bol bol yarın fotoları da koyarım sıteye
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
2
alialince' Alıntı:


Merhaba arkadaşlar ben motosikletin yeni bi uyesiyim.
Motor almaya karar verdim ama butcem kısıtlı en fazla 5000 YTL ye kadar çıkabiliyorum.
Ankarada oturmaktayım.
Dün Biraz motosiklet bayilerini gezdim bikaç model gördüm ve begendim ama oncelikle sizlerin tavsiyesi doğrultusunda hareket etmek istiyorum.
Örneğin yukarıda gecen linklerden http://www.salcano.com/mt/index.html ürün normalda fena durmuyor yani güzel bi alete benziyor ama sitesinde hiç bi bilgi yok anlıyamadım.
Yada Mondia motorda oyle veya kanuni Tiger nasıl sizce veya başka modellerden onerebileceginiz varsa sevinirim.
Mayıs sonuna kadar almak istiyorum bi motor acaba servis ve yedek parçada sıkıntı yaşamıyacağım b imodel önererirseniz sevinirim.
:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Haftasonu pazar gunu pıknıge beklıyoruz anadolu yakası bulusma noktası ikea nın orası saat 11 gelecekler bana ozelden mail atsın
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
kuhi' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar ben motosikletin yeni bi uyesiyim.
Motor almaya karar verdim ama butcem kısıtlı en fazla 5000 YTL ye kadar çıkabiliyorum.
Ankarada oturmaktayım.
Dün Biraz motosiklet bayilerini gezdim bikaç model gördüm ve begendim ama oncelikle sizlerin tavsiyesi doğrultusunda hareket etmek istiyorum.
Örneğin yukarıda gecen linklerden http://www.salcano.com/mt/index.html ürün normalda fena durmuyor yani güzel bi alete benziyor ama sitesinde hiç bi bilgi yok anlıyamadım.
Yada Mondia motorda oyle veya kanuni Tiger nasıl sizce veya başka modellerden onerebileceginiz varsa sevinirim.
Mayıs sonuna kadar almak istiyorum bi motor acaba servis ve yedek parçada sıkıntı yaşamıyacağım b imodel önererirseniz sevinirim.
:rendeer:

arkadaşım 5.000 ytlen varsa kanuni tiger al derim güzel motosiklettir.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
2
Tiger Güzel dün bi baktım sadece beğenmediğim kısmı hız göstergesi çok basitce acaba orası değişebilirmi sonradan.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
1
arkadaşım bende çelik motor alıcaktım ama antalyada servisi yok akdeniz servisi diyor bakıyorum adanada servis ne yapacagım hangi motoru alsak acaba artık acele etmiyorum nasıl olsa ötv farkı geldi düşünüp bir kere almak var motoru her yıl motormu alalım ne marka alayım arkadaşlar biraz yardımcı olurmusunuz bana bu arada 1 saat önce üye oldum aranıza insallah uzun süreler konuşuruz hepinizle tanışırız yardımlarınızı bekliyorum bide öle küçük motor lardan tavsiye etmeyin oturaklı bi otor olsun 24 yaşına geldik sıpa gibi küçük motor komik kalır bize anlıyyorsunuz umarım teşekkürler hepinize.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
arkadaşlar bu motosikletler bana göre hep birbirinin aynısı ötv zammından önce yaptığım araştırmaya göre en mantıklısı herk in getirdiği motordur. neden derseniz fiyat 2.172 ytl allahın pazarlık etme özürlü almanı nı bile getirseniz bu motoru 2.150 ye alabilir. ön cam, uzatan kumanda çalıştırma, alarm, telefon ikaz lambası ve arka çanta standart ama detaylı bi web sitesi opsiyonel herhalde ki ben bulamadım, mevcut sitede yalnız fotoğraflar var, ben yukarıdaki bilgileri fuarda öğrendim ötv zammını asya daha yansıtmadı diğer markalar ne yaptı onu bilmem zamdan önce en iyi fiyat performans herk teydi eksikleri sinyalli ayna arkaya disk fren (arkanın disk mi kampana mı olması gerektiği bana kalırsa tartışmalıdır ama)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst