Çelik Çelik Motor'un Tiger 150

Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
15
Sevgili Aidikurt, öncelikle motorun hayırlı olsun senin adına çok sevindim, eminim sende kendi adına seviniyorsundur :) . Hatta senin yerinde olsam ruh halim tam olarak şu olurdu ::queen: :queen: :queen: :mrgreen: :p :rendeer: :cherry: :bounce: :queen: vb.

1- Ben çelikte kampana diye biliyordum ama, şimdi otm nin sitesine baktım disk yazıyor, heralde doğrusu odur.
2- Siyahından hiçbi yerde bulamazsın derken, yani çelik motor olup ta siyah olanından mı ?
3- Ya fiyat konusunda haklısın, valla ne yapacam bilmiyorum, çünkü ben şu an kesin karar versem bile almam biraz zor gibi. Yani alırsam da mecburen taksitli alıcam büyük ihtimalle, maddi durumdan dolayı. Yani fuarı mecburen bekleyecem gibi.
4- Buluşma olayı organizasyon gerektirir, gelecek arkadaş varsa, (mesai saatleri dışında) buluşup, bu iki yerden bilgi alabiliriz aslında fiyat konusunda falan bastırırız, servisiniz nasıl deriz, garanti şartlarını konuşuruz. Bunları açık açık söylettirmek lazım baştan adamlara. Benim en korktuğum şey, sorun yaşamak değil, ufak büyük hepimiz sorun yaşayacağız gibi, ama her sorun yaşadığımda, sersisten para alacaklar mı almayacaklar mı bu çok önemli. Bide onlara buradaki ortamdan ve konuşmalardan da bahsetmek lazım ki gücümüzü bilsinler. :bounce: Görüşmek üzere.:cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
1-Motoru baya bi inceledim heryerine baktım arka disk fren.
2-Motorun siyahı yoktu mavi sarı bide kırmızı getiriyorlardı biliyorsun motor tutulunca alternatif renkler getirilir.Cnuku ne kadar cok renk o kadar cok dert ve parcadır bıluıyorsun.Siyah en son gelenlerde var.
3-Kredi kartın varsa hele bonus baya ıyı olur ıstedıgın kadar taksıt yapar
4-Servis iyi onemli olan bu para konusuna gelınce parayı ıkıncı planda tutuyorlar onemlı olan musterı memnunıyeti diyolar

sartlar bu guclu motor alper yolladı de garantı bankasından yardımcı olurlar.
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
15
Alialince, gerçekten çok ilginç bir gelişme, bilgilendirdiğin için sağol. Her gün şu foruma girip yeni haberleri okuyorum ama sen söylemesen bu olaydan haberim olmayacaktı. Şimdi ortalık kızışabilir işte.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
bence asya ve mondial ölümüne fiyat kırdı mondial piyasadaki diğer çin malı motosiklet getirenlerin neredeyse bütün modellerinden getirip fiyatları çok aşağıya çekti asyanın bu yeni modellerini diğer firmalarda pek görmedim ama bu fiyatlarda çok düşük. fuardan sonra fiyatlar burada kalmaz gibi geliyor eğer kalırsa seneye bu kadar çok firma görmeyeceğimizden eminim çünkü kar marjı çok düştü diğer firmalardan motor alanların dikkat etmesini tavsiye ederim çünkü seneye bu markaların ismi bile kalmayabilir parça ve servis sıkıntısı baş gösterebilir bu söylediklerimden kanuni ramzey motomaxı tenzi ederim onların müşteri potansiyeli bu bahsettiğim ucucz motosiklet furyasından biraz da olsa farklı fakat bana göre salcano bisan gibi nispeten bu sektörün içinden ve olaya daha yakın firmalar bile risk altındadır. bi de bügün hürriyette şahsuvaroğullarının motosiklet getireceğine dair bi reklam vardı motosikletler hakkında bilgi yoktu ama tahminim yine bu çin mallarını getireceklerdir ve şu ana kadar bu çin işine giren en büyük firma olacak ona da dikkat etmek gerek diye düşünüyorum

http://www.sahsuvaroglu.com.tr 1i istanbulda olmak üzere 4 ford bayiliği same ve lamborghini başta olmak üzere iki tane daha traktör olduğunu tahmin ettiğim markanın türkiye distribütörüler krizden önce jack (zannedersem böyle yazılıyordu) diye bi ticari aracı çinden ithal ediyorlardı kriz patladı
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
evet bi kaç gündür şahsuvaroğlu motorsiklet getiriyoruz bekleyin diye ilan veriyor gazetelere bakalım merakla bekliyoruz kaliteli bir firma iyi işler başarmış bu zamana kadar inşallah güzel ve ucuz motor getirirler.:)
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
15
alialince (bide nickin kolay yazılsa) bilgi için tekrar teşekkürler. Dediklerinde sonuna kadar haklısın, ondan dolayı asyanın fiyatı buraya çekmesine çok sevindim zaten. Başka marka almak zorunda değilim artık. Bu arada SLAYER senden de hiçbişey kaçmıyor kardeş :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
saol rockyanus kardeş istersen bide asyanın son motorlarına bak benim kafam iyice karıştı adamlar öle motorlar getirmiş ki biri hondanın 4.500 ytl'lik motorunun nerdeyse aynısı 1.800 ytl ve dijital göstergesi bile var. şu fuar gelsede motorları görerek karar versek yoksa ben bu işin içinden çıkamayacam.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
bu arada bu modelin kırmızısınıda getirmişler hayret adamlar en sonun herkese aynı motoru satamayacaklarını düşündüler.:)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Ben bu motorun aynısın (rengi bile aynı) Global Motor un (HYOSUNG Distrübütörü ) sitesinde gördüm. Onlarında TRUVA diye bir markaları var. Ancak fiyatı nasıldı şimdi hatırlamıyorum. İsteyen baksın : www.globalmotor.com.tr
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
15
slm arkdaşım bende baya bir araştırmadan sonra 3 hafta önce çelik motordan bir tiger aldım bence bana sorracak olursan baya iyi bir motor görüntüsü döşemesi ve sitede ne kadar açıklan masada istanbulda 15 kadar servisi var bence iyi motor derim
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
arkadaslar merhaba ben hep mondıal 150 zat yada asya motor 150t1 alıcam dıyodum ama dun tıger ı gordum ve etkılendım acaba uzun suredır kullanan var mı bu motoru merak edıyorum acaba bu motorla 1000 km yapanm var mı ve sorun yasadınız mı tesekkurler
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
15
slayer' Alıntı:
bu arada bu modelin kırmızısınıda getirmişler hayret adamlar en sonun herkese aynı motoru satamayacaklarını düşündüler.:)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yeni gelen modellerin arasında benim en çok tuttuğum model şu:(http://www.asyamotor.com.tr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=104) (150 t 19 A) bunların ismi de iett hat numaralarına benzemiş 19 Kadıköy - Bilmemnere ama hatırlayamadım 5A da koşuyolu falan olması lazım.
Bu arada kırmızı derken iyi bir kırmızı mı ? Nasıl durmuş motorda bide sitede falan var mı?
Fuarda fiyatlar artar mı sence ? Kazasız belasız kazıklanmadan bi alabilsek şu motoru hayırlısıyla... Valla ben evlenirken bu kadar araştırmadım. :mrgreen: Puhahahah.:mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
bana asyanınkı ufak geldı scooter ben scooterdan yana degılım maxiscooter ve tabiki çelik tiger 150
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
15
bende çelik tiger motor var 450 km ye geldim şu ana kadar hiç bir yerinde sorun yaşamadım ama bundan sonrası içinde bir şey diyemem ama sanki bir sorun yaratmıycakmış gibi gözüküyor
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
ercanyedikardes' Alıntı:
bende çelik tiger motor var 450 km ye geldim şu ana kadar hiç bir yerinde sorun yaşamadım ama bundan sonrası içinde bir şey diyemem ama sanki bir sorun yaratmıycakmış gibi gözüküyor
cevap: sagol ercan herhangı bır sorun yasarsan lutfen yaz ben cunku tıger 150 alacam mayıs ta
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
bu arada arkadaşlar asya da fiyatı aşşağı çekti bakınız asya t1 :2,150
biz 2.590 a aldık bir kere ne yapalım en azından vade farksız aldım 12 taksit
5 aydır kullanıyorum iyi ki almışım valla asyanın servisinden de çok memnunum çelik motordan alacak arkadaşlara hayırlı ugurlu olsun her yer bizden olucak demek ki :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
rockyanus' Alıntı:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yeni gelen modellerin arasında benim en çok tuttuğum model şu:(http://www.asyamotor.com.tr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=104) (150 t 19 A) bunların ismi de iett hat numaralarına benzemiş 19 Kadıköy - Bilmemnere ama hatırlayamadım 5A da koşuyolu falan olması lazım.
Bu arada kırmızı derken iyi bir kırmızı mı ? Nasıl durmuş motorda bide sitede falan var mı?
Fuarda fiyatlar artar mı sence ? Kazasız belasız kazıklanmadan bi alabilsek şu motoru hayırlısıyla... Valla ben evlenirken bu kadar araştırmadım. :mrgreen: Puhahahah.:mrgreen:
kırmızı cırtlak kaçmış galiba yanlış görmediysem bide lacivert vardı ama o güzel durmuş metalik boya ben iki motosiklet fuarınada gidecem arkadaşım fiyat konusunda burdan seni ve arkadaşları haberdar ederim.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
arkadaslar aranızda 5000 km yapan var mı wger varsa motorda bır sorun cıktı mı ? bende tıger 150 almayı dusunuyorum da :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
20
sayın arkadaslar bence motor süper ben yok satıyorum hiç de sorun yok isterseniz sizlere birer tane yolluuyayım çok güzel motor fiyat 2110 oldu ama işte değer bence daha detaylı bilgi için www.otmmotor.com vveya msnden [email protected] dann bana ulaşabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst