Kardesım valla bılıyorsun bende tiger 150 alıcaktım ama en son anda keewaysl 150 gorunce bi anda fıkır degıstırdım ve aldım ılk defa vıteslı motor kullanmama rahmen cok rahat kulllandım tavsıye ederım hıc dusunme bence dusunurken zaman gecıyor valla bak havalarda duzeldı bence al bak buda motor uzerındekı resmımslayer' Alıntı:arkadaşlar geçen haftaki fuara gittim chopperları görünce birden fikir değiştirdim şimdi size soruyorum benim fazla deneyimim yok ben keeway super light 150 cc yi rahat kullanabilirmiyim yani zorluk çekermiyim bana yardımcı olurmusunuz yoksa ilk önce otomatik vites scooter mı iyidir...
merak etme hıc zorlanmıyon ben ılk defa kullandım vitesli gayet basıt mıllet cok abartıyor zor dıye alakası yokslayer' Alıntı:kardeşim saol bende keeway şirin evler de bi motosiklet satıcısında gördüm aşık oldum motora 2.500 ytl 24 aya kadar kredi olanağı var bilmiyorum hiç vitesli motor kullanmadım zorluk çekermiyim vitesler kolay geçiyormu chopperla başlayacam böle giderse. bu arada hayırlı olsun motorun kardeşim Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin çok güzel motorun bende siyahını beyendim krem o kadar güzel durmuyo...
erman_erkan' Alıntı:heyoooooooooooooooo:cherry: bugun gıdıp tıger 150 sıparısımı verdım sonunda 27 nısan da gelıcek daha dogrusu ben oyle ıstedım cunku 27 nısan dogum gunumınsalla kazasız belasız kullanırım cocuklar gıbı mutluyum bugun:queen: :queen: :queen: :cat:
uyardıgın ıcın sagol ama ne yapalım dogun gunu 27 nısan daha once almıyolar :salut: artık kısmet ne olursa olsun kafaya koydum alıcam bu motorubeto_977' Alıntı:Boşver 27 nisanı walla vergiler artıyormuş ona göre sonra pahalı almamakineyi boşu boşuna.:salut:
walla o b ehlıyet olayını bende duydum ama 400cc degıl 150cc olarak duymustum gecen yaz, ama yururlukten gecmedı galıba eger daha detaylı bır bılgı bılen varsa sızde soyleyın de bu konuyu acıklıga kavusturalımslayer' Alıntı:arkadaşlar bu ötv olayına kafam çok bozuldu dün honda bayindeydim bütün bayileri dolaşıyorum (bu arada sölemeden geçemeyecem hondaları görünce çinlilerden soğudum kalite çok fark ediyo hele o silverwing)bu arada honda bayide pazartesinden itibaren ötv fiyatları eğer meclisten geçerse yükseleceğini söledi inşallah geçmez he unutmadan dün televizyonda peder seyretmiş b ehliyeti olanlar 400 cc ye kadar motosiklet kullanacakmış babamın yalancısıyım
![]()
erman_erkan' Alıntı:arkadaslar uyuyomusunuz bu arada motorum yarın gelıyooooooooooo:cherry: