Çelik Çelik Motor'un Tiger 150

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3
Arkadaslar Piyasa Ne Olmus Boyle Herkes Kendi Firmasini Savunuyo Hangisini Alacama Kara Veremedim Cebimde Para Bekliom Birisi Yardimci Olsun:atak_ank(respect)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3
arkadaşlar ne alacama kara veremedım bı yardımcı olun harbı bılenlere soyluyorum pıyasa nasıl bu kadar kızısır anlamadımkı bıde herkes kendı fırmasını savunuyo cebımde param var ve ben nealacam kafam karıstı desteklerınızı beklıyorum atakrhme(ank respect)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Arkadaşlar yanlışsam lütfen düzeltin.

Benim bildiğim bu motorlar çinden demonte gelip türkiyede montajı yapılıyor.
Ne olursa olsun baştan iyi montaj yapılmış makine diğerlerine göre problemsiz oluyor herhalde.
Ya şimdide dorado nun sandrosunu taktım kafaya 250cc ama marka iyi izlenim vermedi bana.
Sitede servisleri göstermiyor.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
arkadaşlar en sonunda motorumu aldım ama tiger deği
keeway Superlight 150 dayanamadım chopper tarzı aldım nedeni ise herkesin dediği gibi 2 ay sonra scooter tarzı motorlardan insan sıkılıyor keske chopper enduro tarzı vitesli motor alsaydım demiyim diye aldım
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Çelikçiler uyumuş erman hoca bide şimdi aklıma doradonun sandoru düştü aynı motorun 250cc su soğutması var fiyat 3.750. ama motor suzuki imiş bana fuarda öle söylediler bilmiyom firmayı aradım bugün onlarda suzukinin motorlarını kullanıyoruz dediler bende takıldım açıkçası...
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
arkadaşlar geçen haftaki fuara gittim chopperları görünce birden fikir değiştirdim şimdi size soruyorum benim fazla deneyimim yok ben keeway super light 150 cc yi rahat kullanabilirmiyim yani zorluk çekermiyim bana yardımcı olurmusunuz yoksa ilk önce otomatik vites scooter mı iyidir...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
slayer' Alıntı:
arkadaşlar geçen haftaki fuara gittim chopperları görünce birden fikir değiştirdim şimdi size soruyorum benim fazla deneyimim yok ben keeway super light 150 cc yi rahat kullanabilirmiyim yani zorluk çekermiyim bana yardımcı olurmusunuz yoksa ilk önce otomatik vites scooter mı iyidir...
Kardesım valla bılıyorsun bende tiger 150 alıcaktım ama en son anda keewaysl 150 gorunce bi anda fıkır degıstırdım ve aldım ılk defa vıteslı motor kullanmama rahmen cok rahat kulllandım tavsıye ederım hıc dusunme bence dusunurken zaman gecıyor valla bak havalarda duzeldı bence al bak buda motor uzerındekı resmım
alper1ip.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
kardeşim saol bende keeway şirin evler de bi motosiklet satıcısında gördüm aşık oldum motora 2.500 ytl 24 aya kadar kredi olanağı var bilmiyorum hiç vitesli motor kullanmadım zorluk çekermiyim vitesler kolay geçiyormu chopperla başlayacam böle giderse. bu arada hayırlı olsun motorun kardeşim Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin çok güzel motorun bende siyahını beyendim krem o kadar güzel durmuyo...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla aynı asya motor bu motorlar hep aynı .. ama zat 150 tek:p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
slayer' Alıntı:
kardeşim saol bende keeway şirin evler de bi motosiklet satıcısında gördüm aşık oldum motora 2.500 ytl 24 aya kadar kredi olanağı var bilmiyorum hiç vitesli motor kullanmadım zorluk çekermiyim vitesler kolay geçiyormu chopperla başlayacam böle giderse. bu arada hayırlı olsun motorun kardeşim Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin çok güzel motorun bende siyahını beyendim krem o kadar güzel durmuyo...
merak etme hıc zorlanmıyon ben ılk defa kullandım vitesli gayet basıt mıllet cok abartıyor zor dıye alakası yok
al keeway sl150 kafan rahatlasın bak yaz geldı bıtıyor bıle ne kadar cok dusunursen o kadar mıden bulanır zamanda gecer benl dınle ben cok dusundum 8 ay baktım aldım
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
heyoooooooooooooooo:cherry: bugun gıdıp tıger 150 sıparısımı verdım sonunda 27 nısan da gelıcek daha dogrusu ben oyle ıstedım cunku 27 nısan dogum gunumınsalla kazasız belasız kullanırım cocuklar gıbı mutluyum bugun:queen: :queen: :queen: :cat:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
erman_erkan' Alıntı:
heyoooooooooooooooo:cherry: bugun gıdıp tıger 150 sıparısımı verdım sonunda 27 nısan da gelıcek daha dogrusu ben oyle ıstedım cunku 27 nısan dogum gunumınsalla kazasız belasız kullanırım cocuklar gıbı mutluyum bugun:queen: :queen: :queen: :cat:

Boşver 27 nisanı walla vergiler artıyormuş ona göre sonra pahalı almamakineyi boşu boşuna.:salut:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
beto_977' Alıntı:
Boşver 27 nisanı walla vergiler artıyormuş ona göre sonra pahalı almamakineyi boşu boşuna.:salut:
uyardıgın ıcın sagol ama ne yapalım dogun gunu 27 nısan daha once almıyolar :salut: artık kısmet ne olursa olsun kafaya koydum alıcam bu motoru
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
arkadaşlar bu ötv olayına kafam çok bozuldu dün honda bayindeydim bütün bayileri dolaşıyorum (bu arada sölemeden geçemeyecem hondaları görünce çinlilerden soğudum kalite çok fark ediyo hele o silverwing):) bu arada honda bayide pazartesinden itibaren ötv fiyatları eğer meclisten geçerse yükseleceğini söledi inşallah geçmez he unutmadan dün televizyonda peder seyretmiş b ehliyeti olanlar 400 cc ye kadar motosiklet kullanacakmış babamın yalancısıyım :)
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
slayer' Alıntı:
arkadaşlar bu ötv olayına kafam çok bozuldu dün honda bayindeydim bütün bayileri dolaşıyorum (bu arada sölemeden geçemeyecem hondaları görünce çinlilerden soğudum kalite çok fark ediyo hele o silverwing):) bu arada honda bayide pazartesinden itibaren ötv fiyatları eğer meclisten geçerse yükseleceğini söledi inşallah geçmez he unutmadan dün televizyonda peder seyretmiş b ehliyeti olanlar 400 cc ye kadar motosiklet kullanacakmış babamın yalancısıyım :)
walla o b ehlıyet olayını bende duydum ama 400cc degıl 150cc olarak duymustum gecen yaz, ama yururlukten gecmedı galıba eger daha detaylı bır bılgı bılen varsa sızde soyleyın de bu konuyu acıklıga kavusturalım
BIDE TIGER IN HANGI RENGİ GUZEL SIZE GORE BEN KIRMIZI DIYORUM(SIYAH OLSA TABIKI SIYAH)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
erman_erkan' Alıntı:
arkadaslar uyuyomusunuz bu arada motorum yarın gelıyooooooooooo:) :cherry:

Hadi hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle, bu arada sen bu motoru hepimizden çok araştırdın bildiğim kadarıyla Duyduğun veya bildiğin kadarıyla nasıl bir motor bende düşünüyorum açıkçası.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
157
erman erkan kardeşim hayırlı olsun artık görüşlerini bizimle paylaşırsın Allah kazasız belasız sürüş nasip etsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst