Çelik Çelik Motor'un Tiger 150

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
2
selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım,150 cc lik, scooter almayı düşünüyorum yeni başlayan biri olarak,sizden ricam hangisini tafsiye edersiniz, salcano,çelik,asya.. bunları alabilirim nedersiniz, teşekkür ederimm.
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
10
yaa tamamda güzelde anlatıyorsunuz böyle peki hiç mi memnun olan yok ? :) ben biniyorum arıza yapmadı diyen yok mu ? sadece merak :)

Selamlar;
2010 Mart'ında aldım motorumu çelik motor 150 tiger yazmıyor bende CM olan model. şu anda 2250 kmye gelmiştim ki bugun sanirim kayış koptu yolda kaldim. motor çalışıyor ancak gaz verince gitmiyor:) ilk motorum allaha şükür bir sorun olmadı şimdiye kadar ama bugun yolda kaldım:)Umarım masrafı çok tutmaz.bir bilginiz var mı acaba masraf ne gider?
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
eski bir scooter kullanıcısı olarak v-matik kayış mondial modellerinde 40lira civarındaydı daha fazla tutacağını sanmıyorum ayrıca değiştirmişken varyatör ağırlık bilyalarını da kontrol ettirirseniz iyi olur...
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
1
çelik jj 150-t tam bir baş belasıdır...!

:pr: ÇELİK jj 150-T Aldığım günden beri tamir masrafları yüzünden ruh hastası oldum bütün motorsiklet hevesim kaçtı...1,5 sene sonra hurda oldu.. şimdi satsam 200 lira veren yok..!bedava verselerde yine almayın derim ben...servisciniz size sürekli parça satıyorsa şikayet edin ve bir daha orada tamir ettirmeyin..boş verin garantisini falan zaten aldığınıza pişman olacaksızın...ilk başlarda çok keyif verir rahattır ama sonradan büyük hayal kırıklıkları yaşarsınız gidin ikinci el bir japon malı alın alamıyorsanız yaya gezin daha iyi :farao: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst