- Konu Yazar
- #1
Yaşlandıkça hafızamın bana oynadığı oyunlar artmaya başladı, herşeyi unutur oldum. (B12 eksikliğimi var acaba:silent
... Motosiklet üzerinde yaşadığım anları kaydederek hafızamın bu oyunlarını bozmak istiyorum...:mrgreen:
Motosikletle giderken çekim yapmak üzere kamera araştırmasındayım.. Her tür marka/model ve/veya öneriye açık bir şekilde tavsiyelerinizi bekliyorum.. Gopro kamera kullananlar var mı acaba? motosiklet kullanırken kullanım pratikliği nasıl? Cevaplarınız için teşekkürler..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
(Not: Benzer konuyu forumda ben bulamadım.)
Motosikletle giderken çekim yapmak üzere kamera araştırmasındayım.. Her tür marka/model ve/veya öneriye açık bir şekilde tavsiyelerinizi bekliyorum.. Gopro kamera kullananlar var mı acaba? motosiklet kullanırken kullanım pratikliği nasıl? Cevaplarınız için teşekkürler..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
(Not: Benzer konuyu forumda ben bulamadım.)
