Çekim için kamera tavsiyesi?? Gopro nasıl ?

Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
Yaşlandıkça hafızamın bana oynadığı oyunlar artmaya başladı, herşeyi unutur oldum. (B12 eksikliğimi var acaba:silent:)... Motosiklet üzerinde yaşadığım anları kaydederek hafızamın bu oyunlarını bozmak istiyorum...:mrgreen:

Motosikletle giderken çekim yapmak üzere kamera araştırmasındayım.. Her tür marka/model ve/veya öneriye açık bir şekilde tavsiyelerinizi bekliyorum.. Gopro kamera kullananlar var mı acaba? motosiklet kullanırken kullanım pratikliği nasıl? Cevaplarınız için teşekkürler..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
(Not: Benzer konuyu forumda ben bulamadım.)
 
Katılım
10 Eyl 2005
Mesajlar
44
Yaşlandıkça hafızamın bana oynadığı oyunlar artmaya başladı, herşeyi unutur oldum. (B12 eksikliğimi var acaba:silent:)... Motosiklet üzerinde yaşadığım anları kaydederek hafızamın bu oyunlarını bozmak istiyorum...:mrgreen:

Motosikletle giderken çekim yapmak üzere kamera araştırmasındayım.. Her tür marka/model ve/veya öneriye açık bir şekilde tavsiyelerinizi bekliyorum.. Gopro kamera kullananlar var mı acaba? motosiklet kullanırken kullanım pratikliği nasıl? Cevaplarınız için teşekkürler..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
(Not: Benzer konuyu forumda ben bulamadım.)



+1 takipteyim
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Bildiğim kadarıyla GoPro bu olayın en üst düzey markalarından biri. İnternet üzerinde GoPro ile kaydedilmiş yüzlerce kaliteli motosiklet videosu bulabilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklınıza gelecek ne kadar ucuz kamera türü varsa her çeşidini kullandım,ucuz etin yahnisi ancak tava kokutmaya yarıyor.Onlara verdiğim parayı geç,montajıyla ıvırı zıvırıyla uğraştığım zamana yazık
Sonunda Drift HD 170-1080p aldım.
Benim kanaatim, diğer benzerlerinden çok daha iyi olduğu yönünde.Youtube üzerinde karşılaştırma görüntüleri de bulabilirsin.
Esprow.com dan da muadil bataryalarını yedek olarak aldım bir günde 5-6 saat çekim yaptığım oluyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Aklınıza gelecek ne kadar ucuz kamera türü varsa her çeşidini kullandım,ucuz etin yahnisi ancak tava kokutmaya yarıyor.Onlara verdiğim parayı geç,montajıyla ıvırı zıvırıyla uğraştığım zamana yazık
Sonunda Drift HD 170-1080p aldım.
Benim kanaatim, diğer benzerlerinden çok daha iyi olduğu yönünde.Youtube üzerinde karşılaştırma görüntüleri de bulabilirsin.
Esprow.com dan da muadil bataryalarını yedek olarak aldım bir günde 5-6 saat çekim yaptığım oluyor.

Drift'in vakumlu tutucakları gopro kadar işlevselmi? ayrıca TR de fiyatı ne kadar? bilgi verirseniz sevinirim
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
benim şu an kullandığım kamera on numara
üstünde yazan ismi extreme cam full hd
youtube da yanlış olmasın crocolis diye geçiyor bi incele go pro ya yakın görüntü kalitesi ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

akşam video da ekleyebilirim
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Şunları eklerken ve överken :mrgreen: Bir zahmet sitesi varsa linkini yada fiyatını yazar mısınız ?
Belkim bizde alırızda güzel anlarımızı paylaşırız. Ne dersiniz hoş olmaz mı :cat:
şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
gündüz çekimi için gopro mükemmel ama gece çekimlerinde ise contour HD nin daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. 2 kamerada aşağıdaki çekimleri apan arkadaşımda var. kendi yorumları bu şekilde.

[YT]gv_G2RVvJTE[/YT]
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
benim şu an kullandığım kamera on numara
üstünde yazan ismi extreme cam full hd
youtube da yanlış olmasın crocolis diye geçiyor bi incele go pro ya yakın görüntü kalitesi ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

akşam video da ekleyebilirim

Video ekleminizi bekliyoruz...

Cevap yazan ve/veya yazacak arkadaşlara teşekkürler...
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
gündüz çekimi için gopro mükemmel ama gece çekimlerinde ise contour HD nin daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. 2 kamerada aşağıdaki çekimleri apan arkadaşımda var. kendi yorumları bu şekilde.

[YT]gv_G2RVvJTE[/YT]
Abi çekimlerini izlerken dehşete düştüm millet naapıyor yaa,hele o stadın önündeki chopper elemana minibüsün çarpması ve köprüye yaklaşırken beyaz minibüsün elemanı sağ bariyere savurması,aman allam dedim sürekli kullandığım yollar:) Valla savaş görüntüleri gibi geldi bana..Ama kamera çok güzel görüntü alıyor,bende düşünüyorum yolda kayıt almayı belki lazım olur.
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
100
Dostum en çok tavsiye edilen ve kullanılan 2 ürünü adam kıyaslamış.videoda 2 marka aynı anda kullanılıyor.Drift ve Gopro...Gopro tereddütsüz fark atıyor drifte.

[YT]9x1MWNDFjeE&feature[/YT]
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
video bu arkadaşlar kendim çektim (kaska takılıyken camera)
[YT]gYfP5hdKExo&feature[/YT]
videoda gelen o tıkır tıkır ses vakum aparatıyla bağladım kaska kamerayı düşer felan diye boyun ipiyle de vakum aparatını boynuma bağladım:queen::queen: onun sesi
bu da resmi :cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 03:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:19 ----------

buda tanıtım videosu
[YT]Ka9LTPUlSKQ[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
valla çekim kalitesi orta halliyse bu bile alınabilir...32 tl nedu ya?

''Pahalı iyidir'' bir satış tekniğidir ama %98 doğrudur, %2 ise sahtekar olabilir..,Zira küçükken pazarda aynı zeytini 4'e böler farklı fiyat yazardık, en pahalı fiyatı yazdığımız biterdi hep...

Eminim bu alet kaliteli çekim yapıyor ve dayanıklı olsaydı fiyatı 32 TL olmazdı... Zira hem kaliteli hemde ebat küçük ARGE gerektirir,masraf gerektirir, maliyeti arttırır... Pahalı %98 iyidir....:mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
''Pahalı iyidir'' bir satış tekniğidir ama %98 doğrudur, %2 ise sahtekar olabilir..,Zira küçükken pazarda aynı zeytini 4'e böler farklı fiyat yazardık, en pahalı fiyatı yazdığımız biterdi hep...
nickinle çok uyumlu bir bilgi vermişsin arkadaşım :) sayende birşey daha öğrenmiş oldum, sağol :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
''Pahalı iyidir'' bir satış tekniğidir ama %98 doğrudur, %2 ise sahtekar olabilir..,Zira küçükken pazarda aynı zeytini 4'e böler farklı fiyat yazardık, en pahalı fiyatı yazdığımız biterdi hep...

Eminim bu alet kaliteli çekim yapıyor ve dayanıklı olsaydı fiyatı 32 TL olmazdı... Zira hem kaliteli hemde ebat küçük ARGE gerektirir,masraf gerektirir, maliyeti arttırır... Pahalı %98 iyidir....:mrgreen:

32 tl denemek için çok iyi bir fiyat..neye vermiyoruz ki:) (başka bir pazarlama tekniği)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst