- Katılım
- 16 Nis 2003
- Mesajlar
- 662
Sade ama çok şık olmuş. Detaylar özenle seçilmiş ve çok yakışmış. Sinyaller ve siyah cam gir-siyah 600F'te harika duruyor gerçekten. Bu motorun en güzel ikinci rengi de sanırım bu (birinci belli
)
Söylemeden geçemeyeceğim plakan da muhteşem :cat:
Egzozun sesini çok merak ediyorum doğrusu. Maşallah diyelim nazarımız değmesin. Kazasız belasız binmeye devam edersin(iz) umarım.
600F kullanıcılarını öyle bir bağlıyor ki kendisine, bende aynı şekilde başka bir motor düşünemiyorum. Ancak ikinci veya üçüncü motor alınabilir ama 600 F durur...
Söylemeden geçemeyeceğim plakan da muhteşem :cat:
Egzozun sesini çok merak ediyorum doğrusu. Maşallah diyelim nazarımız değmesin. Kazasız belasız binmeye devam edersin(iz) umarım.
...
Hem bazen düşünüyorum, satıp ne alacağım diye, inan aklıma başka makine gelmiyor.
600F kullanıcılarını öyle bir bağlıyor ki kendisine, bende aynı şekilde başka bir motor düşünemiyorum. Ancak ikinci veya üçüncü motor alınabilir ama 600 F durur...