makine şahane yanlız 600f lerin seleri hiç hoş olmuo 2 sele ayrı ayrı olsa cok daha iyi olur acaba yapma imkanıda varmı onları....600rr gibi yuaniii
bu ne bicim motor boyle ben bu motorun bulundugu degil semte sokaga bile girmem :queen:
MASSALLAH emegi gecen herkeze tesekkurler :rendeer:
Takoz da süper oldu ama cnm yani takoz gibi maşallah :queen: Umarım bi zarar vermem kendisine bi gün ::blusssh:
Hem kaskomuz da var artık biliyorsun:cherry:
Ooo kralsın :cherry: .
Nedense tüm türk motosikletçilerin çoğunda o nazar boncuğunu gördüm) çok hoş ama erkeğin takması yapıştırması ne biliyim sanki yeni sünnet olmuş çocuklara takılmış bir süs gibi duruyor / alınma kırılma yok Motosiklete sözüm yok çok şahane görünüyor özelikle egzoz, yalnız ön farlardaki camdaki buhar ne? şaşırdım
![]()












tertemiz bebek gibi motor...allah c.c nazardan saklasın...
Emre çok şık olmuş... Maşşallah... Nazar değmesin... :rendeer:
Bu motoru satma efsane olacak sende... Satarsanda haberim olsun
Kazasız belasız keyifli sürüşler...
(ayrıca plakası yeter)