CBR600F' imin Son Hali :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
makine şahane yanlız 600f lerin seleri hiç hoş olmuo 2 sele ayrı ayrı olsa cok daha iyi olur acaba yapma imkanıda varmı onları....600rr gibi yuaniii


Kuyruğun 600RR gibi olan bir modeli var bu motorun: "CBR600F-Sport"
Bunda kuyruk dediğin şekilde 2 parça seleden oluşuyor. Aşağıda resmini ekledim.

Bizim motorlarda komple kuyruğu değiştirmek gerekiyor sanırım bu şekilde olması için.

cbr600fs_1.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
168
bu ne bicim motor boyle ben bu motorun bulundugu degil semte sokaga bile girmem :queen:

MASSALLAH emegi gecen herkeze tesekkurler :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Çok tatlı olmuş .Bir 600f de bana yakışır ama alamıyoruz işde:pr::salut:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Takoz da süper oldu ama cnm yani takoz gibi maşallah :queen: Umarım bi zarar vermem kendisine bi gün ::blusssh:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nedense tüm türk motosikletçilerin çoğunda o nazar boncuğunu gördüm :)) çok hoş ama erkeğin takması yapıştırması ne biliyim sanki yeni sünnet olmuş çocuklara takılmış bir süs gibi duruyor / alınma kırılma yok Motosiklete sözüm yok çok şahane görünüyor özelikle egzoz, yalnız ön farlardaki camdaki buhar ne? şaşırdım:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ooo kralsın :cherry: .

ehehh dün hallettik o işi de, artık kafamız rahat:cherry:

Nedense tüm türk motosikletçilerin çoğunda o nazar boncuğunu gördüm :)) çok hoş ama erkeğin takması yapıştırması ne biliyim sanki yeni sünnet olmuş çocuklara takılmış bir süs gibi duruyor / alınma kırılma yok Motosiklete sözüm yok çok şahane görünüyor özelikle egzoz, yalnız ön farlardaki camdaki buhar ne? şaşırdım:)

Nazara olan inançtan dolayı sanırım nazar boncuğu takma olayı.
Ön fardaki buhar, farın hava almasından dolayı yağmurda oluşmuştu, ama şimdi geçti.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Dreamdark bir de soruyor musun? bundan iyisi can sağlığı.. Güle güle kullan...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
çok güzel olmuş emre.. sezon açıldı turlarız dimi artık ? :)
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
17
Motor çok güzel olmuş. Zevkine sağlık. Bende bu aralar bir 600F arıyorum. Eğer yaza yeni 600f ile girersem özenebilirim bir kaç modifiyene ;)

p.s: Gri -Siyah en güzel kombnisayonlardan biri. Umarım o renk denk gelir bana da.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
cok güzel olmuş emeğine sağlık,hele ki şu led sinyaller cok kibar görünüyor.Eminim ışığı da bir hayli fazladır... iyi günlerde kullan... kazasız sürüşler..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sonradan birkaç değişiklik yapıp buraya eklemediğim bazı fotoğraflar vardı, son halini koyalım motorun. :)

- Harris silikon CBR elcikler
- Yoshimura gidon topuzları
- HRC orjinal Tank Pad
- Gazyağı ile zincir ve dişli temizliği
- Son olarak, daha 2 günlük Michelin Pilot Road 2CT lastikler.

İşte fotolar:
























 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
tertemiz bebek gibi motor...allah c.c nazardan saklasın...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Emre çok şık olmuş... Maşşallah... Nazar değmesin... :rendeer:

Bu motoru satma efsane olacak sende... Satarsanda haberim olsun :)

Kazasız belasız keyifli sürüşler... :)





(ayrıca plakası yeter :p)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
tertemiz bebek gibi motor...allah c.c nazardan saklasın...


Amin dostum, sağolasın.

Emre çok şık olmuş... Maşşallah... Nazar değmesin... :rendeer:

Bu motoru satma efsane olacak sende... Satarsanda haberim olsun :)

Kazasız belasız keyifli sürüşler... :)





(ayrıca plakası yeter :p)


Sağol Ertekin'cim. :) Vallahi o kadar çok anısı varki bu motorun; Yeşim'le beraber gidip bakmamız, nikahımızda gelin motorumuz olması vs.. Birkaç kere niyetlendik ama hep vazgeçtik. Evladımız gibi bizim, kolay kolay satamayız herhalde. :) Plaka da ayrı güzel tabiiki:cherry:
Hem bazen düşünüyorum, satıp ne alacağım diye, inan aklıma başka makine gelmiyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst