- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
çok güzel görünüyor :cat: bu arada ön far neden buğu yapıyor?
Emre hayırlı olsun modifiyen:rendeer: lakin bende de var philips diamond vision beyaz ampul ne yazıkki hiç iyi aydınlatmıyor Gt 250 R 'da ben 75 Ytl ye almıştım çiftini :farao:
Dün akşam Yeşim ile yanımızdan
bu fotoları koymak için mi erken kalktınız?
Paylaşımın için teşekkürler Emre!:thumleft:::haapppy:
Asıl motora değer katmış o plaka... :cherry:
Anlayana tabi...![]()
standarttan daha hoş durduğu kesin şuan motorun,daha bi agresif olmuş hatlar daha keskin...
Emre; ellerine sağlık Allah kaza bela vermesin:cat:
Bizde yazıyoruz da sankim görmedik...
İşte Emre üzülmesin topici okunsun diye...:cherry:
siteye girince bir keyifle okur Emre yorumları artık![]()
çok güzel görünüyor :cat: bu arada ön far neden buğu yapıyor?
dreamdark
Süper olmuş... Şıklık ayrıntıda saklıdırNe çok olmuş ne az olmuş...
Yalnız şu sinyallerden ben de isterim ona göre... Yaza kadar satmazsam motoru (ki pek hevesli değilim) birlikte gider bana da alırız :cherry:
Bu arada aynaların boyalı mı?
Bu cıbırın bişeyi eksik farkında mısın ::xblink::
Hep bu anı bekledim artık kullanabilirim ::gleam::
Tam istediğim gibi oldu ellerine sağlık :flower:
ruhsatı filan da akşam gelirken getir artık:rendeer: