CBR600F' imin Son Hali :)

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Emre hayırlı olsun modifiyen:rendeer: lakin bende de var philips diamond vision beyaz ampul ne yazıkki hiç iyi aydınlatmıyor Gt 250 R 'da ben 75 Ytl ye almıştım çiftini :farao:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
Kardeş super olmuştaa sanırım farları değiştiriken kapatları tam kapanmamıs farların içi buha yapmışş dikkat et toz olursa camur olur ileride görünüşü kötü yapar kardeş tavsiyesi gerikalan super gözüküyor ALLAH en ufak cizikten korusun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ön cam ile egzosu beğendim.karbon sinyalleri biliyorum bizim burda pahalı olduğu için bende başka küçük sinyal aldım ama güzel oldu. kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bence ön cam siyah yerine beyaz olsa dahada güzel dururdu. Birde farlar xenon olursa o motoru görmeyecek kişinin kör olması lazım:mrgreen:Beyaz ön cam motorun rengine uyum saglardı xenonlar ise daha iyi bir görüş ve görünüş saglardı.
Bunların dışında yapılan uygulamarı bende güzel buldum :)
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
cok güzel olmus eline sağlık sade seyler daha güüzel görünüo zaten.
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
motor harika modifiyelerde çok yerinde ve güzel olmuş tekerin düz bassın:wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Dün akşam Yeşim ile yanımızdan
bu fotoları koymak için mi erken kalktınız?:)
Paylaşımın için teşekkürler Emre!:thumleft:::haapppy:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Emrecim süper olmuş... :rendeer:

Allah kazadan beladan korusun... :) Nazar değmesin.... :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper olmuş...Gördüğüm en yakışıklı 600f.....Kazasız belasız kullan motorunu:cat:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Motoruna gösterdiğin özen takdire şayen derçekten çok güzel görünüyor :cat:
bir yer hariç motorun dört dörtlük diyeceğim ama o plakadaki GS işi bozmuş
:wiinkk: şaka bir yana güle güle keyifle kazasız kullanmanı dilerim.İşte budur motorcu :cat::cat::cat:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Motoruna gösterdiğin özen takdire şayen derçekten çok güzel görünüyor :cat:
bir yer hariç motorun dört dörtlük diyeceğim ama o plakadaki GS işi bozmuş
:wiinkk: şaka bir yana güle güle keyifle kazasız kullanmanı dilerim.İşte budur motorcu :cat::cat::cat:

Asıl motora değer katmış o plaka... :cherry:

Anlayana tabi... :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
standarttan daha hoş durduğu kesin şuan motorun,daha bi agresif olmuş hatlar daha keskin...
Emre; ellerine sağlık Allah kaza bela vermesin:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
çok sade ve hoş olmuş emre. kazasız belasız dikkatli kullan. yakın takip yapma :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst