- Katılım
- 5 Ağu 2006
- Mesajlar
- 282
Emre hayırlı olsun modifiyen:rendeer: lakin bende de var philips diamond vision beyaz ampul ne yazıkki hiç iyi aydınlatmıyor Gt 250 R 'da ben 75 Ytl ye almıştım çiftini :farao:
Motoruna gösterdiğin özen takdire şayen derçekten çok güzel görünüyor :cat:
bir yer hariç motorun dört dörtlük diyeceğim ama o plakadaki GS işi bozmuş
:wiinkk: şaka bir yana güle güle keyifle kazasız kullanmanı dilerim.İşte budur motorcu :cat::cat::cat:
standarttan daha hoş durduğu kesin şuan motorun,daha bi agresif olmuş hatlar daha keskin...
Emre; ellerine sağlık Allah kaza bela vermesin:cat:
Bizde yazıyoruz da sankim görmedik...
İşte Emre üzülmesin topici okunsun diye...:cherry: