CBR600F' imin Son Hali :)

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dreamdark
Süper olmuş... Şıklık ayrıntıda saklıdır :p Ne çok olmuş ne az olmuş...
Yalnız şu sinyallerden ben de isterim ona göre... Yaza kadar satmazsam motoru (ki pek hevesli değilim) birlikte gider bana da alırız :cherry:
Bu arada aynaların boyalı mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
çok güzel ve şık madifikasyonlar,ellerine sağlık güle güle bin nazarlardan sakın honda'nı arkadaşım.............
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
İğrenç olmuş. Hiç güzel değil. ::miiz::
Hele o plaka. ::arrow::

Plakayı saymazsak güzel olmuş. :cherry: Güle güle kullan. :wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar! :rendeer:


Emre hayırlı olsun modifiyen:rendeer: lakin bende de var philips diamond vision beyaz ampul ne yazıkki hiç iyi aydınlatmıyor Gt 250 R 'da ben 75 Ytl ye almıştım çiftini :farao:


Mercek farlarda performansının düşük olduğunu çok söyleyen var, ama ben memnunum şahsen.

Dün akşam Yeşim ile yanımızdan
bu fotoları koymak için mi erken kalktınız?:)
Paylaşımın için teşekkürler Emre!:thumleft:::haapppy:

Ehehh evet, fotoğrafları yüklemek için içimde oluşan dayanılmaz isteğe karşı koyamadım ve Yeşim' i de peşimden sürüklediğim gibi soluğu internet başında alıp fotoğrafları yükledim, muhteşem bir histi..:p

Asıl motora değer katmış o plaka... :cherry:

Anlayana tabi... :p

Sağol Ertekin' cim:cherry:
Yeni motorunu da bekliyoruz en kısa zamanda.

standarttan daha hoş durduğu kesin şuan motorun,daha bi agresif olmuş hatlar daha keskin...
Emre; ellerine sağlık Allah kaza bela vermesin:cat:

Eywallah Tuğper' cim, canlısını da görürsün zaten en kısa zamanda:)

Bizde yazıyoruz da sankim görmedik...
İşte Emre üzülmesin topici okunsun diye...:cherry:

siteye girince bir keyifle okur Emre yorumları artık:p

Ahahaa eksik olmayın canlarım benim:mrgreen:

çok güzel görünüyor :cat: bu arada ön far neden buğu yapıyor?

Ön far daha önce işlem görmüş, ek yerinden nem almış sanırım, ona da bir el atacağım:cat:

dreamdark
Süper olmuş... Şıklık ayrıntıda saklıdır :p Ne çok olmuş ne az olmuş...
Yalnız şu sinyallerden ben de isterim ona göre... Yaza kadar satmazsam motoru (ki pek hevesli değilim) birlikte gider bana da alırız :cherry:
Bu arada aynaların boyalı mı?

Sen gel de sinyaller kolay Görkem' cim :) Bu arada, aynalar boyalı evet.
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
cam la sinyaller çok şık
gene olarak güzel bi çalışma olmuş, sade ve dikkat çekici
güle güle kullan, kazasız belasız:cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu cıbırın bişeyi eksik farkında mısın ::xblink::
Hep bu anı bekledim artık kullanabilirim ::gleam::
Tam istediğim gibi oldu ellerine sağlık :flower:
ruhsatı filan da akşam gelirken getir artık :p :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
valla hacı 10 numara modıfıye yapmıssın sınyaller super olmus kazasız belasız kullan ınsallah:mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bak zaten kararsızım 600F alma konusunda, aldıracaksınız en sonunda... :p

Kazasız belasız güle güle kullan kardeşim, makinen çok güzel.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu cıbırın bişeyi eksik farkında mısın ::xblink::
Hep bu anı bekledim artık kullanabilirim ::gleam::
Tam istediğim gibi oldu ellerine sağlık :flower:
ruhsatı filan da akşam gelirken getir artık :p :rendeer:


Akşam iş çıkışına ruhsatla beraber geliyorum cnm:queen:
:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Güzel olmuş valla harika kazasız belasız inşallah maşallah ...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
54
sade ama sonuç için son derece şık dokunuşlar olmuş.sanırım "bazen az çoktur"un en güzel uygulamalarından birisi;gereksiz sticker'lar yok,abuk subuk aydınlatma çabaları yok..süper!:cat:kazasız belasız keyfince sürüşler dilerim..
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
makine şahane yanlız 600f lerin seleri hiç hoş olmuo 2 sele ayrı ayrı olsa cok daha iyi olur acaba yapma imkanıda varmı onları....600rr gibi yuaniii
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst