- Katılım
- 23 Eyl 2006
- Mesajlar
- 404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten sıkıldığım için kullanmıyorum:queen:
Başlığı beğenmek zorunda da değilsin tabi,herkese beğendirme gibi bir amacım da olmadı zaten:cat:
Barış Abimm,keşke seni dinleseymişim..demek ne fayda eder bilmem tabi bu saatten sonraale:
Bende cbr125 almak istiyorum ama bu yorumları okuyunca:silent:
starsailor neden sıkıldıgını anlayamadım.. motorda bir problem mi olustu yoksa kucuk geldıgı ve perfonmas olmadıgı ıcınmı sıkıldın..
bu arada motorunu satarsan alabilirm..