"CBR125 R 'dan sıkılanlar"Bilgi Paylaşım Başlığı:))))

Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten sıkıldığım için kullanmıyorum:queen:
Başlığı beğenmek zorunda da değilsin tabi,herkese beğendirme gibi bir amacım da olmadı zaten:cat:
Barış Abimm,keşke seni dinleseymişim..demek ne fayda eder bilmem tabi bu saatten sonra:pale:

Bende cbr125 almak istiyorum ama bu yorumları okuyunca:silent:
starsailor neden sıkıldıgını anlayamadım.. motorda bir problem mi olustu yoksa kucuk geldıgı ve perfonmas olmadıgı ıcınmı sıkıldın..
bu arada motorunu satarsan alabilirm..:)
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
starsalo apla öncelikle ne istediğini bilmen...bir çıta koyman...hedef belirlemen lazım...şunu istiyorum diye...ona odaklanmalısın...Ducatıyı saymıyorum...Alamayacağın motorun hayallerini kurmamalısın...Ha şu an para biriktirmeye başlasan 27 yıl sonra belki olur...ama bişey yemiycen içmiycen...:p
Yapamayacağım şeylerin hayalini kurmam ben,merak etmeyin:wiinkk:

Bende cbr125 almak istiyorum ama bu yorumları okuyunca:silent:
starsailor neden sıkıldıgını anlayamadım.. motorda bir problem mi olustu yoksa kucuk geldıgı ve perfonmas olmadıgı ıcınmı sıkıldın..
bu arada motorunu satarsan alabilirm..:)

Performanstan ziyade görüntü sıktı beni.Motorda bir problem yok ..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
size bırsey danısacagım bana bır motor geldı...
honda cbr125 2005 model 9000 km garantısı agustos ayında bıtıyor
rengı kırmızı mavi gri pek hosuma gıtmeyen bır renk :silent:
fiyatı 3200
ayrıca motor tanıdıgmın cok temız kullandı.. fıyatı snaırm pıyasaya gore ucuz ama rengı konusunda endısem var kırmızı sıyah olsa guzel ama..
yada arka kuyruğu siyaha boyatsam nasıl olurkı :silent:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
valla onu bilmemde mavi kırmızı gri cbr 125 te en hoşuma giden renk bence hiç boyatma
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi nebiliyim en kotu reng o gıbı ama renkler ve zevkler tartısılmaz tabıkı.. ama yınede boyatmasammı satarken yok kaza yaptınmı denmesı var :silent:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
size bırsey danısacagım bana bır motor geldı...
honda cbr125 2005 model 9000 km garantısı agustos ayında bıtıyor
rengı kırmızı mavi gri pek hosuma gıtmeyen bır renk :silent:
fiyatı 3200
ayrıca motor tanıdıgmın cok temız kullandı.. fıyatı snaırm pıyasaya gore ucuz ama rengı konusunda endısem var kırmızı sıyah olsa guzel ama..
yada arka kuyruğu siyaha boyatsam nasıl olurkı :silent:

Rengini boşver deliçoban,zaten kısa sürede sıkılacaksın deeermişim:p
Şaka bir yana, cbr125 e her renk yakışıyor bence,önemli olan temiz olması:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
sıkılmak değil de bi gsr 600 fena olmazdı
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
bu başlıgı esefle kınıyorum! cbrcılar ölmez vatan bölünmez!
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhabalar,

Ben motorumu satıyorum bende, honda cbr125 siyah var. Daha 2700 km de. 10. ayda aldım, yani daha 8 oldu alalı. Sıkılanlaar haklılar biraz, sürat açısından ve hacim açısından. Ama yeni otora başlıyacaksanız, bence bununla başlayın çünkü, direk büyükten başlamak çok tehlikeli olabilir.

Motorumu 3500 YTL den satıyorum, ilgilenenler mesaj bırakabilir veya arayabilir. 0533 772 60 94
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhabalar,

Ben motorumu satıyorum bende, honda cbr125 siyah var. Daha 2700 km de. 10. ayda aldım, yani daha 8 oldu alalı. Sıkılanlaar haklılar biraz, sürat açısından ve hacim açısından. Ama yeni otora başlıyacaksanız, bence bununla başlayın çünkü, direk büyükten başlamak çok tehlikeli olabilir.

Motorumu 3500 YTL den satıyorum, ilgilenenler mesaj bırakabilir veya arayabilir. 0533 772 60 94

hocam [email protected] eklermısn aksam konuslaım sımdı ısyerıdneyım msn kapalı :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Bende En İdaeli Bu
53515.jpg


2 Beygir :p
250 Cc
İnsan gücü ile giden :D
Lütfen Almak için kavga etmeyiniz stoklarımız sınırlı :p
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhabalar,

Ben motorumu satıyorum bende, honda cbr125 siyah var. Daha 2700 km de. 10. ayda aldım, yani daha 8 oldu alalı. Sıkılanlaar haklılar biraz, sürat açısından ve hacim açısından. Ama yeni otora başlıyacaksanız, bence bununla başlayın çünkü, direk büyükten başlamak çok tehlikeli olabilir.

Motorumu 3500 YTL den satıyorum, ilgilenenler mesaj bırakabilir veya arayabilir. 0533 772 60 94


Arkadaşlar bu arada, satabileceğim yerler hakkında bilgi alabilir miyim sizden, acil olarak elimden çıkarmam lazım hatta cumaya kadar,
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende En İdaeli Bu
images


2 Beygir :p
250 Cc
İnsan gücü ile giden :D
Lütfen Almak için kavga etmeyiniz stoklarımız sınırlı :p

abi bu çok tehlikeli olmazmı tekteker bu :p

Hocam sen hangi şehirdesin ben mersındeyım.. kaza yatma gıbı bı durum varmı ayrıntılı bılgı verırsen sevınırm:wiinkk: ( WEYS )
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
8
abi bu çok tehlikeli olmazmı tekteker bu :p

Hocam sen hangi şehirdesin ben mersındeyım.. kaza yatma gıbı bı durum varmı ayrıntılı bılgı verırsen sevınırm:wiinkk: ( WEYS )


Motor çok temiz, sağ grenajda ufak bir çatlak var, oda normaldir. Bu motorda kullanmayı öğrendik. İsterseniz yerim istanbulda, küçükyalıda.

İlgilenen istediği zaman motoru görmeye gelebilir.

Motoru yeni 1000 bakımı servisine götürdüm, herşeyini kontrol ettiler. Dediğim gibi ilgilenen fln varsa gelip görebilir.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam sonucta ben mersinde oturuyorum motorun resmini aksam messenger dan gonderme ıhtımalınız varmı.. ilk once resimılerı gormek ısterım:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst