"CBR125 R 'dan sıkılanlar"Bilgi Paylaşım Başlığı:))))

Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bu fotodada görüldüğü gib... 250 CC racingde tek diyorum... :) kanımca tabi...:queen:

 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
starsailor
Eee sende fz6da varmış cbr'den sıkılınca arada bir ona bin ya:queen::queen:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
125'le kırmızı ışıkta durduğumda benimle kapışmak için kalp ritimlerini tavana vurduran yurdum insanı ,bunu görünce napar acaba:mrgreen:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
starsailor
Eee sende fz6da varmış cbr'den sıkılınca arada bir ona bin ya:queen::queen:

Evet bu "arada bir" ler sıklaşmaya başladı zaten son zamanlarda:)
Şimdi tek bir sorunsalımız var,"Bir eve tek motosiklet asla yetmez"

evet bende 5000 km de sıkıldım şu an gsx 600 f kullanıyorum 2000 falan oldu.

Şimdi ben seni örnek alsam asarlar beni burda:p
Ben ertech i örnek alıyor ve şimdilik 250 ile yetiniyorum:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bende gelmesini çok istiyorum... Maalesef satış politikaları yüzünden bu motoru getirmiyorlar... Sadece honda değil hiçbir markanın (hyo hariç) 250 cc race motoru yok Türkiye'de... Aslında ilginç bir durum...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ılgınc bı topıc:D
daha sıkılmadım..bence sehır ıcı mukemmmel(3 mlı ) bı motor ama uzun yol konusuna gelınce ınsan sıkılabılıyo..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Kanuni Racer 200 var :cat: Bir de zealsun var zs 200 :cat:

Dishy evet onlar var ancak benim bahsettiğim çift silindir min. 30 hp 250 cc race motosikletler... örnek cbr 250 rr, zzr 250, Rs 250aprilla...

racer 200 bence race değil gidonu daha çok naked yada enduro gidonuna benziyor ve güçsüz... zealsunda race gibi durmuyor bence...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Anladım şekerim, bu neye benziyor biliyor musun biz (ben) endurocuların varaderonun 125 liğinin Türkiye ye gelmesini istememize :) :cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
125 varaderoya bende hayranım, inanılmaz kaliteli bir motor... Türkiyede olsa aklımı çelebilir... en azından 2. motor alacak olsam hiç düşünmem onu seçerdim...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
güzel başlık olmuş müşterisi çok olacaktır eminim :cherry: eski bir 125 kullanıcısı olarak benim de bir iki laf etme hakkım var sanıyorum bu konuda :) cbr 125 kesinlikle avantajları olan bir motor öncelikle yakıt tasarrufu inanılmaz şimdiki motorumla kıyaslamak bile çileden çıkarıyo insanı :p 125ten bir süre sonra sıkılmak normal ben 9 bin km'de sattım satma nedenim sadece sıkılmak değildi aslında imkanım olsa onu satmazdım artı olarak şimdiki makinemi alırdım biri şehiriçi ve kısa mesafeler için diğeri de keyif yolculukları için ama yine de pişman değilim kesinlikle :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst