güzel başlık olmuş müşterisi çok olacaktır eminim :cherry: eski bir 125 kullanıcısı olarak benim de bir iki laf etme hakkım var sanıyorum bu konuda

cbr 125 kesinlikle avantajları olan bir motor öncelikle yakıt tasarrufu inanılmaz şimdiki motorumla kıyaslamak bile çileden çıkarıyo insanı

125ten bir süre sonra sıkılmak normal ben 9 bin km'de sattım satma nedenim sadece sıkılmak değildi aslında imkanım olsa onu satmazdım artı olarak şimdiki makinemi alırdım biri şehiriçi ve kısa mesafeler için diğeri de keyif yolculukları için ama yine de pişman değilim kesinlikle :cat: