- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 755
- Konu Yazar
- #1
3000 km deyim ve inanılmaz sıkıldım..(Bu benim maymun iştahımdan da kaynaklanıyor olabilir tabi o ayrı)Otoparkta nereye koyduğumu bulamıyorum çoğu zaman,aralarda biryerlerde kayboluyor
ale:
Yarr bana bir eğlence,bir dert ortağı diyerekten bu başlığı açıyor ve benim gibi bu motosikletten çabuk sıkılanlardan yeni seçimleri hakkında bilgi almak istiyorum..(Bilen bilir Ducatici Monstercı olduğumu ama,yeni seçimlere de açık olunabilir geçiş döneminde değil mi:cat
Eveeet yok mu sıkılan?????
Yarr bana bir eğlence,bir dert ortağı diyerekten bu başlığı açıyor ve benim gibi bu motosikletten çabuk sıkılanlardan yeni seçimleri hakkında bilgi almak istiyorum..(Bilen bilir Ducatici Monstercı olduğumu ama,yeni seçimlere de açık olunabilir geçiş döneminde değil mi:cat
Eveeet yok mu sıkılan?????