"CBR125 R 'dan sıkılanlar"Bilgi Paylaşım Başlığı:))))

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
3000 km deyim ve inanılmaz sıkıldım..(Bu benim maymun iştahımdan da kaynaklanıyor olabilir tabi o ayrı)Otoparkta nereye koyduğumu bulamıyorum çoğu zaman,aralarda biryerlerde kayboluyor:pale:
Yarr bana bir eğlence,bir dert ortağı diyerekten bu başlığı açıyor ve benim gibi bu motosikletten çabuk sıkılanlardan yeni seçimleri hakkında bilgi almak istiyorum..(Bilen bilir Ducatici Monstercı olduğumu ama,yeni seçimlere de açık olunabilir geçiş döneminde değil mi:cat:)
Eveeet yok mu sıkılan?????
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
13.000 km deyim sıkıldım desem yalan olur :) çok ekonomik ve kullanışlı benim için...fazla sürat yapmamasıda emniyet açısında + bence

çoluk çombalak da var arkada, sıkılma şansımız yok vallahi :mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bulmuşsunda bunuyorsun ama :pr:
ben işe başlamayı dört gözle bekliyorum
repsol almak için sen ne diosun ya :p
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
ben de honda cbf 150 sonra yavaş yavaş yükseleyim diye hyosung gt 250 comet aldım. bazen şöyle bi bakınca monster gibi etkileyici görünüyo:) (kuzgun a yavrusu kartal gibi görünürmüş ):cherry:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Repsol ü boşver siyahlimuzin,siyah daha asil siyah verelim sana:mrgreen:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
cyh cbr 125 var dı sıkıldımm hattaaa sattımmm iyi hoş ama br yerde çok kuçuk kalıyooooo
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Comet de iyi bir seçim aslında, cc açısından 125 ten sonra:cat:
Ama bana 5000 km den sonra dökülecekmiş izlenimi veriyor nedense:pale:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Satacağım satmasına da,bir eve tek motosiklet yetmez gibi geliyor:mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yeni başlayanların ilk motosikletlerinden hemen sıkılmaları çok karşılaşılan bir durum. İlk motorlarının kısa sürede kendilerine yetmediğini söylerler, 2000-3000km de gerekli tecrübeyi kazandığını zannederler. Motoru değiştirmeyi düşünmeden önce daha fazla km yapıp tecrübe kazanmayı ve doğru zamanda yeni motosiklete geçmeyi tercih etmek doğru olandır. Yanlış yapılan bir tercih sonucu ileride almayı plandığınız motosikletleri sadece hayal edebilirsiniz. Yeterli tecrübeye geldiğinde istediğin kadar motosiklet değiştirebilirsiniz.
Bir eve tek motosiklet yetmez. :p
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Yeni başlayanların ilk motosikletlerinden hemen sıkılmaları çok karşılaşılan bir durum. İlk motorlarının kısa sürede kendilerine yetmediğini söylerler, 2000-3000km de gerekli tecrübeyi kazandığını zannederler. Motoru değiştirmeyi düşünmeden önce daha fazla km yapıp tecrübe kazanmayı ve doğru zamanda yeni motosiklete geçmeyi tercih etmek doğru olandır. Yanlış yapılan bir tercih sonucu ileride almayı plandığınız motosikletleri sadece hayal edebilirsiniz. Yeterli tecrübeye geldiğinde istediğin kadar motosiklet değiştirebilirsiniz.

Görselliğe önem veren bir ikizler burcu insanı olarak ben,yeterli tecrübeye ulaştığımı söylemedim zaten sayın admin.İlk cümlemde de belirttiğim gibi görüntü olarak beni tatmin etmiyor(1.75 cm ve 58 kg olunca ayrıca)Sıkıldım bu motosikletten ve bu ruh halimi hiçbirşey değiştiremez..(r1 almak gibi bir hayalim de yok zaten(şimdilik))
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Güzelim hava sıcaklığı 30 un altına düştü mü motoru yatmaya bırakıyorsun, bence kirala sen kirala :p:queen::queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
10.500 km deyim, ve sıkıldığım söylenemez. tek dez avantajı otobanda 130-140 arası böyle tıntın gidiyorsunuz, o biras sıkıyor olabilir ama onun dışında şehir içi kullanımda acaip ekonomik+seri+şekil ve sağlam bir motor.

satmayı düşünmüyorum ama satıyorum, nedeni ise askere gidicem. :S
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
10.500 km deyim, ve sıkıldığım söylenemez. tek dez avantajı otobanda 130-140 arası böyle tıntın gidiyorsunuz, o biras sıkıyor olabilir ama onun dışında şehir içi kullanımda acaip ekonomik+seri+şekil ve sağlam bir motor.

satmayı düşünmüyorum ama satıyorum, nedeni ise askere gidicem. :S

Yanında sürekli sana eskortluk edip,120 km yi geçemediğin için sana vizörün altından "off bu mudur "bakışları atan bir 600cc kullanıcısı olursa sıkılırsın eninde sonunda merak etme:pale:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Bende 9000 km yaptım... Sıkılmadım... Ama insan daha güçlü birşeyler istiyor... Otoyolda sıkılıyorum; CBR 250 RR tr ye gelse keşke....
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
250rr iyi bir çözüm gibi aslında evet..
Ee Carrefour'da var mı bundan:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yanında sürekli sana eskortluk edip,120 km yi geçemediğin için sana vizörün altından "off bu mudur "bakışları atan bir 600cc kullanıcısı olursa sıkılırsın eninde sonunda merak etme:pale:

merak etme yamaha 2008 fazer'leri 13 hp yapmayı düşünüyormuş:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst