- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #61
Cako ön kafa camına ne olmus. O neden yok.
O cam çatlaktı ben aldığımda
Cako ön kafa camına ne olmus. O neden yok.
ARKadaşlar Hepinize ayrı ayrı Teşekkürlerimi sunuyorum :cherry:
Bu arada markası ÇeLiK YuaN :cherry:
@Lucas & ALP :![]()
![]()
![]()
![]()
cakalaz
Daha 3. günden -10 dk önce duran motoruma polis aracı carptı grenajım catladı :salut:
eywallah kardeşimcakalaz bey
sen bitanesün..
e güzel e güzel.. gez bakalım şimdi Yalova'da.. ayrca sana iki kelime diyom.. bin gel.. ya da ban gelim alim seni, sorun yok
bak benim çinliylen 560 km yaptım 2 günde bişi olmadı, hiç sorun vermedi.. Seninkisi de vermez tahminimce.. Sana ehliyet de sorun değil
5 dakkalık işi var çakalaz:cherry: fırsatları değerlendir
![]()
Motor tekrar tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Kaskını ve koruma kıyafetlerini alıp, yavaş yavaş gelmen dileğiyle diyorum.. Bekliyorum.. Yalova'ya Selamlar Saygılar.. Herşey gönlünce olsun.. :cat:
Kazasız Sürüşler.. :rendeer:
cakalaz aylarca bagırdın cbr diye.cbr olmasada aldın yine.olsun.motor motor dur. gule gule kullan.hayırlı olsun
Hayırlı olsun. Umarım ikinci el bir CBR fiyatının 4 katını servislere vermezsin :mrgreen:Fiyat vermek istemiyorumm ama ikinci EL bi CBR 125 in 4 te 1 fiyatına aldım dersem anlarsınız heralde
@cakalaz
Hayırlı olsun. Umarım ikinci el bir CBR fiyatının 4 katını servislere vermezsin :mrgreen: