CBR-CBR DeDiM.. CBR KoPYası ALDıM .. AMa Sonunda aLDım :) MiNiK AŞKm :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
GRenaj da çaTLaK war birazcık ! Onu da uzatmaya gerek yok diyerekten kendim hallederm dedim :) Boşşver be sağLık olsn :) Ne de olsa ehliyet yok :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar İşte Çako'nun Son Durumu:queen::queen::queen:







 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gardaş hayırlı olsun sağlıktan kullanasın...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayırlı olsun tekerin düz bassın grenajın asfalt görmesin güzel kardeşim
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
hayırlı olsun deli çocuk Allah kaza bela vermesin. Şimdi gelelim rizeye nasıl götüreceğine... önce bi benzinliğe gideceksin... depoyu fulleyeceksin. Ümmet abinin yaptığı gibi 90 kmh yı geçmeden... hiç acele etmeden... rizeye kadar sürerek geleceksin:wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
kardeş ben çoktan rize ye getirdim bile :) Bu konu bayadır wardı :) ama yine hortlattılar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst