CBR-CBR DeDiM.. CBR KoPYası ALDıM .. AMa Sonunda aLDım :) MiNiK AŞKm :)

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kardeş,inşallah tüm hayallerine böyle tek tek kavuşursun. herşeyin 4 4 lük olmasını beklemek açgözlülük olur. dedikleri gibi, başlangıç için iyidir ama korumalıklara özen göster olur mu. hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hayırlı uğurlu olsun, sen motoruna iyi baktığın sürece o da sana iyi hizmet eder, sen onu üzmezsen o da seni üzmez
bence boylesi daha iyi olmuş.sonuçta cbr da seni kesmeyecekti bir süre sonra.ara dönemi en iyi şekilde atlaymış oldun böylece.
tekrar hayırlı uğurlu olsun...
:cat:
 
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
164
kardeşim hayırlı olsun...

allah kazasız sürüşler nasip etsin

artık bunla karadeniz turu yaparssın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla iyi yapmışın ..... Kullan iyice kap işi.... Sonra kaldır at.... Ne nazını çekicen... Güzelde fiyata almışın....
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
44
cbr alıp sonra üst cc ye geçeceksen bu isabetli olmuş.
güle güle kullan. skyjet değil mi?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı olsun cakal...... Güle güle bin.....
Cakal diil alp'im tunay'im caka ve laz cakalı laz yani.. Hayir ben avukat degilim ama olsun belirtiim dedim yinede..
Kardesim hayirli olsun bu arada.. Kazasiz belasiz, gorurum yolda elbet birgun durdururum seni :)
Plakan bikere akılda kalici soylemesi zor olsada :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cakal diil alp'im tunay'im caka ve laz cakalı laz yani.. Hayir ben avukat degilim ama olsun belirtiim dedim yinede..
Kardesim hayirli olsun bu arada.. Kazasiz belasiz, gorurum yolda elbet birgun durdururum seni :)
Plakan bikere akılda kalici soylemesi zor olsada :p



Hayır cakal...... Ben ona cakal diyom.....:p Dimi cakalcım...:p:p:p

O şimdi aşkıyla turalıyordur..... Dumaz bile bizi....:p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun...

Allah kazadan beladan korusun...

Keyifli sürüşler diliyorum.. :)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
hayırlı olsun almadan göstermişindir inşallah anlayan birine
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayır cakal...... Ben ona cakal diyom.....:p Dimi cakalcım...:p:p:p

O şimdi aşkıyla turalıyordur..... Dumaz bile bizi....:p

Cidden ha adam topigi acmis, kaybolmus ortadan, geziyo tozuyo biz cakal mi laz mi caka mi polemik yaratiyoz burda.. Ama eminim alp'im tunay'im cakal diil cakalaz :p
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
45
hayırlı olsun cakalaz......... sonunda muradına erdin demek.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst