CBR-CBR DeDiM.. CBR KoPYası ALDıM .. AMa Sonunda aLDım :) MiNiK AŞKm :)

Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
ARKadaşlar Hepinize ayrı ayrı Teşekkürlerimi sunuyorum :cherry:

Bu arada markası ÇeLiK YuaN :cherry:

@Lucas & ALP : :p :p :p :p :p cakalaz :p

Daha 3. günden -10 dk önce duran motoruma polis aracı carptı grenajım catladı :salut:

Bu arada sitedeki 2.nci yuan sport sahibi oldun.:mrgreen:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
cakalaz bey
sen bitanesün..
e güzel e güzel.. gez bakalım şimdi Yalova'da.. ayrca sana iki kelime diyom.. bin gel.. ya da ban gelim alim seni, sorun yok :)
bak benim çinliylen 560 km yaptım 2 günde bişi olmadı, hiç sorun vermedi.. Seninkisi de vermez tahminimce.. Sana ehliyet de sorun değil :)
5 dakkalık işi var çakalaz :) :cherry: fırsatları değerlendir :) :p
Motor tekrar tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Kaskını ve koruma kıyafetlerini alıp, yavaş yavaş gelmen dileğiyle diyorum.. Bekliyorum.. Yalova'ya Selamlar Saygılar.. Herşey gönlünce olsun.. :cat:
Kazasız Sürüşler.. :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
cakalaz aylarca bagırdın cbr diye.:) cbr olmasada aldın yine.olsun.motor motor dur. gule gule kullan.hayırlı olsun
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
cakalaz bey
sen bitanesün..
e güzel e güzel.. gez bakalım şimdi Yalova'da.. ayrca sana iki kelime diyom.. bin gel.. ya da ban gelim alim seni, sorun yok :)
bak benim çinliylen 560 km yaptım 2 günde bişi olmadı, hiç sorun vermedi.. Seninkisi de vermez tahminimce.. Sana ehliyet de sorun değil :)
5 dakkalık işi var çakalaz :) :cherry: fırsatları değerlendir :) :p
Motor tekrar tekrar hayırlı uğurlu olsun.. Kaskını ve koruma kıyafetlerini alıp, yavaş yavaş gelmen dileğiyle diyorum.. Bekliyorum.. Yalova'ya Selamlar Saygılar.. Herşey gönlünce olsun.. :cat:
Kazasız Sürüşler.. :rendeer:
eywallah kardeşim :) Senin gelmene gerek yok :) Ben geliyom bu haftaa :rendeer:
cakalaz aylarca bagırdın cbr diye.:) cbr olmasada aldın yine.olsun.motor motor dur. gule gule kullan.hayırlı olsun

walaa aynen cbr cbr dedik ama cbr kopyası aldık buna da şükür :wiinkk:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@cakalaz
Fiyat vermek istemiyorumm ama ikinci EL bi CBR 125 in 4 te 1 fiyatına aldım dersem anlarsınız heralde
Hayırlı olsun. Umarım ikinci el bir CBR fiyatının 4 katını servislere vermezsin :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ÖLe çok ucuz yalnız biraz zor bulunuyo gibi bi sıkıntı söz konusu sankim :cherry: adamdan istettim 150 km uzaktan geliyo ama 20 günde gelir dedi :silent: bi de serwis olcak :silent:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Hayırlı olsun beee...

Maslangıc motoru ne kadar ucuz olursa büyütürken zararın o kdr ufak olur bence. Doğru secim...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
hele sükür aldında bişi dicem niye beni n
engelledin lan msnde :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
saoLun arkadaşlar ...

@Marefb :

Kardeşim ne engellemesi ... ben mi engellemişim ! :silent:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cakalaz kardeşim hayırlı ugurlu olsun dehşet bi motor almışsın helal olsun sana benzin depon asfalt yüzü görmesin inş racingi naked yapmışsın beee cam nerde....
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hepinize teşekkürler arkadaşlar :) teşekkür ettiklerim hariççç :cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hıyırlı uğurlu olsun kurban tekerin düz bassın grenajın asfalt görmesin allah tuttuğunu dolar etsinnnnn
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Polis geri geri vurdu dediğin başlıkta hayırlı olsun demiştimde ne oldu o iş? Kendin yaptıracaktın hasarlı olan kısmı galiba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst