biz şu lafı değiştirelim cbr 125 cbr 1100 xx in egzosu ile saçına fön çekti desek daha iyi olur :queen::queen::queen:millet duyduk duymadık demeyin..cbr 125 ..cbr 1100 xx e kafa tuttu bugün![]()
dediğin gibi olsunbakalım
![]()
f 16 deneyimin varsa seni artçı alırım kardeşim......
http://www.youtube.com/watch?v=_ECAR9Agytw
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:33 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=q2rx3IAEISA
dayanamadım koydum dinleyelim bari
GÜNCEL.,,,,,SELAMUN ALEYKÜM MİLLET:
SABAH LEVENT BP DE BULUŞUYORUZ
SAAT:09:00
TEKER DÖNER ;09:30
İSTİKAMET:İSTANBUL PARK -TMF YARIŞLARI
GİRİŞ; BELEŞ MİLLET GELİN BELEŞLEYİN MOTOSİKLETLERİ..
tmf nin düzenlediği bu yarışları kaçırmayın derim karşıdan gelecek arkadaşlar direkt oraya gelirler....
pek anlayamadın yiyosa felanmı...:queen:
pek anlayamadýn yiyosa felanmý...:queen:
cbr olsun da çamurdan olsun....
valla çok fena ortamdı resimler bende kenan sofuoğluylada yanyana gelme şansı buldum tek teker arif abiyle resim çekindim baya iyi bir gündü piste çıktımcbf cbr buluşması devam etti bugün gine 2 cbr 1 cbf ile yarışlara gittik
dur. Ben tercumesini yapayim aynen. yiyosa.
---------- Post added at 06:46 ---------- Previous post was at 06:42 ----------
abi. bende. bir. c. var. birde. b. bitanede. f. var. f. yi. r. yapsak olmazmi
Illaki cbr. Mi olmasi lazim ?![]()
abi hep ısmarlama diyoruz ısmarlıyor bu sefer ısmarla dersek ısmarlamaz belkisenin hatrın için olur tabi köfte ısmarlaman şartıyla....
Biz bunu hep yapıyoruz.....
onur ve tünal abiye teşekkürlerimi sunarım yedik içtik 2 gündür eğlendik helal edin hakkınızı
eyvallah kardeşim nedemek asıl sen hakkını helal et çok sağol. Biz kemiktayfa daima yoldayızonur ve tünal abiye teşekkürlerimi sunarım yedik içtik 2 gündür eğlendik helal edin hakkınızı