cbr, cbf buluşması ( 1 )

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
vay vay vay ben konuyu görene kadar yorumlar uçmuş. İrfan abi ellerine sağlık topiği açmışsın. yorumların içinde tekrar tekrar teşekkür ederim. abi yol ve temiz hava acıktırmış döner bana öyle lezzetli geldiki adını anarken bir daha canım çekti ::) bu arada abi cbr ve kardeş cbr olarakta geri dönüş yoğun trafiğe rahmen çok zevkliydi çok tadında geldik. samet abi döndüğüne göre artık gazlamalara senide bekleriz ::) bütün abilerimi ve kardeşlerimi beklerim yarın sabah saat 9:00 da cevahir alış veriş merkezinin önünde cbr 1100 xx (Tünal) abi ile buluşup istanbul parka Tünal abinin arkadaşlarını izlemeye gidicez. gelmek isteyen bütün dostlarda bize katılabilir ::) bu arada çarşamba günü motorum satılıyor cbr 125 r a veda ediyorum elimdeki albeayıda satar satmaz 600 rr a geçiş yapıcam şu andan itibaren pazar araştırmasına başladım ::) Tünal abiye yetişmem için biraz cc arttırmam lazım benle gezerken sıkılmasın motoru hareret yapmasın ::) bana avans vermesin


teşekkür ederim onurcum dün akşam sizden sonra işe gittiğim için 1-2 saat boşluğun yetersiz olacağını düşündüm konu açmak resim yüklemek için :)

ancak sabah işten gelince uykusuzluğun ağırlığına daha fazladan dayanamayarak kendimi yatağa atmışım , atmışım diyorum çünki hiç bir şey hatırlamıyorum :cherry:

bi ara benim elif çorapları ayağımdan çıkarmaya çalışıyordu sankim baba üstünlemi yattın diye :cherry::p gerisini sen hesapla kardeşim :)

zaten sizle otururken esneyip duruyordum farkındaysan :) ama bu gün kesintisiz sabah 8 akşam 8 şarj ettim kendimi ..:)

istanbul parka gelmeyi çok isterdim fakat bu sefer ramazanda olduğu gibi zaman problemim yok ama mavilik sıkıntısı çekiyorum :cherry::queen:

ulem ne zaman ikisini bir denk getirecem acep...?
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
teşekkür ederim onurcum dün akşam sizden sonra işe gittiğim için 1-2 saat boşluğun yetersiz olacağını düşündüm konu açmak resim yüklemek için :)

ancak sabah işten gelince uykusuzluğun ağırlığına daha fazladan dayanamayarak kendimi yatağa atmışım , atmışım diyorum çünki hiç bir şey hatırlamıyorum :cherry:

bi ara benim elif çorapları ayağımdan çıkarmaya çalışıyordu sankim baba üstünlemi yattın diye :cherry::p gerisini sen hesapla kardeşim :)

zaten sizle otururken esneyip duruyordum farkındaysan :) ama bu gün kesintisiz sabah 8 akşam 8 şarj ettim kendimi ..:)

istanbul parka gelmeyi çok isterdim fakat bu sefer ramazanda olduğu gibi zaman problemim yok ama mavilik sıkıntısı çekiyorum :cherry::queen:

ulem ne zaman ikisini bir denk getirecem acep...?


Sıkma canını takendy bir şeyler ayarlar geliriz yinem yemeğide hesaplarıda bölüşürüz kardeşçe he he he ...YALNIZ TAKENDY BİRAZ FAZLA YER ONA GÖRE HESAP YAPMALI DERİM.... öpüldünüz...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Sıkma canını takendy bir şeyler ayarlar geliriz yinem yemeğide hesaplarıda bölüşürüz kardeşçe he he he ...YALNIZ TAKENDY BİRAZ FAZLA YER ONA GÖRE HESAP YAPMALI DERİM.... öpüldünüz...

yok be abi takendy nin bişey yiyeceği yok onuda gördük küfteler tabağımızda ölece bize bakar oldu :cherry:

o konuda meteden gayri sini tanımam abi tam bir küfte öğütme makinasıdır arkadaş bizzat şahidim :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
yok be abi takendy nin bişey yiyeceği yok onuda gördük küfteler tabağımızda ölece bize bakar oldu :cherry:

o konuda meteden gayri sini tanımam abi tam bir küfte öğütme makinasıdır arkadaş bizzat şahidim :)

o zaman bir hafta sonu ayarlayalım derim havalar bozmadan mesela haftaya olabilir....Dönüşte yine karayolundan döneriz hemde gazlamış oluruz ...
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
AHHH AHH GAZLAYIN TABİ GAZLAYIN BU ÇARŞAMBA BENİM CBR GİDİYOR BENSİZ GAZLARSINIZ TABİ ŞU 600 RR I EN KISA ZAMANDA ALMAM LAZIM YOKSA SİZE ÇOK DİBİM DÜŞECEK :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
o zaman bir hafta sonu ayarlayalım derim havalar bozmadan mesela haftaya olabilir....Dönüşte yine karayolundan döneriz hemde gazlamış oluruz ...

güzel düşünüyorsun tünal abi yalnız bunu bir hafta öncesinden yeni konuyla duyurmak lazım gelir gerçiii benim aklımdan güzel bir rota geçiyor , bayramın 2 günü oğuzla yaptığım güzargahın herkeze şifa yerine geçeceğinden eminim ayrıca o gün planladığım rotanın ancak yarısını gezebildik ,oğuzun motürünün su koyvermesinden sebep :)

valla resim çekmeye meraklı arkadaşlara güzel kareler yakalama garantisini şahsen veriyorum ,

senin deyiminle gazlamak ne kelime diyorum başkada bir şey demiyorum :cherry: bütün cc kardeşlere uyacak yol güzargahı mevcut , hele iznik orhangazi yolunda seni kimse tutmasın , jendermenin yerini ben sana sölerim radar sorununda olmaz :)

benim konu güme gitti heral bi bakın bakem yatacakmı aklınıza güzergah :cherry:


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/93393-piyanist_irf-nin-seyir-defterinden.html
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
gazlayın bakalım hebersiz hebersiz tekerinize köfte koyacagım :queen:
abi anlık oldu herşey gündüz tünal abi dediki akşam gazlayalım mı ben dedim tamam :) akşam buluştuk tünal abi nereye gazlayalım dedi ben bana heryer uyar dedim o dedi tuzla bendedim ha tuzla ha yalova bastık gittik valla abi numaranı bana yolla bu tip gazlamaları haber vereyim sana diycem ama çarşambadan itibaren motorum yok :( benim acill temiz bir 600 rr bulmam şart :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
AHHH AHH GAZLAYIN TABİ GAZLAYIN BU ÇARŞAMBA BENİM CBR GİDİYOR BENSİZ GAZLARSINIZ TABİ ŞU 600 RR I EN KISA ZAMANDA ALMAM LAZIM YOKSA SİZE ÇOK DİBİM DÜŞECEK :)

onur 2 elmi alacaksın yoksa sıfırmı bilader ? :) geziye yetişecem diye 2 el alacaksan acele edip paçoz makinalara bulaşayım deme sakın yoksa tarih seni affetmez bak söyleyem :cherry::p

olmadı tünal abinin motür seni duymaz bile varla yok arasında gelirsiniz işte ne olcek :)

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:59 ----------

abi anlık oldu herşey gündüz tünal abi dediki akşam gazlayalım mı ben dedim tamam :) akşam buluştuk tünal abi nereye gazlayalım dedi ben bana heryer uyar dedim o dedi tuzla bendedim ha tuzla ha yalova bastık gittik valla abi numaranı bana yolla bu tip gazlamaları haber vereyim sana diycem ama çarşambadan itibaren motorum yok :( benim acill temiz bir 600 rr bulmam şart :)


yaaaaaa hadi ver hesabını şimdi tamer agaya :cherry:
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
onur 2 elmi alacaksın yoksa sıfırmı bilader ? :) geziye yetişecem diye 2 el alacaksan acele edip paçoz makinalara bulaşayım deme sakın yoksa tarih seni affetmez bak söyleyem :cherry::p

olmadı tünal abinin motür seni duymaz bile varla yok arasında gelirsiniz işte ne olcek :)

---------- Post added at 01:01 ---------- Previous post was at 00:59 ----------




yaaaaaa hadi ver hesabını şimdi tamer agaya :cherry:
abi şu an 2. el ve el yakmayan bir makina arıyoruz. ama baktım olmayacak heryer akbaba dolu millet kazıklama peşinde ve piyasada temiz ve uygun fiyatlı makina yok. o zaman beklerim şubata kadar fuardan 2012 600 rr alırım vereceğim parayada acımam gider çekerim kredimi bankadan veririm :))

---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:03 ----------

bu arada bu yalova gazlmasındaki bir anımı paylaşayım sizinle :) tünal abiyle gazlamış gidiyoruz. tünal abi beni önden yem atıyor sen gazla ben peşindeyim diye, ben tapa gaz yapıştırıyorum iyice yumulup beni gören bmw mercedes honda audi gibi araçlar artislik yaıp beni rezil edeceklerini düşünürken :) o sıra tünal abi bi kapaklıyor sonra frenleyip onlara yol verip tekrar kapaklıyor ve bana artislik yapan araçların ağzının payını verip benim keyfimi yerine getirip tekrar bana katılıyor valla hç bir araba moralimi bozamadı bu sefer :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
SELAMUN ALEYKÜM MİLLET:

SABAH LEVENT BP DE BULUŞUYORUZ
SAAT:09:00
TEKER DÖNER ;09:30
İSTİKAMET:İSTANBUL PARK -TMF YARIŞLARI
GİRİŞ; BELEŞ MİLLET GELİN BELEŞLEYİN MOTOSİKLETLERİ..
tmf nin düzenlediği bu yarışları kaçırmayın derim karşıdan gelecek arkadaşlar direkt oraya gelirler....
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
Allah kaza bela vermezse yine bpdeyim abi :) valla sıralama turları bile beni gaza getirmeye yetti eve dönerken motorla bir viraja girişim var dizlerim asvaltın soğukluğunu hissetti lastiklere baktım kenarları bile sıcacıktı :)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
tünal abiyle ..onur kardeşimizde güzel gün geçirdik ama kulaklarım kendine gelemedi sanki şimdi yarıştaymışım gibi kendimi hissediyorum
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
tünal abiyle ..onur kardeşimizde güzel gün geçirdik ama kulaklarım kendine gelemedi sanki şimdi yarıştaymışım gibi kendimi hissediyorum

Yarın tamamına erersin inşallah....yav erzak işini giderken halledelim yine biraz menüyü zenginleştiririz...
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
abi bu sefer kaşar salam ekmeği erken yaptırıp çantada saralım biraz bekleyince yumuşayıp fena lezzetli oluyor :) ayriyetten piskevit :) yerine abur cubura abanalım :)
birde unutmadan facede ekledim seni o resimlerdeki kızlara rica etsen benlede bi resim çekinseler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst