Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #21
vay vay vay ben konuyu görene kadar yorumlar uçmuş. İrfan abi ellerine sağlık topiği açmışsın. yorumların içinde tekrar tekrar teşekkür ederim. abi yol ve temiz hava acıktırmış döner bana öyle lezzetli geldiki adını anarken bir daha canım çekti :bu arada abi cbr ve kardeş cbr olarakta geri dönüş yoğun trafiğe rahmen çok zevkliydi çok tadında geldik. samet abi döndüğüne göre artık gazlamalara senide bekleriz :
bütün abilerimi ve kardeşlerimi beklerim yarın sabah saat 9:00 da cevahir alış veriş merkezinin önünde cbr 1100 xx (Tünal) abi ile buluşup istanbul parka Tünal abinin arkadaşlarını izlemeye gidicez. gelmek isteyen bütün dostlarda bize katılabilir :
bu arada çarşamba günü motorum satılıyor cbr 125 r a veda ediyorum elimdeki albeayıda satar satmaz 600 rr a geçiş yapıcam şu andan itibaren pazar araştırmasına başladım :
Tünal abiye yetişmem için biraz cc arttırmam lazım benle gezerken sıkılmasın motoru hareret yapmasın :
bana avans vermesin
teşekkür ederim onurcum dün akşam sizden sonra işe gittiğim için 1-2 saat boşluğun yetersiz olacağını düşündüm konu açmak resim yüklemek için
ancak sabah işten gelince uykusuzluğun ağırlığına daha fazladan dayanamayarak kendimi yatağa atmışım , atmışım diyorum çünki hiç bir şey hatırlamıyorum :cherry:
bi ara benim elif çorapları ayağımdan çıkarmaya çalışıyordu sankim baba üstünlemi yattın diye :cherry:
zaten sizle otururken esneyip duruyordum farkındaysan
istanbul parka gelmeyi çok isterdim fakat bu sefer ramazanda olduğu gibi zaman problemim yok ama mavilik sıkıntısı çekiyorum :cherry::queen:
ulem ne zaman ikisini bir denk getirecem acep...?