- Katılım
- 24 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,334
eyvallah kardeşim nedemek asıl sen hakkını helal et çok sağol. Biz kemiktayfa daima yoldayız![]()
iRFAN BEY VE EKİBİ NERDELER ONLARDAMI ÇOKOLU PRENS ALMAYA GİTMİŞLER...selamun aleyküm cemaat
---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:21 ----------
Artçı lazımmı abii ? :rendeer:
Her zaman yalnız full koruma ve boy abdesti olacak....