cbf almaya gidiyorum

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
106
güle güle kullan allah kaza bela vermasın....
motor cok temız üsdelıkde sıyah
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Hayırlı olsun no_name. Gerçekten çok sevindim. Motor da gayet güzel görünüyor. Özellikle siyah olması ayrı bi güzellik. Bir an önce kavuşman dileğiyle. Peki neden ay sonuna kaldı bu iş:silent: Merak ettim de. Km.sini falan yazsaydın. 1 ayda adam kullanır da kullanır. Hadi şimdiden kazasız belasız sürüşler diyeyim. :rendeer:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
km 5950 de devir işlemlerini o zaman yapıcam ( yaş problemi var )
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Hayırlısı olsun sercan , umarım hayırlı olur ve birlikte gezilere katılırız :)

CBF 150 topiğinde seni de bekliyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst