Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı olsun no_name. Gerçekten çok sevindim. Motor da gayet güzel görünüyor. Özellikle siyah olması ayrı bi güzellik. Bir an önce kavuşman dileğiyle. Peki neden ay sonuna kaldı bu iş:silent: Merak ettim de. Km.sini falan yazsaydın. 1 ayda adam kullanır da kullanır. Hadi şimdiden kazasız belasız sürüşler diyeyim. :rendeer: