cbf almaya gidiyorum

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
selamlar metehan derki :

motoru almadan önce hondanın veritabanından baktır değişen parçaları ve bakım durumu bilmende fayda var.

eğer moturun şasi numarasını gönderirsen sana yardımcı olucak numarası
537 335 22 33

ayrıca metehan abinin herkese selamı var :)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Yarin gttigimda sasi numarasini alirim hondada sasi numarasi nerde yazar
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Motorun altına eğilerek mutlaka bak, yağ, benzin kaçağı varmı . cbf 150 lerin koruma demiri olsa bile koruma motorun altını vurmalara, kasislerden geçerken sürtmelere karşı korumuyor. yüksek kasislerden 2 kişi geçerken veya kaldırıma çıkartıp indirirken altını sürttüyse direk ekzos borusuna veya motor bloğundan çıkan bi çıkıntı var 2-3 cm kadar aşağı doğru. Buralara vuruyor. Altını incele böyle bi hasar almışmı diye. cbf lerin koruma demirleri ne yazık ki motoru korumuyor. Motorun alt kısmındaki koruma demiri, motordan daha yüksekte. Bu koruma demirini bu şekilde dizyn etmeleri çok kötü aslında. iki kişi düzde minumum 100 km/h tek kişi 105-110 km/h a çıkabilmeli. Mutlaka deneme yaparsın. Hayırlı olsun bu arada.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yetkli servis bakım kağıtlarını iste. Zinciri kontrol et.. Pas kir vs varmı ? Temiz bakılan motorun zinciride tertemiz ve temiz yağlıdır. Pas çamur vs yoktur zincirde.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
off kafam karısmaya başladı artık heycandanmıdır nedir:p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
kardeşim senin paran çok galiba 200 o motor en fazlaaaaa

ybr 125 al sen daha iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
boy problemim var 17 yasımdayım 1.82 boy var ileride ne olur bilmem
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
1800-2000 tl ye 50-60 bin km de kurye motorları var. İkinci el piyasası o kadar da düşük değil cbf in şu an..
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
2700 a alıcam sanırsam bana temiz motor lazım

kurye motoru almam ben
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
ben burdaki problemi anlamadım ?:silent:

bende 17 yaşımdayım 1.86 boy var sorun mu bu basker uzatıyor işte?:silent::silent:



altımda ybr bisiklet gibi kaldı ybr kullandım zaten boy derdim olmasa cbr 125 alırdım biraz kalıpla alet istiyorum ben
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
bende windy 125 kullanıyorum oda aynı ybr..hiç sorun olmadı bende ? bence sendede olmaz.. ybr de düşün derim kardeşim.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
5 bin kmde siyah renk 2.5 bin ytl ybr var hatta eve 150. ilerde ama kalıpsız motor arkadaşarım sana bu gitmiyor filan diyor kullanırken herhangi bir sorun yasamıyorum güzel motorda cbf bana daha iyi olur zaten yarın sabah 8 de yolcuyum adama söz gelicem dedim
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
yaş 17 zaten 2.750 den fazla vermem bende öğrenci ayağına yatıcaktım

dostum onunla beraber hemen adamın memleketini sor, eğer seninle aynı veya civar şehirlerdense hemen toprağım ayağına yattt. böylece 100tl kafadan indirisin. bu numara inan herşeyde işe yarıyo... :queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Motor nerde bu arada nereye gidiceksin?
Burgaza yakınsa eğer yardımcı olurum beraber bakarız..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst