cbf almaya gidiyorum

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
kesinlikle cinlik yapmaya, lafı dolandırmaya gerek yok ki..motoru beğendiysen alabileceğin son fiyatı söylersin,satıcıya da uyarsa hayırlısıyla bu iş olur.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
aklıma ilk şöle bir olay geldi;
Ya satan adam da bu forumdaysa...İlk sayfadaki tüm "ayakları" okumuş olacak:).

G.BEREKET babaeskideyim derken?

Arkadaş Edirne'de oturuyor ve motoru Edirne'den almayacakmışl bir arkadaş burgazdayım demiş eğer yakınsa yardım ederim bende Babaeski'de oturuyorum eğer bu civardaysa bende yanına gidebilirim dedim.:)

kesinlikle cinlik yapmaya, lafı dolandırmaya gerek yok ki..motoru beğendiysen alabileceğin son fiyatı söylersin,satıcıya da uyarsa hayırlısıyla bu iş olur.

Katılıyorum birde cinlik yapalım derken taklaya gelmek var umarım temiz motordurda hayırlısı ile alır.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
çok sevindim hayırlı uğurlu olsun kardeşim.profilini değiştir istersen :) bir gün burada cbf yazıcak yazmasın artık :rendeer:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Haydi hayırlısı ayrıntılı bilgi istiyoruz; kaça aldın, noter satışı yaptınızmı?, para olayını nasıl hallettiniz?:)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
evet arkadaşlar geldim motoru 2.750 aldım fakat motoru 27 sında sonra kısmetse noter satısını ruhsat işlerini halldicem motoru 2.700 e anlaştık edirneye getirme parası plaka işlemleri yapmak için filan bana yardımcı olcağandan 50 lirada öyle verdim. fotosu var makine gerçekten çok temiz bayidekinden farksız 100 ytl kapora bıraktım
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
teşekkür ederim şuanda sadece kapora verdim ay sonunda Kısmetse motoru getireceğim
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Çok temizmiş gerçekten motosikletin.:cat: Hiç kullanılmamış gibi duruyor. :cherry: Tekrar hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst