- Katılım
- 13 Tem 2006
- Mesajlar
- 457
ya adamda bizim uyeyse ve okuyorsa 
ya adamda bizim uyeyse ve okuyorsa![]()
aklıma ilk şöle bir olay geldi;
Ya satan adam da bu forumdaysa...İlk sayfadaki tüm "ayakları" okumuş olacak.
G.BEREKET babaeskideyim derken?
kesinlikle cinlik yapmaya, lafı dolandırmaya gerek yok ki..motoru beğendiysen alabileceğin son fiyatı söylersin,satıcıya da uyarsa hayırlısıyla bu iş olur.
Telefondan griyorum yoldayim