cbf 150 ye zam geldi !!!

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
walla bişi diyim mi..10 gun kadar once cbf icin fiyat sordum..ocakta zam bekniyoruz dedi..dedim ki kriz falan ayaına bi indirim olmaz mı boole bi tuyo warsa ona gore sabrediym dedim..arkadas dedi ki "ne krizi"..dedim yıkılıyo ortalık nası yani?..yok dedi oole bişi olmıycak fiyat dusmez dedi. (ne krizi dedi ya..ben de hondaya baswuriym =))
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
sen plakayı koy ruhsatı da cak 4 kaat oluyo nie sanslıyız ya..ben wazgectim cbfden 4 kaada onu alana kadar keeway landcruiser cekicem 5 kaada cift silindir v motor camıs gibi alet walla..hondaya kriz war indirim yok mu diyoz ne krizi war diyolar
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YBR'yede zam geldi aynı para oldular CBF 150 ile,hala CBF 150 pahalı diyormusunuz ?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
walla kardeş ben cbf 150ye diyl de ybr ye paalı diyorum artık =)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar ben söyledim u zamların devamı gelicek die ama inanmadınız bakın hondaya sessiz sedasız bir ayda ikinci defa 50 lira daha koydu fiatın üzerine ve şuan sitede yazan resmi plakasız fiat 3790 lira . inş bu kadarla kalır ne diyelim. alacak arkadaşlara geçmiş olsun diyelim artık :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
HAHAHAH!! işte benim başlığım..burayı çok sewiyorum..kabus haberleri =)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ÜÜÜÇSEKİZYÜZATMIIIŞ!! yok mu artıran =) activa bile üçyediyüzzzzz ehahahahaha azar azar ittirince hissedilmiyo sanıyolar
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
ulan activaya 2.500 verdim vermemişti masaya koymuştum parayı 2.800 dü ozaman şimdi 3.800 maşallah ne diyelim
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Protestolara başlıyalım ya fiyatları indirsinler yada motor almıoz arkadaş :D
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aktiva biğti geçmiş cbfyle arasında 20 lira war =)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alakası yok.. bence çinde üretim yapılmasından kaynaklanıyor. çin mallarına zam geldikçe geliyor çünki..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
YBR'yede zam geldi aynı para oldular CBF 150 ile,hala CBF 150 pahalı diyormusunuz ?

:silent::silent::silent:
Ybr nin kapmanyası da iyi de senin bu fanatikliğin nolcak bilmiyorum :)
pop_ybr125city_kredi.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Honda CBF 150 3.980 TL oldu ama,
Birde 102 cc lik iki model fiyatına bakalım;
Honda Actıva 3.960 TL, Honda Beat 3.870 TL.
Hangilerinde anormallik var?:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst