- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
almak isteyen acele etsin,honda motosikletlerin tüm modelleri yurt dışından geliyor,tüm modelleri dövizle geliyor,dolarla geliyor,nerde görülmüş dolar %50 prim yapmışken motorların ucuzladığı,ucuzlayacak diye beklerseniz üzülürsünüz,imkanı olan hiç beklemesin,yaza en az 4500 tl olacak.honda;yamaha gibi ,kymco gibi,kawasaki gibi vs anında yansıtmadı artışı,aylardan beri yeterince fedakarlık yapıp sübvanse ettiler zaten fiyatları,hayal kurmayın,üzülmeyin