cbf 150 ye zam geldi !!!

Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
almak isteyen acele etsin,honda motosikletlerin tüm modelleri yurt dışından geliyor,tüm modelleri dövizle geliyor,dolarla geliyor,nerde görülmüş dolar %50 prim yapmışken motorların ucuzladığı,ucuzlayacak diye beklerseniz üzülürsünüz,imkanı olan hiç beklemesin,yaza en az 4500 tl olacak.honda;yamaha gibi ,kymco gibi,kawasaki gibi vs anında yansıtmadı artışı,aylardan beri yeterince fedakarlık yapıp sübvanse ettiler zaten fiyatları,hayal kurmayın,üzülmeyin
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
zamlar yolda doların yükselişi durmuyor ötvde bi yandan hayal olacak motor alacaklara bu gidişle acele edin...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
valla kafam allak bullak oldu ya nedesem boş anca yaz gelir paramın durumuna göre bişiler ayarlıcam artık üffff:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst