- Katılım
- 19 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,724
walla bişi diyim mi..10 gun kadar once cbf icin fiyat sordum..ocakta zam bekniyoruz dedi..dedim ki kriz falan ayaına bi indirim olmaz mı boole bi tuyo warsa ona gore sabrediym dedim..arkadas dedi ki "ne krizi"..dedim yıkılıyo ortalık nası yani?..yok dedi oole bişi olmıycak fiyat dusmez dedi. (ne krizi dedi ya..ben de hondaya baswuriym =))