cbf 150 ye zam geldi !!!

Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar hondanın sitesinde yazdığı fiat listesinde cbf 150 nin fiatına 100 ytl zam yapmışlar ve yeni fiatı 3740 ytl olmuş . dün buradaki bayidende sorup öğrendiğime göre bayramdan hemen sonra yeni bi zam daha yapılacağı söylentisi var yani bu rakam üzerine bi zam daha yapacaklarmış . yeni motor almak isteyen arkadaşlar yeni zamlardan etkilenmemek için acele ederse iyi olur .
 

Ps!

Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
18
anlamıyorum ya niye zam yapıyorlar diğer firmalarda tık yok honda zam yapıyor yazın cbf alacaktım bakalım daha ne kadar zamlanacak
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
harbi ya kışa girerken indirim yapması gerekirken üstüne zam yapıyor yazın 4000 lira olurmu ki acep
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Döviz fiyatlarındaki sıçrama,,sonuç zam dır..Halaaa bizim kemal kulağını karıştırıyor..
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Arkadaşlar, 250cc üzeri K9 model motosikletlerinin fiyatları oldukça yükselecek(özellikle japon), demedi demeyin!!!!:cyclopsan
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bencede fuardan önce yapacağını yapar honda 4 bin ytl civarına denk getirir bu motoru. hatta 4 binin biraz üzerinde bi rakamda olabilir yeni fiat bellimi olur
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Merak etmeyin, satamayınca kampanya yapıp nasıl olsa fiyatını indirecekler. Arz talep dengesi.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
dolar %25 primlendi,sadece %3 civarı zam yaptılar,bu daha ne ki,almak isteyenler acele etsin,dolar geri gelmezse çok kısa süre içinde 4500'e doğru çıkabilir bence:pr:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
Şimdi satmak isteyenlerde fırsatdan yararlanıp 2.ele 100 ylt zam yaparlar :wiinkk:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Bolu honda bayı star motorda 2 3 hafta once gıttıgımde 3,800 + plaka dahıl demışti şimdide sanırsam oledir...
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Bolu honda bayı star motorda 2 3 hafta once gıttıgımde 3,800 + plaka dahıl demışti şimdide sanırsam oledir...

hayır arkadaşım şu an ne yazıkki öyle değil plaka dahil 3800 lira dediyse 150 ytl si plaka masrafı motor eski fiatı 3650 ytl ye geliyo . şimdi gidersen plaka dahil 3900 diyceklerdir
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
geliş fiyatını duysanız ne yaparsınız merak ediyorum :cherry:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar kriz var.... bu krizde satamayınca mecbur indirim yapacak... başka çaresi yok...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bildikleri gibi yapsınlar.krizde satabilirlerse tabii.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Ara 2008
Mesajlar
61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kriz onlarida carpmiş demekki şaşirilacak bişey yok :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
33
o fiyatlar bırakın yükselmeyi daha da geri inecek şu anda otomobillerde ve birçok sektörde indirim var dolar yükselmiş olabilir amma velakin bu sene yazın hiç bir modele zam gelemeyeceğini hatta geri çekileceğini düşünüyorum krediler artarsa fiyatlar da düşecektir nitekim 2002 gibi fiyatlar bi fırlamıştı ama geri çektiler tekrar kış fiyatı mühim değil
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
honda fiatlarına uzunca bir süredir zam yapmamıştı arkadaşlar buda doların sabit gidişiyle alakalı bi durumdu bence ve bu saatten sonrada dolar arttı bu rakamların altına düşecek gibi gözükmediğinden bu yeni zam ve zamlarında geri çekileceğini sanmıyorum .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst