Cbf 150 lerle 1800 km Ege-Güney turu..

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Şu cbf 150 ile uzun yol yapan ne kadar çok arkadaş var yahu..Demekki sağlam ve rahat makine.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
harika kareler kanka tek tek inceledim...:rendeer:

Saol Metocum. Fotoları genelde ben çektiğimden fazla görünmüyorum, zati ben çekmesem de çeken yok, diğerleri pek meraklı değiller :) İş başa düştü ne yapalım. Beğenin için saol..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------

Şu cbf 150 ile uzun yol yapan ne kadar çok arkadaş var yahu..Demekki sağlam ve rahat makine.

Kendi sınıfında en kral uzun yol yapan motor cbf 150, bence böyle, çünki BEN yaptım abi biliyorum artık. Yapılabildiğine emin oldum. Memleketin her köşesine korkmadan giderim. Rahat derken emsallerine göre elbette rahat. Ama 100-150 km sonra kalça krampları başlıyor :) Dur da dötü biraz dinlendir diye mesaj veriyor vücudunuz :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mutluysan sorun yok...ama yazın çekilmiyor gezi...:)


devamını beliyoruz...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
mutluysan sorun yok...ama yazın çekilmiyor gezi...:)


devamını beliyoruz...

Neyapiyim Metehancım, mutluyum elbete, mutlu olmak zorundayım, bütçem yüksek cc olayını kaldırmıyor. Dolayısıyla mutluyum elbette. Canım nereye isterse oraya gidiyorum. Ekonomik geziyorum. 100 km de 5-6 lt benzin 250-300 tl dış lastik, 400-500 tl zincir dişli seti vs vs vs beni bozar.

Evet yazın biraz eziyet ama ne yapalım, şarış şarıl su içtik. Kimbilir kaç lt su tüketmişizdir. Hıı masraflar arasına bunuıda katmalıyım aslında, tükettiğimiz sulara ne kadar ödedik. O kadar sıcak ki seri su içiyorsunuz. Ama ilginçtir, sıcağı ter yapmıyor, buradaki gibi ne rutubet yok, Kuru sıcak.

Motorlarla gitmeseydik bi noktaya çakılı tatil yapmak zorunda kalcaktık. Kısa zamanda çok yer gördük. Tatilimizin 2 veya 2,5 günü motor sürüşü ile geçsede böyle. Ama seneye yine gidicem. Farklı yerlere veya o civarda gidipte zamanım olmadığından göremediğim yerlere.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Paylaşım için teşekkürler. Gercekten cok foto var. Ayaklarınıza saglıkk...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ark..lar işten güçten fotoları eklemeye pek zaman bulamadım, bi kısmınıda şimdi ekledim, son posta kaldı. Kalanlarıda inşallah bi kaç gün içinde aktarıcam. Beyenen, beyenilerini sunan dostlarıma, inaşallah benim gördüğümden çok daha güzel yerler görmek ve bu ortamlarda bulunmak kısmet olur.
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
227
titreşim falan da yok sanırım bu motorlarla o yüzden yorucu olmadığı anlaşılıyor güzel gezi olmuş nasıl Fethiye tarafları çok sıcak değil mi ben de İzmir'den düşünüyorum aynı Fethiye'ye gitmeyi
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
titreşim falan da yok sanırım bu motorlarla o yüzden yorucu olmadığı anlaşılıyor güzel gezi olmuş nasıl Fethiye tarafları çok sıcak değil mi ben de İzmir'den düşünüyorum aynı Fethiye'ye gitmeyi

Titreşim cbf 150 kesinlikle yok. Bazen çok az bi titreşim hissediyorum. Bi kere 100-150 km gittikten sonra sağ elim karıncalandı biraz. O zamanda diyorum ki : (Hıı titreşim dedikleri bu olsa gerek :) cbf 150= No titreşim :)

Evet otaraflar o kadar sıcak ki. Benzinin yanında içtiğiiz suların maliyetinide hesaplkamak lazım aslında tatil maliyeti çıkartırken, şarıl şarılk su içtik her durduğmuz yerde. Ama İzmir' de Fethiye kadar olmasa da sıcaktır buralara nazaran, senin Fethiye civarıuna adapte olman bizim kadar zor olmayacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
80
bende askerden dönüşte motoru satmazsam bir tur düşünüyorum...:cherry:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bende askerden dönüşte motoru satmazsam bir tur düşünüyorum...:cherry:

Satma bence, 150 cc sınıfında, ekonomi sağlamlık ve performansıyla yerine alternatif yok. Ha, cc yükselticem dersen o zaman başka. Ama eski ekonomik günlerini çok ararsın :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bir gezi olmuş,resimlerin devamını bekliyorum.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Güzel gezinizi takipe devam ediyorum.:)

Paylaşım için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Güzel gezinizi takipe devam ediyorum.:)

Paylaşım için teşekkürler.:cat:

Saol abi, bi parti daha kaldı ama zaman ayıramadım son bi kaç gün içinde. En kısa sürede ekliyicem kalan fotolarıda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 AM ----------

Harika bir gezi olmuş. Tekerinize sağlık

Beğenin için teşk. ederim. Tüm moto severlerin bence tatması gereken bi duygu bunca km yol yapmak ve evinden çok uzaklarda daha önce hiç görülmemiş olan yerlere ulaşıp buralarda zaman geçirmek.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Saol abi, bi parti daha kaldı ama zaman ayıramadım son bi kaç gün içinde. En kısa sürede ekliyicem kalan fotolarıda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 AM ----------



Beğenin için teşk. ederim. Tüm moto severlerin bence tatması gereken bi duygu bunca km yol yapmak ve evinden çok uzaklarda daha önce hiç görülmemiş olan yerlere ulaşıp buralarda zaman geçirmek.

bencil etoş yengeleride alsaydınız..:p
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bencil etoş yengeleride alsaydınız..:p

Diğer ikisi bekar. Takıntılarıda yok :) Ben ise baştan aslında hanımla plan yapmıştım. Hanım babasının marketinde çalışıyor, kasaya bakıyor. İş yerinden 5-6 gün izin alamadı. Yerine kasaya bakıcak kimseyi ayarlayamadılar. Biz hanımla Ayvalık planı yapmıştık. 5-6 saat motor arkasında gidilir. ok ama 10-12 saat zor olabileceğini düşünerek. Bekar kalınca kardeşleri kandırdım ve rotayı uzattık :) Ama seneyede böyle bişey yapıcam yani güney. Çok keytifliydi. Hanımı burdan bindircem 3-5 saat önce otobüse :) Vercem bagajları. Ben seni misal Marmaris otogarda karşılarım falan :) Dönüştede aynı şekilde :) Gittiğimiz yerde altımızda motor olsun. Sağı solu rahat gezeriz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Biz baştan aslında hanımla plan yapmıştık. Hanım babasının marketinde çalışıyor kasaya bakıyor. İş yerinden 5-6 gün izin alamadı. Yerine kasaya bakıcak kimseyi ayarlayamadılar. Biz hanımla Ayvalık planı yapmıştık. 5-6 saat motor arkasında gidilir. ok ama 10-12 saat zor olabileceğini düşünerek. Bekar kalınca rotayı uzattık :) Ama seneyede böyle bişey yapıcam güney. Çok keytifliydi. Hanımı burdan bindircem 3-5 saat önce otobüse :) Vercem bagajları. Ben seni misal Marmaris otogarda karşılarım falan :) Dönüştede aynı şekilde :) Gittiğimiz yerde altımızda motor olsun. Sağı solu rahat gezeriz.

akıllı adamsın kanka hep derim...:p seneye neler olur bilinmez...ne olacam diycen etoş...:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst