harika kareler kanka tek tek inceledim...:rendeer:
Şu cbf 150 ile uzun yol yapan ne kadar çok arkadaş var yahu..Demekki sağlam ve rahat makine.
mutluysan sorun yok...ama yazın çekilmiyor gezi...
devamını beliyoruz...
titreşim falan da yok sanırım bu motorlarla o yüzden yorucu olmadığı anlaşılıyor güzel gezi olmuş nasıl Fethiye tarafları çok sıcak değil mi ben de İzmir'den düşünüyorum aynı Fethiye'ye gitmeyi
bende askerden dönüşte motoru satmazsam bir tur düşünüyorum...:cherry:
güzel bir gezi olmuş,resimlerin devamını bekliyorum.
Güzel gezinizi takipe devam ediyorum.
Paylaşım için teşekkürler.:cat:
Harika bir gezi olmuş. Tekerinize sağlık
Saol abi, bi parti daha kaldı ama zaman ayıramadım son bi kaç gün içinde. En kısa sürede ekliyicem kalan fotolarıda.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 AM ----------
Beğenin için teşk. ederim. Tüm moto severlerin bence tatması gereken bi duygu bunca km yol yapmak ve evinden çok uzaklarda daha önce hiç görülmemiş olan yerlere ulaşıp buralarda zaman geçirmek.
bencil etoş yengeleride alsaydınız..![]()
Biz baştan aslında hanımla plan yapmıştık. Hanım babasının marketinde çalışıyor kasaya bakıyor. İş yerinden 5-6 gün izin alamadı. Yerine kasaya bakıcak kimseyi ayarlayamadılar. Biz hanımla Ayvalık planı yapmıştık. 5-6 saat motor arkasında gidilir. ok ama 10-12 saat zor olabileceğini düşünerek. Bekar kalınca rotayı uzattıkAma seneyede böyle bişey yapıcam güney. Çok keytifliydi. Hanımı burdan bindircem 3-5 saat önce otobüse
Vercem bagajları. Ben seni misal Marmaris otogarda karşılarım falan
Dönüştede aynı şekilde
Gittiğimiz yerde altımızda motor olsun. Sağı solu rahat gezeriz.