Cbf 150 lerle 1800 km Ege-Güney turu..

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
tuğrul ve senle heryere giderim...:cat:ya nasip...

Ya gerçekten, bakarsın kısmet olur, yaparız bi güney turu beraberce :) Çadır kampı vs derken mükemmel oluyor :) Bu arada Tuğrul kardeşimlede inşallah bi ara gerçek hayatta da tanışmak kısmet olur.
 
Katılım
31 Eki 2007
Mesajlar
20
Çok güzel bir gezi keyifle okudum
bende yıllar önce benzerini araba ile
yapmıştım bakalım kısmet olursa
motorla denemek istiyorum
paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Bende yazıları büyük bi keyifle okudum ve her fotoğrafı özenle inceledim.Çok güzel bi gezi olmuş.Motoruna ve yüreğine sağlık:)

Bayılıyorum şu gezi olaylarına almışsın motorunu, bulmuşsun arkadaş ,gezmişsin herbiyeri:)Ne güzel bir şey ya. ALLAH'ın izniyle bende cbf 150 almak istiyorum.Kafaya koydum para biriktirmenin derdindeyim.Aldığımda bu tarz gezileri bende düzenlemeyi düşünüyorum.

Özellikle de şeytan sofrasında ki gün batımında herkesin güneş battıktan sonra alkışlaması filan herhalde çok güzel bi andır.Şöyle bi iç geçirdimde yok bende böyle bişeyler yapıcam koydum kafaya hayırlısı olsun bakalım.Tekrar paylaşımın için teşekkürler.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
inş. bigün banada kısmet olur böyle geziler yapmak çok güzel olmuş 3ünüzde tebirk ederim:cat:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
tebrikler

çok güzel bir gezi olmuş.zaten mühim olan her anından keyif almak.üzülme ufak motorla zor oluyor diye .böyle bir geziyi racing tarzı bir motorla yapsaydın bence keyif alamazdın .zaten yavaş sürüşlerde o sıcaklarda racing motor hararet yapardı.cbf nde tık var mı?selamlar.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
çok güzel bir gezi olmuş.zaten mühim olan her anından keyif almak.üzülme ufak motorla zor oluyor diye .böyle bir geziyi racing tarzı bir motorla yapsaydın bence keyif alamazdın .zaten yavaş sürüşlerde o sıcaklarda racing motor hararet yapardı.cbf nde tık var mı?selamlar.

Cbf in maşşallahı vardı, o güney sıcaklarında ne bir şişme, ne bir çekişten düşme hissetmeden seyahatimizi tamamladık. Sadece benzin konusunda bi istasyondan sanırım pis benzin aldım. Karb... tıkandı ama sıkıntı vermeden yaptırdım Muğla' da. Başta yazmıştım, okuduysan tek beni biraz korkutan nokta bu oldu. 15000 km deyim. Çok memnunum. Bu sabahta kardeşim benim motorla Akçay' a gitti. 6 saat te ulaştı.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
21
of off gezinin güzelliğine,allah içinize sindirsin darısı başımıza inş. kazasız belasız
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
süper bir gezi olmuş tebrikler,bir dahaki yaza bizide almayı unutmayın ama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst